![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Mistäpä kannattas katella gen3:seen kytkintä? Rupiaa nykynen olemaan pikkuhiljaa tiensä päässä.
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Mikäs paherossa on hätänä kun jäi jumiin hitaalle nelikolle päin eli ei liiku mihikää päi. Taustalla jakolootan ketjun vaihto. Sattumaltako joku antautu nyt vai jossain tuli virhe? Loota nyt auki ja toi tanko (shift rail) oli puolivälissä eli vapaalla, liikku hereästi ja näyttäs nyt olevan pienellä puolella. Ei vaan kepakko mee pois sieltä, kasaanko ja kokeilen toiminnan vai tietääkö joku että siellä joku vielä hätänä?
E: siis jakolaatikon vaihekeppi on jumissa
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Jaha vika korjattu, oli niin lapsellinen juttu että oli väärin se jakolootan keppi eli hypännyt yhen pykälän väärin.
|
|
#4
|
||||
|
||||
Laturihommia.
Gen 1 pajeron laturin merkkivalo palaa kokoajan. Laturi kumminkin lataa. Koitin eilen tutkia, että mistä se nyt sitten johtuu enkä ainakaan yön pimeinä tunteina keksinyt.
![]() Jos joku on perehtynyt Mitsun laturin sielunelämään, niin kaipaan valaistusta aiheeseen. Ja laturi on Dieselistä, eli alipainepumpullinen versio. Samaan syssyyn voisi kysyä, kun joku on kumminkin siirtänyt pajerosta laturin vähän laturin elämän kannalta otollisemmalle paikalle, niin miten on toteutettu alipainepuoli ? vanha laturi vaan " tyhjänä " pyörimään, vai sähköpumpulla, vai miten helpoin ? |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Saakos nuita pajeron jarrulevyn pultteja jostain? Pulttihan on m10x45. 1.25 nousulla ja 14 mm avaimella.
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Ja jos joku piipittää lisääntyneestä pyörivästämassasta, niin ei tunnu missään tollasessa dieselintuhnussa...
__________________
PERKELE! Pääsponsori---> Joki-Pub
Lahjattomat lukottaa |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Näin se toimii. Olikos jollakin Pajeron jakolaatikon ketjun speksejä? Montako lamellia/lenkki, lenkkien lukumäärä ja jako? |
|
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Pystyykös gen 1 simpukkaa jotenkin huoltamaan / korjaamaan? Haluaisin nimittäin väljät pois, mutta kiristämällä ei tule mittään ku menee enempi kääntäessä vaan juntturaan. Edit: Auttais varmaan jos kiristäisi sen ristikon ensinnä kunnolla. Nyt on välykset siedettävää luokkaa.
Viimeksi muokannut M4x4 : 15.12.2016 13:54 |
|
#9
|
|||
|
|||
|
Mistäs olette pajeroon hommanneet etuvetarin osia? rällättää kääntäessä en ole tarkemmin tutkinut mut todennäkösesti etupäästä kuuluu, vetari varmaan menossa, mistä olette myös vetoakselin suojakumeja hommailleet? autohan on pajero 2,8Td vm.96 sopiiko vanhemmasta noita etuvetareita näihin uudempiin? vai onko koko eroja?
|
|
#10
|
||||
|
||||
|
Jos koneena 3.2 niin Millneriltä, laitat samalla vauhtipyörän.
|
![]() |
| Luokat |
| pajero |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty mitsu pajero huoltoauto 5D PAJERO TURBO STW-L049GW-M-4X4/2700 | Hype | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 16.04.2013 22:45 |
| Pajero miehille kysymyksiä | Pauli_Antero | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 05.11.2011 17:06 |
| PAJERO V6 3.0 Aut.vm.1989 --> Kysymyksiä! | TOPPAHOUSU | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 31.07.2008 10:41 |
| "Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 | Propulsion | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 22.04.2008 16:30 |
| Pajero kysymyksiä | Juniori83 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 28.09.2005 11:20 |