|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#326
|
|||
|
|||
Pistä sitten kerralla ahistettu isolohko sitten
__________________
Yah! It stinks and is giving you a headache, – it's a diesel. Bensalla pestään napa... dieselillä tehdään voimaa -95 Dodge Ram SLT Cummins 4x4 *JN-traidingin turbiini, marine-suuttimet, plate vaihdettu, DSS, 2.5" leveling kit* http://s244.photobucket.com/albums/gg31/Lonely_cruiser/ |
#327
|
|||
|
|||
äkkiä lasivitriiniin ja kirjahyllyyn.
|
#328
|
||||
|
||||
RISPEKTIÄ !!!!
|
#329
|
||||
|
||||
Mahdottoman komia laitos kyllä....!!!!
__________________
NIIN OONKIN RYYPÄNNYT, MITÄ SITTE!!! EN SE MINÄ OLLUT, SE OLI PIRKKA... https://instagram.com/offroadteamruu...d=ZDdkNTZiNTM= http://www.slck.net http://www.mansenmaasturiclub.com http://forums.offipalsta.com/group.php?groupid=32 |
#330
|
||||
|
||||
Todella upea! Toisen kiven voisin lahjoittaa tuollaisen omistamisesta... perkele molemmat, onhan noita lapsia jo tehty
|
#331
|
||||
|
||||
On se perkeleen komia....
__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry |
#332
|
||||
|
||||
Lainaus:
PITKÄ miinus tuli nyt kyllä tästä. |
#333
|
||||
|
||||
Lainaus:
Ei vaan, ihailtavaa paneutumista yksityiskohtiin
__________________
~~~~~~~~~~~~~~~~ Finnish Jeep Drivers' Club ~~~~~~~~~~~~~~~~ Suzuki 4x4 Club Finland ~~~~~~~~~~~~~~~~ Offiblogi: Tarinoita tosia Suzukeista Suzuki tarinoita: Pääosassa SJ413 avo Suzuki sivut: Paljon juttuja ja vielä enemmän kuvia |
#334
|
|||
|
|||
Ny olis eka ajoreissu takana ja viitenä päivänä tuli ajettu offia oikeen kunnolla Pakko todeta et yllättävänkin mieluinen tästä sitte tuli. Muutama pikku muutos täytynee kuitenki jossain vaiheessa toteuttaa. Panhard tangon rungon puolen pusla antautu toisena päivänä. Liekkö kuumuudesta hajos ku akselin pään pusla kesti koko reissun paremmin. Kulkee pakosarjat niin läheltä tuota rungon kiinnikettä et ajattelin tilalle laittaa unibal nivelet niin eivät ainakaan lämmöstä heti hajoa. Ohjaus simpukalle täytyy myös lisätä tukilaakeri ku näyttää aikalailla vääntävän ohjausvarsia nuo 44" rattaat noilla et:llä. Harmittavan vähän tuli itellä napsittua kuvia/videoita et jos jollain sattuu löytyyn niin saa lisätä niitä tänne
|
#335
|
||||
|
||||
Uniballit alkaa kyllä kolata aika äkkiä.
Tukilaakerin toteutusta kääntövarren alle kannattaa vakoilla gen 2 rotke rameista.
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#336
|
||||
|
||||
Alumiinista lämpösuojapelti puslan eteen?
|
#337
|
||||
|
||||
parit kuvat trophyn whatsappiryhmästä mitä osu silmään
|
#338
|
|||
|
|||
Juu se vois kyllä auttaa asiaa ja tilaakin siinä olis ihan hyvin tehdä semmonen. Toisaalta tuon tangon liikerata on semmonen ettei välttämättä tuu koskaan pysyyn ehjänä jossei toista päätä tee pyöriväksi kun vääntää sitä melkosesti puneille ääri ulosjoustossa. Onko porukalla millasia kokemuksia uretaani puslista tukivarsissa? Kestävätkö? Onko merkittävää eroa alkuperäisiin?
|
#339
|
||||
|
||||
Lainaus:
|
#340
|
|||
|
|||
superpro puslat
noi superpro puslat on ainoat jotka meillä kestää n. yhden kauden
ja niitähän saa mukvasti englannista nettikaupasta. http://www.paddockspares.com/off-roa...bush-kits.html
__________________
www.facebook.com/TeamTostanoin Viimeksi muokannut HaKu : 20.07.2016 14:24 Perustelu: korjaus |
#341
|
|||
|
|||
Ei se lapland trophy sit mennykkään ihan vammoitta. Pesun jälkeen paljastu et runkoaisa oli murtunut ohjaus-simpukan alta. Joten ei auttanu muu ku lisätä tukirautoja simpukkapetiin. Simpukan käytin auki ja samalla porailin siihen hydroassistin letkulähdöt valmiiks. Myös tuossa ohjausakselissa tuntu pientä välystä ja siihen tilasin uuden neulalaakerin. Täytynee käydä lähipäivinä tilaan sit jonkunmoinen sylinteri tuohon systeemiin. Osaisko viisaammat/kokeneemmat kertoa minkäkokoisilla sylintereillä näitä olette toteuttaneet? Ohjaustehostimen 30v vanha pumppu oli vissiin myös ottanut reissussa vähän itteensä ku ei jaksanut tuottaa tyhjäkäynnillä enää ku vajaa 50bar painetta. Tosin reilummilla kierroksilla nousivat lähes 100bar. Laitoin tilaukseen summit racingiltä borgesonin pumpun jolle luvattiin 1450-1550psi paineita.
|
#342
|
||||
|
||||
No ne jenkkit sanoo että ei kannata mennä isommaksi kun 40 mm jos ajaa myös tiellä. Kyllä jotkut käyttää 2 tuumanen (noin 50 mm) mutta ne meinaa että tulee turhan hidas ohjaus maantielle, ja kyllä se pienempi sylinteri helposti jaksaa kääntää nuo pyörät.
|
#343
|
|||
|
|||
Samalla linjalla Stenin kans. Jos sillä on pystynyt ajamaan ilman assistia niin melkein pienimmästä päästä lähtee sylkkyä valkaamaan.
32 millinenkö se oli pienin näistä kohtuudella löytyvistä?
__________________
www.OFFROADOULU.com |
#344
|
|||
|
|||
Rosteri on paras matsku kuulemma "paperilla" ainakin lämpösäteilyn katkasuun, ite ainakin aina ollut sen kanssa samoilla linjoilla, ralliautossa oli 2kpl millin rosteri peltejä about 5mm ilmaraolla niin kesti hammastangon suojakumitkin punahehkusta pakosarjaa 35mm päässä
|
#345
|
|||
|
|||
Kiitokset vinkeistä. Kyllä tässäkin on voima ohjauksessa riittänyt ihan hyvin ja oikeestaan vain ohjauslaitteiden kestävyyttä ajatellen tän hydroassistin tähän tarvii ja ajaahan tuo samalla ohjausiskarin virkaakin. Juu kyllä näyttäs olevan 32mm mistä lähtevät ylöspäin. Näyttäs olevan "yleismallin" 32 ja 40 sylintereissä molemmissa 20mm varsi eli varmaan parempi valita tuo 40 niin pienempi tuo Öljytilojen tilavuusero. Tuohon panhardi tangon pusla ongelmaan meinasin kokeilla tuota unibal juttua. Eilen annoin työkaverille vanhan panharditangon johon aiko sorvailla kierteet päihin. Samoin aiko sorvailla tuohon simpukkaan semmosen ohjausvarren kiinnitysmutterin johon saa sit laippalaakerin kiinni.
|
#346
|
||||
|
||||
Lainaus:
Tukilaakeri onkin hyvä idea mutta tuskin tarvit sitä enää kun cylinteri ottaa kaikki kuormaa mitä juuri nyt kuormittaa se kulmavaihe. |
#347
|
|||
|
|||
Onko tässä paljon rasvattavia paikkoja alustassa?
Ite suunnitellut ramin etupäähän pikku letkuilla voitelunipat konehuoneen puolelle kaikki, vähän samaan tyyliin kuin työkoneissa on voitelukeskust toteutettu. Ei tarvis kontata alustassa rasvaamassa, vaan sais tuupata prässillä konetilasta käsin. Tulis varmasti useemmin rasvattua kans. Toki kardaanien takia pitää kontata siltikkin vielä
__________________
Yah! It stinks and is giving you a headache, – it's a diesel. Bensalla pestään napa... dieselillä tehdään voimaa -95 Dodge Ram SLT Cummins 4x4 *JN-traidingin turbiini, marine-suuttimet, plate vaihdettu, DSS, 2.5" leveling kit* http://s244.photobucket.com/albums/gg31/Lonely_cruiser/ |
#348
|
|||
|
|||
Täytyy vielä harkita uudestaan tuota tukilaakerin tarpeellisuutta kun saa tän nyt uudelleen nippuun ja pääsee näkeen miten kääntövarret elää. Tuo rasvanippa homma olis kyllä hyvä juttu mut tässäkin on niin vähän nippojo ettei ehkä oo hyötyä letkuttaa niitä. Akseleissa ylä/alapallo nivelet ja kääntövarressa yks nippa. Muuten on kaikki kumipuslien varassa. Nuita unibal niveliä näytti olevan semmosia mihin saa piikillä rasvan laitettua. Toki nippa olis helpompi joten sellaisen taidan tähän laittaa.
|
#349
|
||||
|
||||
Nuo rasvaus mahdollisuuden omaavat uniball nivelet kannattaa jättää ihan suosiolla sinne kauppaan. Etenkin tälläisessä autossa, missä on kaikki muutenkin tehty viimesen päälle, tutustuisin aurora tai rodoball niveliin. Joo maksaahan ne, mutta niin se laatu monesti tekee. Siihen nivelen päälle, kun vielä hommaa siihen tarkoitetun suojakumin, ni pysyy nivel puhtaana ja kestää.
__________________
Juho Haapakorpi Kaukas 4x4'n ski |
#350
|
|||
|
|||
Komia
Todella Hienosti rakennettu laite! Ja kaikki ratkaisut viimeisenpäälle.
Kuinkas coiloverit toimi? Miltä vaikuttaa ajolleen? |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
ramcharger | susiraja2 | Maasturiprojektit | 51 | 01.02.2016 11:00 |
ramcharger | susiraja2 | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 25.07.2010 20:18 |
M: dodge ramcharger | vortec | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 10.11.2007 13:36 |
O: Ramcharger osaa | dimmy | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 02.04.2007 16:57 |
O: Ramcharger etukartaani | dart69 | O/M/V Muut | 0 | 02.11.2004 08:44 |