![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Jarrut kasattu.Jarrut on kasailin uusilla osilla käsijarrua myöten. Takajarrulevyt oli purku autossa uudenveroiset. Motonetin käsijarru kenkien pinnoilla ole reikiä niinkun alkuperäisissä. jarruputket uutta alb venttiililtä asti. Jarruletkun korista akseliin jatkoin sprintterin letkulla alkuperäinen+sprintterin letku. Myös työ/pää sylinterin vaihdoin levyjarrullisesta pajerosta (tiiä sit onko niissä eroa). Hyvin löytyy tehoa jarruista, 37bokkeri napsahti lukkoon kuivalla asfaltilla ![]() ![]()
__________________
toyotia ja mersuja vain huolletaan, pajeron tankkaaminenkin on korjaamista. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
__________________
toyotia ja mersuja vain huolletaan, pajeron tankkaaminenkin on korjaamista. |
#4
|
||||
|
||||
![]() Etulevikkeet ja sisälokarit
Molemmille puolin avarrettu kaarta, latta hitsailtu ja levike +alkuperäinen sisälokari ruuvailtu kiinni. 188cm on nyt leveä, eli maksimi 168cm+200mm pitäs saada leimattua. justiinsa pokkerin kulutus pinta menee Levikkeen reunaan. Vähän ajetun pensa pajeron kirkkaat ja ehjät umpiot keulille. maski myös bensa mallista jota joutuu vähän muokkaamaan ku lauhuttimet on niissä erikohdassa.
__________________
toyotia ja mersuja vain huolletaan, pajeron tankkaaminenkin on korjaamista. |
#5
|
||||
|
||||
![]() Keula kasassa ja valot toimii niikuin pitää.
Keula hipelletty kasaa. Sähköt valoille ja vilkuille oli vähän huonolla hapella, onhan tämä katsastettu 2011 viimeksi. herkistelyjä ja maadotus vikoja kävi läpi niin kaikki taitaa nyt palaa, jopa kaikki merkki valot mittaristossa toimii ja sammuu, ovi auki varotus valotkin
![]()
__________________
toyotia ja mersuja vain huolletaan, pajeron tankkaaminenkin on korjaamista. |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lisää pakoputken tekoa.
Ei miellyttänyt ensimmäinen versio putkesta niin, hain tänään oikeen kaupasta jousto pätkän ja hitsailin käyrät uuteen malliin. On ainakin vinssi kardaanille tilaa vaikka onki lähöstä saakka paksummalla putkella. Ylimääräisen jousto osan takia sai putken vietyä rungon ja korin välistä suojaisessa paikassa, niin tiukka väli että "jäykällä" putkella olisi resonoinut johonki. kolmen tuuman rosteri putkella menee taakse jonka päähän hitsattu 60mm laakerinkooli ja mutka. Just sopivasti vaimentaa 15mm kuristus putken päässä.
__________________
toyotia ja mersuja vain huolletaan, pajeron tankkaaminenkin on korjaamista. |
#7
|
||||
|
||||
![]() Palkkihelmaa hitsuuteltu ja sähköjä uusittu
Helmapalkkeja aloittelin tekee, toinen puoli valmis. Piti siihen levike putkivielä laittaa kylkiä suojeleen. Myös taakse toinen levike hitsailtu. Ylimääräisiä sähköjä purin pari ämpärillistä ja muutin sähköt yks akku järjestelmäksi, yhdellä optimalla tulee vain auton omat sähköt. Tarkoitus olisi laittaa toinen laturi ja toinen akku konttiin eri piiriin, josta virta inventterille ja muille sähkö syöpöille laitteille.
__________________
toyotia ja mersuja vain huolletaan, pajeron tankkaaminenkin on korjaamista. |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Onks sul mitää käsitystä paljo tommoset patrollin vakiojouset nostas pajeron persettä??
|
#9
|
||||
|
||||
![]()
Ainakin tässä kori on niin kevyt että nostaa liian ylös. Pitkässä gen 2 korottaa sopivasti. Mulla on jemmassa gr jouset, laitan ne sit jos isolla safari kuormalla rupee pohjaa liiaksi. Nyt on gen1 pitkän jouset paikoillaan.
__________________
toyotia ja mersuja vain huolletaan, pajeron tankkaaminenkin on korjaamista. |
#10
|
|||
|
|||
![]()
Juujuu.. Ja on suunnillee samat halkasiat jousissa?? Voisin omaa pitkään hommaa ku peräylitys ottaa kokoajan jokapaikkaa kii ni sais vähä persettä ylös ^^
|
#11
|
|||
|
|||
![]()
Ulosoton akselinpään lukitus? Hylsystä kun teit, niin läpireikä pulttilukitus?
|
#12
|
||||
|
||||
![]()
Hitsaamalla hylsy kiinni ulos oton akselissa. Semmonen hylsy mikä käy sopivasti akseliin ja kardaani putki hylsyn päälle, keskittää ihan hyvin sillä konsti. Sorvilla helppo tehä holkki, mutta kun ei ole sorvia niin hylsy toimii siinä.
__________________
toyotia ja mersuja vain huolletaan, pajeron tankkaaminenkin on korjaamista. |
#13
|
||||
|
||||
![]() Pajero ranka metsässä
Puita käytiin ajelee mettästä. Muuten puu liikku hyvin mutta mönkijän perään tehty kärry vähän hentoinen, kun ensin irtosi toinen teli. Kesti jonkin aikaa. Sitten irtosi yksi rengas, jonka jälkee kärry alko kaatuilee
![]()
__________________
toyotia ja mersuja vain huolletaan, pajeron tankkaaminenkin on korjaamista. Viimeksi muokannut pööpöilijä : 23.04.2017 22:02 |
#14
|
||||
|
||||
![]()
Muistaakseni on aika sama halkaisia. Ainakin paikalleen kävi kun joskus kokeilin..
__________________
toyotia ja mersuja vain huolletaan, pajeron tankkaaminenkin on korjaamista. |
![]() |
Luokat |
pajero |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Patrol 160 varaosia (pätkän) | bluevan | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 11 | 26.07.2011 16:59 |
O:pajeron manual napalukot/pätkän levikkeet | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 16.04.2007 20:43 | |
g mersu kamaa pätkän osia. | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 28.08.2006 22:32 | |
pistin 3toweriin tiukan lähtö pätkän | psychobilly | Linkit | 2 | 13.03.2006 15:22 |
Tunnistatko pätkän ? | mika | Movies | 0 | 27.06.2003 00:48 |