Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 30.09.2016, 10:09
Kaitsu67:n Avatar
Kaitsu67 Kaitsu67 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 08.07.04
Sijainti: Nurmijärvi, Finland.
Viestit: 5.482
Blog Entries: 5
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nikuzai Näytä viesti
Eiks diktaattori ole rättipää? Silloin se on kulttuurin rikastamista, kun pekka ja pätkä oli vaan rasisteja

Mitenhän jos tekisi "mannerheim" version pekka ja pätkä neekereinä leffasta jusuf ja ahmed valkoisina aivan samalla käsikirjoituksella ja ohjauksella, mutta vaihdettaisiin vaan sen verran että mustat miehet meikkaisi ittensä valkoiseksi.
Korjasin linkin tohon mun edelliseen...

__________________
----------------------------------------
If it works, tear it apart and find out why!
https://roverfriends.fi/palsta/


3 Amigos-never travel alone
  #2  
Vanha 11.10.2016, 16:25
Jeepp Jeepp ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 31.03.10
Sijainti: Suomi
Viestit: 506
Perusasetus

http://m.iltalehti.fi/uutiset/2016101122446779_uu.shtml
Vertailun vuoksi viisi henkisen turvapaikanhakija perheen kustannukset ovat 8500e/kk
  #3  
Vanha 11.10.2016, 16:27
Jeepp Jeepp ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 31.03.10
Sijainti: Suomi
Viestit: 506
Perusasetus

http://www.lansivayla.fi/artikkeli/4...iin-meni-saman
  #4  
Vanha 11.10.2016, 17:16
Luoppis Luoppis ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 17.01.10
Sijainti: Asikkala
Viestit: 1.158
Perusasetus

Niin. Turvapaikanhakijoiden kustannukset vuodessa (se mitä kansalle kerrotaan tai ei pystytä järkevästi hyväveliverkostolla naamioimaan muihin budjetteihin) ovat mittakaavaa 800 miljoonaa - miljardi euroa vuodessa. Ja toi kun on vähän semmosta rahaa, mikä ei mene oikeen mihinkään pankkiin, vaan jo ennestään pulskien poikien syöttämiseen ja muihin oheiskuluihin. Puhumattakaan siitä, että turvapaikkahakemukset käsitellään ainakin kahteen kertaan kun niistäkin saa valittaa raastupaan, missä taas menee rahaa kahteen kertaan huruun.

Että miltä se nyt sitten tuntuu tohon suhteutettuna, että annetaan omien köyhien avustamiseen yksi miljoona ja sekin vain kerran.
__________________
100% hiilineutraali vuoteen 2086 mennessä
  #5  
Vanha 11.10.2016, 23:23
H_Nietu H_Nietu ei ole kirjautuneena
Banned
 
Rekisteröitynyt: 28.02.04
Sijainti: Helsinki, Finland.
Viestit: 1.994
Perusasetus

Alkaa tosiaan oleen toi veronmaksuhalukkuus tapissa.


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jeepp Näytä viesti
Ja näihin kun vielä lisätään ydinkärjellä lähetettävät kehitysavut kolmansiin maihin..... , niin pompsahtaa luokkaan exponentiaalisesti..... .
Ja mitä meidän vanhemmalle kansalle jää muuta kuin luu käteen........
Ja ovat sentään pidellet "Ryssän" rajan oikealla puolella.......useampaan kertaan.......ja rakentaneet tän maan raunioista loistoon.....
  #6  
Vanha 13.10.2016, 07:30
Kaitsu67:n Avatar
Kaitsu67 Kaitsu67 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 08.07.04
Sijainti: Nurmijärvi, Finland.
Viestit: 5.482
Blog Entries: 5
Perusasetus

Vastaanottokeskuksiin upposi arvioitua enemmän


Kylläpäs rupesi taa v...ttamaan, kun katteli ton MOT:n ohjelman

Vastaanottokeskuksiin upposi arvioitua enemmän, "piikki auki":
http://yle.fi/aihe/mot/

http://areena.yle.fi/1-3500889

Ja noissa ohjelma luvuissa on vasta pelkän vastaanoton kustannukset....

http://yle.fi/aihe/artikkeli/2016/10...askettiin-nain
__________________
----------------------------------------
If it works, tear it apart and find out why!
https://roverfriends.fi/palsta/


3 Amigos-never travel alone

Viimeksi muokannut Kaitsu67 : 13.10.2016 07:33
  #7  
Vanha 13.10.2016, 09:24
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.480
Perusasetus

Ottamatta sen enempää kantaa pakolaisiin/ turvapaikanhakijoihin ja heidän olomassaoloon Suomessa, niin se on ihan selvä asia että kun vastaanottokeskuksia päästetään pyörittämään yksityiset firmat sekä "hyväntekeväisyys- ja avustusjärjestöt", niin helvetin kalliiksi käy.

Vaikka kuntia ja valtiota usein syytetään tehottomuudesta, niin SPR:t sun muut järjestöt on oikeasti ihan perkeleellisiä rosvoja, ja yksityiset firmat vielä sitäkin pahempia. SPR:lle yms. annetuista varoista valtaosa menee ihan muuhun kuin siihen mitä mainostavat tekevänsä. Ollut lottovoitto joillekin tahoille, kun saa veronmaksajilta ilmaista rahaa taskuun turvapaikanhakijoiden/ pakolaisten avulla.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
  #8  
Vanha 14.10.2016, 17:57
Jeepp Jeepp ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 31.03.10
Sijainti: Suomi
Viestit: 506
Angry

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016...61975_uu.shtml

Ja kotikylällä....😬
  #9  
Vanha 16.10.2016, 19:07
Mutis:n Avatar
Mutis Mutis ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 08.04.08
Sijainti: Rauma
Viestit: 1.176
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
Ottamatta sen enempää kantaa pakolaisiin/ turvapaikanhakijoihin ja heidän olomassaoloon Suomessa, niin se on ihan selvä asia että kun vastaanottokeskuksia päästetään pyörittämään yksityiset firmat sekä "hyväntekeväisyys- ja avustusjärjestöt", niin helvetin kalliiksi käy.

Vaikka kuntia ja valtiota usein syytetään tehottomuudesta, niin SPR:t sun muut järjestöt on oikeasti ihan perkeleellisiä rosvoja, ja yksityiset firmat vielä sitäkin pahempia. SPR:lle yms. annetuista varoista valtaosa menee ihan muuhun kuin siihen mitä mainostavat tekevänsä. Ollut lottovoitto joillekin tahoille, kun saa veronmaksajilta ilmaista rahaa taskuun turvapaikanhakijoiden/ pakolaisten avulla.
Vähän asian vierestä, mutta edelliseen liittyen.
Kertokaa miten tämä tulossa oleva työttömien kanssa käytävä keskustelu 3kk välein auttaa ihmisiä työllistymään? Nykyiset resurssit ei riitä edes nykytilanteeseen ja nyt aiotaan moninkertaistaa työvoiman tarve haastattelijoiden muodossa. Näistä tietenkin (suurin) osa ostetaan yksityisiltä palveluntarjoajilta.
Vittu oikeesti. Näinkö kustannuksia karsitaan?
Toki jotain säästöjä syntyy siitä, että kaikki eivät kyseiseen tilaisuuteen saavu joten voi katkaista kaikki tuet, mutta aika marginaalissa taidetaan mennä.
__________________
RASOR
Viestiketju on lukittu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit


Sivu luotu: 05:06 (GMT +2).