Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja wikke
Avasiko Perkein silmiä (hieta) lahden toiselle puolelle muutto? Vai ihan vain yleensä ottain... 
|
No ei avannut, sie unohdat nyt kelle mie tein töitä siellä lahden toisella puolella... Tää on semmoinen useamman vuoden kuluessa syntynyt ketutuksen sekainen omaan kokemukseen perustuva hämmästys.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja wikke
Edit: Tuossa kokkaillessa kirjotellessa kesti näköjään niinkin kauan, että pitää kyssäri ulottaa Perkeillekkin. 
|
No perkei kun mie en näkis tuossa antamassasi esimerkissä mitään ongelmaa. Eli kaikki on mahdollista niin kauan kuin riittää halua. Jos peruskoulutaustainen työhaluinen ajokortiton hesalainen haluaa mettätöihin keski-suomeen, niin mie olen kyl niin lapsellinen että uskon, että se sinne pääsee. Koska olen aivan varma siitä, että mikä tahansa on mahdollista jos HALUAA. Asiasta on perskohtaista kokemusta.
Suurempi ongelma on nää vitun elämäntapatyöttömät jotka ei halua mitään. Ne vois vaikka amp...no jos ne lähettäis vaikka vaihtarina Afrikkaan.
Ei minulla ole vastausta siihen, millä ihmisen voi pakottaa haluamaan jotain. Mutta siitä olen aivan varma, että nyky-yhteiskunta on aivovammainen ja nää vitun Työttömät pilaa paljon niiltä, jotka vastoin tahtoaan on työttömäksi joutuneet. Toisaalta vastehtahtoisesti työttömissä on kyllä varmasti suuri osuus just niitä kellä on työmoraali kunnossa, eli eiköhän ne lähe vaikka liftaten vaikka mettähommiin. Vaikka olisivatkin insinöörejä.
Muihin asioihin mun on varmaan nyt parasta olla ottamatta kantaa ja muutenkaan olla miettimättä, koska mie oon ihan vaan hitsari, eikä mulla ole muutenkaan mitään korrektia sanottavaa mihinkään.

Anteeks, mulla on ekaa kertaa kahteenkymmeneen vuoteen kuumetta. Lupaan rauhoittua pian.