Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 13.10.2016, 07:30
Kaitsu67:n Avatar
Kaitsu67 Kaitsu67 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 08.07.04
Sijainti: Nurmijärvi, Finland.
Viestit: 5.482
Blog Entries: 5
Perusasetus

Vastaanottokeskuksiin upposi arvioitua enemmän


Kylläpäs rupesi taa v...ttamaan, kun katteli ton MOT:n ohjelman

Vastaanottokeskuksiin upposi arvioitua enemmän, "piikki auki":
http://yle.fi/aihe/mot/

http://areena.yle.fi/1-3500889

Ja noissa ohjelma luvuissa on vasta pelkän vastaanoton kustannukset....

http://yle.fi/aihe/artikkeli/2016/10...askettiin-nain

__________________
----------------------------------------
If it works, tear it apart and find out why!
https://roverfriends.fi/palsta/


3 Amigos-never travel alone

Viimeksi muokannut Kaitsu67 : 13.10.2016 07:33
  #2  
Vanha 13.10.2016, 09:24
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.480
Perusasetus

Ottamatta sen enempää kantaa pakolaisiin/ turvapaikanhakijoihin ja heidän olomassaoloon Suomessa, niin se on ihan selvä asia että kun vastaanottokeskuksia päästetään pyörittämään yksityiset firmat sekä "hyväntekeväisyys- ja avustusjärjestöt", niin helvetin kalliiksi käy.

Vaikka kuntia ja valtiota usein syytetään tehottomuudesta, niin SPR:t sun muut järjestöt on oikeasti ihan perkeleellisiä rosvoja, ja yksityiset firmat vielä sitäkin pahempia. SPR:lle yms. annetuista varoista valtaosa menee ihan muuhun kuin siihen mitä mainostavat tekevänsä. Ollut lottovoitto joillekin tahoille, kun saa veronmaksajilta ilmaista rahaa taskuun turvapaikanhakijoiden/ pakolaisten avulla.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
  #3  
Vanha 14.10.2016, 17:57
Jeepp Jeepp ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 31.03.10
Sijainti: Suomi
Viestit: 506
Angry

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016...61975_uu.shtml

Ja kotikylällä....😬
  #4  
Vanha 14.10.2016, 18:53
wikke:n Avatar
wikke wikke ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.04.07
Sijainti: Kupolin alla.
Viestit: 4.108
Perusasetus

Suomenuutiset.fi uutisoi: Euroopan neuvoston Suomen valtuuskunnan jäsen, perussuomalaisten kansanedustaja Tom Packalén varoittaa, ettei Euroopalla ole tarjota töitä kaikille maahanmuuttajille.

Packalén puhui aiheesta Euroopan neuvoston parlamentaarisen yleiskokouksen istunnossa perjantaina, kun käsiteltävänä oli norjalaisen kansanedustajan Kristin Ørmen Johnsenin raportti Euroopan väestödynamiikan vaikutuksista maahanmuuttopolitiikkaan.

Packalén sanoi:

“Jos piilotyöttömyys lasketaan mukaan, Euroopassa on kymmeniä miljoonia syntyperäisiä eurooppalaisia vailla työtä. Digitalisaatio, tekoäly, robotit ja muu tekninen kehitys tulevat vähentämään työpaikkoja entisestään. Eurooppa ei tämän takia tarvitse lisää kouluttamattomia maahanmuuttajia.”

“Edes kaikki syntyperäiset eurooppalaiset eivät elä palkallaan vaan joutuvat turvautumaan sosiaalitukiin. Sama kohtalo odottaa monia maahanmuuttajia.”

“Mitä enemmän maahanmuuttajia tulee työmarkkinoille, sen huonommaksi tilanne muuttuu. Jos liian iso joukko ihmisiä joutuu pitkään kamppailemaan liian vähistä resursseista, se johtaa yhteiskunnalliseen levottomuuteen.”.

Lähde: suomenuutiset.fi

Pyh ja pah, työvoimapulaa pitää paikata!
  #5  
Vanha 14.10.2016, 19:23
jakenbj jakenbj ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 10.04.03
Sijainti: Tupos
Viestit: 2.132
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jeepp Näytä viesti

Niimpä...
  #6  
Vanha 16.10.2016, 19:07
Mutis:n Avatar
Mutis Mutis ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 08.04.08
Sijainti: Rauma
Viestit: 1.176
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
Ottamatta sen enempää kantaa pakolaisiin/ turvapaikanhakijoihin ja heidän olomassaoloon Suomessa, niin se on ihan selvä asia että kun vastaanottokeskuksia päästetään pyörittämään yksityiset firmat sekä "hyväntekeväisyys- ja avustusjärjestöt", niin helvetin kalliiksi käy.

Vaikka kuntia ja valtiota usein syytetään tehottomuudesta, niin SPR:t sun muut järjestöt on oikeasti ihan perkeleellisiä rosvoja, ja yksityiset firmat vielä sitäkin pahempia. SPR:lle yms. annetuista varoista valtaosa menee ihan muuhun kuin siihen mitä mainostavat tekevänsä. Ollut lottovoitto joillekin tahoille, kun saa veronmaksajilta ilmaista rahaa taskuun turvapaikanhakijoiden/ pakolaisten avulla.
Vähän asian vierestä, mutta edelliseen liittyen.
Kertokaa miten tämä tulossa oleva työttömien kanssa käytävä keskustelu 3kk välein auttaa ihmisiä työllistymään? Nykyiset resurssit ei riitä edes nykytilanteeseen ja nyt aiotaan moninkertaistaa työvoiman tarve haastattelijoiden muodossa. Näistä tietenkin (suurin) osa ostetaan yksityisiltä palveluntarjoajilta.
Vittu oikeesti. Näinkö kustannuksia karsitaan?
Toki jotain säästöjä syntyy siitä, että kaikki eivät kyseiseen tilaisuuteen saavu joten voi katkaista kaikki tuet, mutta aika marginaalissa taidetaan mennä.
__________________
RASOR
  #7  
Vanha 16.10.2016, 21:01
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.261
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mutis Näytä viesti
Vähän asian vierestä, mutta edelliseen liittyen.
Kertokaa miten tämä tulossa oleva työttömien kanssa käytävä keskustelu 3kk välein auttaa ihmisiä työllistymään? Nykyiset resurssit ei riitä edes nykytilanteeseen ja nyt aiotaan moninkertaistaa työvoiman tarve haastattelijoiden muodossa. Näistä tietenkin (suurin) osa ostetaan yksityisiltä palveluntarjoajilta.
Vittu oikeesti. Näinkö kustannuksia karsitaan?
Toki jotain säästöjä syntyy siitä, että kaikki eivät kyseiseen tilaisuuteen saavu joten voi katkaista kaikki tuet, mutta aika marginaalissa taidetaan mennä.
No siten että niitä haastattelijoita tarvitaan lisää jolloin yksityinen sektori palkkaa lisää väkeä eli syntyy ihka uusia ja todella tuottavia työpaikkoja.

Jos jokainen haastattelija haastattelee 10 ihmistä päivässä eli 50 viikossa eli 200 kuukaudessa eli 600 kolmessaaaaah, niin, 300000 tuhannen työttömän haastattelemiseen tarvitaan 500? Haastatelijaa plus lomittajat eli 600...ei paha ,yksi iso tehtaallinen... Eli n. 50miljoonan euron bisnes missä on varma maksaja...
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
  #8  
Vanha 16.10.2016, 21:18
Nikuzai Nikuzai ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 02.12.12
Sijainti: Suomussalmi
Viestit: 3.863
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Bj Andy Näytä viesti
No siten että niitä haastattelijoita tarvitaan lisää jolloin yksityinen sektori palkkaa lisää väkeä eli syntyy ihka uusia ja todella tuottavia työpaikkoja.

Jos jokainen haastattelija haastattelee 10 ihmistä päivässä eli 50 viikossa eli 200 kuukaudessa eli 600 kolmessaaaaah, niin, 300000 tuhannen työttömän haastattelemiseen tarvitaan 500? Haastatelijaa plus lomittajat eli 600...ei paha ,yksi iso tehtaallinen... Eli n. 50miljoonan euron bisnes missä on varma maksaja...

Ny *tuttaa ettei ole hyväveli verkoston osakkaana

Ei ois työttömiä offareita
__________________
Positiivinen rasismi?

Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
  #9  
Vanha 18.10.2016, 12:27
Kaitsu67:n Avatar
Kaitsu67 Kaitsu67 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 08.07.04
Sijainti: Nurmijärvi, Finland.
Viestit: 5.482
Blog Entries: 5
Perusasetus

Kaksi nuorta ryöstettiin röyhkeästi Helsingissä


Kulttuurinrikastuttajat taas vauhdissa

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/ar...001932838.html
__________________
----------------------------------------
If it works, tear it apart and find out why!
https://roverfriends.fi/palsta/


3 Amigos-never travel alone
  #10  
Vanha 19.10.2016, 01:20
rane58:n Avatar
rane58 rane58 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 25.10.11
Sijainti: Espoo
Viestit: 2.378
Exclamation

Yksittäistapaus.... -TAAS...


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaitsu67 Näytä viesti
Kulttuurinrikastuttajat taas vauhdissa

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/ar...001932838.html
"Päätekijä oli 14-16-vuotias ja ikäisekseen isokokoinen, kuvausten perusteella mahdollisesti somalitaustainen poika."

-Taisi olla 25v ns. ankkurilapsi jonka varjolla saadaan koko suku tuotua maahan...?
__________________
Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti.

Jeep Grand Cherokee 4L suora-6. vm-95.

Oldsmobile 98 Luxury Sedan V8 425cid super rocket. vm-66

Honda CB 750 F2 Seven Fifty. vm-98

MYYTÄVÄNÄ:
https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912
Viestiketju on lukittu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit


Sivu luotu: 16:29 (GMT +2).