Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 29.10.2016, 07:17
mparty:n Avatar
mparty mparty ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 29.09.10
Sijainti: Tyrnävä
Viestit: 1.516
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hiluvitkutin Näytä viesti
Ompa muute muutama lehti noissa sun jousissa☺
Melko mahtavat pakat.
Jep, se on kun autoon on leimattu kantavuutta lähes yhtä paljon kuin auto itessään painaa niin lateja on sitten reilusti
Ei oo vielä tullut noita säädettyä, saavat odotella porttaaleihin asti tollasena, katotaan sitten montako noista poistaa
että saa edes jotain joustoja.

__________________
Lakeuden Maastoautoilijat ry / LaMaas Offroad
http://www.facebook.com/LaMaasRy
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 29.10.2016, 14:12
mparty:n Avatar
mparty mparty ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 29.09.10
Sijainti: Tyrnävä
Viestit: 1.516
Perusasetus

Pikasesti ehdin pari tuntia kävästä tätäkin puuhastelemassa, vetopisteet olis laitettu takapalkkiin. Otin tuollasen nostosilmukkamutterin,
porasin 16mm pultille palkkiin reiän, mutterista sinkitys rälläkällä pois, hitsasin mutterin juurestaan ympäri asti palkkiin ja sitten M16:lla
pultilla vielä palkin läpi naama irvessä kiinni. Katotaan kestääkö. Palkin nurkkiin liimasin samassa rytäkässä nuo pakolliset heijastimet.
toivottavasti kelpaa konttorilla.

Click image for larger version

Name:	WP_20161029_14_45_50_Pro.jpg
Views:	297
Size:	66,4 Kt
ID:	74231Click image for larger version

Name:	WP_20161029_14_46_24_Pro.jpg
Views:	290
Size:	43,4 Kt
ID:	74232

Takavinssin kitojen telineet/kiinnitykset miggiliimasin paikoilleen, maalia päälle ja jonkin ajan kuluttua kidat paikoilleen. Pohjakierroksen ehdin
jo naruakin keriä paikoilleen.

Click image for larger version

Name:	WP_20161029_14_45_39_Pro.jpg
Views:	285
Size:	54,2 Kt
ID:	74233Click image for larger version

Name:	WP_20161029_14_46_17_Pro.jpg
Views:	249
Size:	70,4 Kt
ID:	74234Click image for larger version

Name:	WP_20161029_14_46_35_Pro.jpg
Views:	273
Size:	60,9 Kt
ID:	74235Click image for larger version

Name:	WP_20161029_14_48_17_Pro.jpg
Views:	271
Size:	63,0 Kt
ID:	74236

Seuraavana listalla vois olla tuon vinssin ohjaus niin saa tuonkin kokonaan valmiiks.
__________________
Lakeuden Maastoautoilijat ry / LaMaas Offroad
http://www.facebook.com/LaMaasRy
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 29.10.2016, 20:52
mparty:n Avatar
mparty mparty ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 29.09.10
Sijainti: Tyrnävä
Viestit: 1.516
Perusasetus

Pitihän se käydä illasta pikasesti suunnittelemassa tuota vinssin vapautuksen/lukituksen sylkkyä. Eka tekasin
telineen sylkylle vanhan pohjapanssarin palasista, sitten varastosta löytyi laakeri ja siihen passaava akseli niin laakerille piti
tekasta putkesta pesä, jne. Nyt olis sitten sylkylle kääntyvä teline tehtynä kierrätysosista Sitten löytyi tuohon sylkyn päähän
passaava akselin pätkä jonka hitsasin vinssin vapauttimen nuppiin.

Click image for larger version

Name:	WP_20161029_21_07_44_Pro.jpg
Views:	231
Size:	67,8 Kt
ID:	74260Click image for larger version

Name:	WP_20161029_21_07_50_Pro.jpg
Views:	227
Size:	66,5 Kt
ID:	74261Click image for larger version

Name:	WP_20161029_21_08_02_Pro.jpg
Views:	225
Size:	69,9 Kt
ID:	74262Click image for larger version

Name:	WP_20161029_21_08_52_Pro.jpg
Views:	227
Size:	57,9 Kt
ID:	74263Click image for larger version

Name:	WP_20161029_21_10_37_Pro.jpg
Views:	243
Size:	59,9 Kt
ID:	74264Click image for larger version

Name:	WP_20161029_21_11_01_Pro.jpg
Views:	246
Size:	57,5 Kt
ID:	74265

Akselin pätkälle pitää porata tuohon palkkiin läpireikä ja hitsata molemmista päistä paikoilleen. Sylkyn teline paikoilleen ja akselin päähän
joka tulee läpi laakerista/telineen pohjasta porataan reikä johon sokka. Teline kääntyy laakerin varassa mutta ei pääse hyppäämään pois.

Eiköhän tuo huomenna valmistu ja pääsee suunnitelemaan pto:n sylkyn kiinnitystä.
__________________
Lakeuden Maastoautoilijat ry / LaMaas Offroad
http://www.facebook.com/LaMaasRy
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 30.10.2016, 18:08
mparty:n Avatar
mparty mparty ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 29.09.10
Sijainti: Tyrnävä
Viestit: 1.516
Perusasetus

Pihahommissa meni melkein koko päivä, mutta sen verran ehin kävästä tallissa että sain takavinssin sylkyn akselille reiän porattua palkkiin
ja hitsasin sopivan mittasen pätkän akselia paikoilleen.

Sitten vain sylkky paikoilleen ja väliaikaiset ilmalinjat että pääsi kokeilemaan. Arbbi näyttäs nostavan paineet reiluun 6bariin,
video on kuvattu jossain 3-4bar paikkeilla.

Click image for larger version

Name:	WP_20161030_16_25_44_Pro.jpg
Views:	156
Size:	60,1 Kt
ID:	74292Click image for larger version

Name:	WP_20161030_16_43_09_Pro.jpg
Views:	149
Size:	59,2 Kt
ID:	74293Click image for larger version

Name:	WP_20161030_16_54_43_Pro.jpg
Views:	167
Size:	64,6 Kt
ID:	74294Click image for larger version

Name:	WP_20161030_16_48_44_Pro.jpg
Views:	141
Size:	66,4 Kt
ID:	74295



Jossain vaiheessa enää maali pintaan telineeseen ja palkkiin. Jos sitä seuraavaks kattelis tuon pto:n sylkyn asennuksen...
__________________
Lakeuden Maastoautoilijat ry / LaMaas Offroad
http://www.facebook.com/LaMaasRy
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 30.10.2016, 21:12
Nikuzai Nikuzai ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 02.12.12
Sijainti: Suomussalmi
Viestit: 3.863
Perusasetus

Riittäkö sylinterissä iskun pituus käyttää rummun jarrua?
__________________
Positiivinen rasismi?

Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 30.10.2016, 21:15
mparty:n Avatar
mparty mparty ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 29.09.10
Sijainti: Tyrnävä
Viestit: 1.516
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nikuzai Näytä viesti
Riittäkö sylinterissä iskun pituus käyttää rummun jarrua?
Pitäs riittää, tuossa auki asennossa kopsahtaa vipu tuohon neliöpalkkiin eli varaa on vielä kyllä.
__________________
Lakeuden Maastoautoilijat ry / LaMaas Offroad
http://www.facebook.com/LaMaasRy
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 01.11.2016, 21:24
mparty:n Avatar
mparty mparty ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 29.09.10
Sijainti: Tyrnävä
Viestit: 1.516
Perusasetus

PTO:n eli voimanulosoton ilmasylinterin kiinnitys tuli nyt illasta suunniteltua, tommonen siitä nyt tuli Enää hitsaa saumat loppuun ja
maalia päälle niin pääsee koppiin vetämään tuolle ja vinssin sylkylle ilmalinjat ja tekemään ohjauksen.

Click image for larger version

Name:	WP_20161101_19_45_22_Pro.jpg
Views:	239
Size:	50,0 Kt
ID:	74382Click image for larger version

Name:	WP_20161101_20_17_15_Pro.jpg
Views:	236
Size:	94,3 Kt
ID:	74383Click image for larger version

Name:	WP_20161101_20_17_21_Pro.jpg
Views:	309
Size:	81,0 Kt
ID:	74384Click image for larger version

Name:	WP_20161101_20_17_26_Pro.jpg
Views:	240
Size:	80,0 Kt
ID:	74385Click image for larger version

Name:	WP_20161101_20_18_48_Pro.jpg
Views:	290
Size:	60,5 Kt
ID:	74386Click image for larger version

Name:	WP_20161101_20_24_47_Pro.jpg
Views:	235
Size:	62,8 Kt
ID:	74387

__________________
Lakeuden Maastoautoilijat ry / LaMaas Offroad
http://www.facebook.com/LaMaasRy
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty 1961 Willys Jeep FC-170 Jeeper O/M/V Ajoneuvot 2 07.09.2014 09:55
1961 Willys FC-170 Jeeper Maasturiprojektit 25 24.01.2014 15:05
Myyty Renkaat Goodyear WRANGLER DuraTrack 285/75 16", eli 32" X 11,5" X 16 Bajarider O/M/V Renkaat ja vanteet 5 13.01.2013 23:16
Ostettu Willys L134 "Go Devil" moottori Jeeper O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 24.01.2012 15:52
Willys CJ-5 -57 "Renegade" Projekti Jeep-Antti Maasturiprojektit 8 29.10.2009 12:40


Sivu luotu: 22:25 (GMT +2).