![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Mulla olis pihalla koko kinkäppi jossa paikallaan RD28, luvallisesti ![]()
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Joo. Mistä tuo ld moottori on peräisin? Enpä kyllä ajatellutkaan moista asiaa, mutta yhtäkkiä kuulostaa työläältä?
![]() Toi auto pitäs kuitenki kohtuu aikataululla saada ajoon. Jos entinen kansi ei ole haljennut niin varmaan se höylän kautta täytyy puottaa takasin keulalle. Onko näissä sinkuvat kansipultit vai meneekö vanhoilla? Tulevaisuutta ajatellen kyllä tekis mieli ostaa toi takaveto varaosiksi ja kyllä tuo isomman moottorin vaihtokin alkoi itämään mielessä. |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Listaa LD koneella olleista
https://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_L_engine#LD28 Listaa RD koneella olleista https://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_RD_engine |
#4
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Olis kysymys kansipultteihin liittyen. Autodata antaa momentit ja lopuksi kaikki 90 astetta kiinni. Pulttien vaihdon kohdalla lukee kuitenkin: ei. Eli eikö nuo asteet viittää vähän sinkuviin pultteihin? Tohtiiko kasata vanhoilla vielä? Sen verran uusien hintoja katoin, että motonetissäkin yli 70 euroa satsi. Kiitos etukäteen! |
#5
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Torxit ja E-kantaiset yleensä on venyvii pulttei. Kun taas esim 6- ja 12-kulmaiset ei oo. (tai näin jostai lueskelin joskus... voi olla legendaakin..) |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Yleensä lopuksi asteilla kirittävä pultti on venyvä. Voi olla että niitä ei suositella vaihdettavaksi joka kerta, vaan valmistaja on ilmoittanut sallitun venymän pultille että sen voi vielä käyttää uudestaan. Tätä tietoa ei välttämättä löydy muualta kuin valmistajan omasta korjaamomanuaalista, eli kyselyä merkkihuoltoon jos epäilyttää käyttää vanhoja. Itse olen käyttänyt uusia pultteja näissä vanhemmissa autoissa, kun mistäs sitä voi koskaan tietää monesti ne on jo löysätty ja kiritty uudelleen.
![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Jospa nyt aluksi mittailisi, että ovatko edes keskenään samanpituisia. Tuntuu tuo 60-70euroa kyllä kansipulteista melko suolaselta hinnalta, eikös ne oo ihan pari kolme kympsää yleensä? :O Kansi piti paineet ja on höylätty. Tiivistesarjaa ootella, että pääsee kasaamaan. Alkoi vähän ikävästi tää oma kingcab harrastus, mutta eiköhän se tästä. ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Nissan King KING CAP 4x4 WD | kona | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 03.09.2018 12:08 |
Nissan king cap | tomppaa | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 28.08.2011 10:04 |
Myydään / Vaihdetaan M/V 4x4 nissan king cab | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 29.01.2011 10:42 |
M:Nissan king cap | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 21.04.2007 11:31 | |
M. Nissan King Cap -91 | Heze.R | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 03.04.2007 23:22 |