![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
Vastaanottokeskuksiin upposi arvioitua enemmänKylläpäs rupesi taa v...ttamaan, kun katteli ton MOT:n ohjelman ![]() Vastaanottokeskuksiin upposi arvioitua enemmän, "piikki auki": http://yle.fi/aihe/mot/ http://areena.yle.fi/1-3500889 Ja noissa ohjelma luvuissa on vasta pelkän vastaanoton kustannukset.... http://yle.fi/aihe/artikkeli/2016/10...askettiin-nain
__________________
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone Viimeksi muokannut Kaitsu67 : 13.10.2016 07:33 |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Ottamatta sen enempää kantaa pakolaisiin/ turvapaikanhakijoihin ja heidän olomassaoloon Suomessa, niin se on ihan selvä asia että kun vastaanottokeskuksia päästetään pyörittämään yksityiset firmat sekä "hyväntekeväisyys- ja avustusjärjestöt", niin helvetin kalliiksi käy.
Vaikka kuntia ja valtiota usein syytetään tehottomuudesta, niin SPR:t sun muut järjestöt on oikeasti ihan perkeleellisiä rosvoja, ja yksityiset firmat vielä sitäkin pahempia. SPR:lle yms. annetuista varoista valtaosa menee ihan muuhun kuin siihen mitä mainostavat tekevänsä. Ollut lottovoitto joillekin tahoille, kun saa veronmaksajilta ilmaista rahaa taskuun turvapaikanhakijoiden/ pakolaisten avulla.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
|
#3
|
|||
|
|||
|
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Suomenuutiset.fi uutisoi: Euroopan neuvoston Suomen valtuuskunnan jäsen, perussuomalaisten kansanedustaja Tom Packalén varoittaa, ettei Euroopalla ole tarjota töitä kaikille maahanmuuttajille.
Packalén puhui aiheesta Euroopan neuvoston parlamentaarisen yleiskokouksen istunnossa perjantaina, kun käsiteltävänä oli norjalaisen kansanedustajan Kristin Ørmen Johnsenin raportti Euroopan väestödynamiikan vaikutuksista maahanmuuttopolitiikkaan. Packalén sanoi: “Jos piilotyöttömyys lasketaan mukaan, Euroopassa on kymmeniä miljoonia syntyperäisiä eurooppalaisia vailla työtä. Digitalisaatio, tekoäly, robotit ja muu tekninen kehitys tulevat vähentämään työpaikkoja entisestään. Eurooppa ei tämän takia tarvitse lisää kouluttamattomia maahanmuuttajia.” “Edes kaikki syntyperäiset eurooppalaiset eivät elä palkallaan vaan joutuvat turvautumaan sosiaalitukiin. Sama kohtalo odottaa monia maahanmuuttajia.” “Mitä enemmän maahanmuuttajia tulee työmarkkinoille, sen huonommaksi tilanne muuttuu. Jos liian iso joukko ihmisiä joutuu pitkään kamppailemaan liian vähistä resursseista, se johtaa yhteiskunnalliseen levottomuuteen.”. Lähde: suomenuutiset.fi Pyh ja pah, työvoimapulaa pitää paikata! |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Niimpä... |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Kertokaa miten tämä tulossa oleva työttömien kanssa käytävä keskustelu 3kk välein auttaa ihmisiä työllistymään? Nykyiset resurssit ei riitä edes nykytilanteeseen ja nyt aiotaan moninkertaistaa työvoiman tarve haastattelijoiden muodossa. Näistä tietenkin (suurin) osa ostetaan yksityisiltä palveluntarjoajilta. Vittu oikeesti. Näinkö kustannuksia karsitaan? Toki jotain säästöjä syntyy siitä, että kaikki eivät kyseiseen tilaisuuteen saavu joten voi katkaista kaikki tuet, mutta aika marginaalissa taidetaan mennä.
__________________
RASOR |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Jos jokainen haastattelija haastattelee 10 ihmistä päivässä eli 50 viikossa eli 200 kuukaudessa eli 600 kolmessaaaaah, niin, 300000 tuhannen työttömän haastattelemiseen tarvitaan 500? Haastatelijaa plus lomittajat eli 600...ei paha ,yksi iso tehtaallinen... Eli n. 50miljoonan euron bisnes missä on varma maksaja...
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
|
#8
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Ny *tuttaa ettei ole hyväveli verkoston osakkaana ![]() Ei ois työttömiä offareita
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
|
#9
|
||||
|
||||
Kaksi nuorta ryöstettiin röyhkeästi Helsingissä
__________________
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone |
|
#10
|
||||
|
||||
Yksittäistapaus.... -TAAS...Lainaus:
-Taisi olla 25v ns. ankkurilapsi jonka varjolla saadaan koko suku tuotua maahan...?
__________________
Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti. ![]() Jeep Grand Cherokee 4L suora-6. vm-95. Oldsmobile 98 Luxury Sedan V8 425cid super rocket. vm-66 Honda CB 750 F2 Seven Fifty. vm-98 MYYTÄVÄNÄ: https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912 |