![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Trafin sivuilta voi tilata uuden ilmaiseksi, mutta jo pari kertaa mennyt testimielessä vanhalla ja hyvin kelvannut. Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
Ja niistä greencardeista tuli viimeksi mulla tenkkapoo.
Aatelin, et käyn sit ennen reissua konttorilta sen kouraan pari päivää ennen reissua, mut mites kävikään: Eivät saa tulostella niitä enää suoraan konttorilla, vaan se pitää aina tulla postin kautta kotiin. Viime reissulle ei sitten kerinny tulla se greencard ja riskillä mentiin ilman. Tosin, jos on pelkkä liikennevakuutus ja greencard, niin ei se montaa tonnia korvaile vastapuolelle, ja loput menee kuitenkin omasta pussista. Kannattaa harkita jonniinlaista kaskoa, jossa ois ulkomaitten varalle vähä suojaa. |
|
||||
|
||||
![]()
Hyvin alkaa olla letkaa jo kasassa
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
viäläkö mahtuu letkaan
![]()
SLCK#357 TOYOTA laatuun voi luottaa. |
|
||||
|
||||
![]()
vähä karkeempaa kuvioo renkaisiin ainakii ku viime reissussa oli ja lukon kahvat pitää kyllä herkistellä
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Joo renkaat on kyl liian pienet huomasin kyl itekii viime reissus. tähän hätää ei oo varaa ostaa isompii ,ellei saa jostain saa lainaan isompia .nii se etulukon käyttö liekö vaijeri ollu juminu kiinni vai oliko kuskissa vikaa . Jos ei mulle löydy apparia kai mä nyt jonkun appariksi sit mahun.
Ps vehvihän rikkoo kuitenkin nissaninsa vai mikä se oli .siirretään renkaat siitä mun autoon. Ei herneitä😉
SLCK#357 TOYOTA laatuun voi luottaa. |
|
||||
|
||||
![]()
Aijai tulee kyllä komia letka, ehkä hieman hidas tosin
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
PäHäMa Mudventures 2011 @ 6 - 9.10.2011 | mikjus | Tapahtumat | 151 | 15.10.2017 09:43 |
PäHäMa Mudventures 2010 | Eetza | Tapahtumat | 296 | 15.10.2017 09:41 |
PäHäMa Mudventures vk 41 8-11.10.2015 | _Tero_ | Tapahtumat | 79 | 28.10.2015 22:17 |
PäHäMa Mudventures 9-12.10.2014 | _Tero_ | Tapahtumat | 120 | 31.10.2014 20:38 |
PäHäMa Mudventures 2013 16-20.10.2013 | _Tero_ | Tapahtumat | 112 | 04.12.2013 00:11 |