![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Kysellääs vielä tyhmiä korin korotuksesta vaikka asiaa on puitu moneen kertaan, mutta noviisille ei kaikki ole tarttunut hakutuloksista silmiin. - Eli montako koropuslaa tarvitaan Ln110 hiluxin korotukseen? Ajattelin laittaa 40mm tai 50mm puslat, materiaalina Pom C (joku kehunut tätä paremmaksi kuin nylon?) - Pultit muistaakseni M10 (jostakin jäänyt päähän), mutta mites pituuden kanssa - vai ostaako vain M10 kierretankoa metrin pätkän tahi pari? - Valmiinahan siellä on ohuet kumit - kannattaa varmaan laittaa uudet? - Tarviiko rattiakseli esmes tuolla 40mm puslasarjalla jatkoa? Jos tarvii, niin mistä sellaisen vois hommata? Ja mites se tankin täyttöputki - käy vissiin lyhyeksi? Mistä uusi? - Syyläri ja puskuri(t) ilmeisesti täytyy pudottaa alemmas? Isokin operaatio (ts. onko pakollinen/särkyykö jotakin jos ei siirrä)? Muuten vissiin ei ole isompia ropleemia, että tunkkailla nurkka kerrallaan ilmaan ja katella ettei mene johdot/letkut tiukalle tahi poikki ja puslat väliin ja pultit hollille ja kaikkien ollessa paikoillaan kiriä? E: Ja mistä tuohon sais käypäset kattotelineet?
Viimeksi muokannut hulkkmi : 18.05.2016 18:50 |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
PäHäMa Pamaas SLCK Toyota Landcruiser BJ40 4.0 1980 Ex. Toyota Landcruiser BJ42 4.0 1982 Ex. Suzuki Jimny 2006 Ex. Toyota Landcruiser RJ70 Ex. Mercedes-Benz 300GD 1981 Ex. Hilux LN65 Ex. Volvo C303 Ex. Hilux LN65 Ex. Suzuki 413 Ex. Range 3.5L +hj akselit Ex. L200 |
#3
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Muuten tuossa hulkkmin vastauksessa oli aikalailla kaikki noin niinkuin niin ja näin. -rattiakselin reijän kohta menee uusiksi tulipellistä -syylärin joutuu puottaan, helppo tehdä latasta osat -vaihdekeppien kanssa joutuu isoimman jumpan tekemään, niille jatkoa ja vähän väänteleen ja käänteleen että kaikki pelaa. -etupuskuriin joutuu tehdä korokepalat |
#4
|
|||
|
|||
![]() Toyotan käynnistys ongelma
Eli olis kyseessä 87 ln65 hiluxi. Ja ongelmana on ollu nyt muutamia kertoja sellanen et ei lähe käyntiin. Saa sahata akut tyhjiks. Mut sit heti ku saa apuvirtaa ni lähtee laakista. Ja nyt taas ku kokeilin, ni lähtee omin avuin hienosti käyntiin.Voisko vika olla akuissa, ku ne ei enää kovin kummoset oo? Vai oisko maadotus ongelma?
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Antaako se startata pitkäänkin lähtemättä käyntiin? Jotenkin epäilisin ennempään startin puolta. Kylmällä vai kuumalla koneella?
__________________
-ISORY OFFROAD-
Viimeksi muokannut -JoNe- : 19.07.2016 22:02 |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Helppo 5min homma..... tai sitten ei! |
#7
|
|||
|
|||
![]()
LN170:n pakoputken mutkittelu auton alla puolelta toiselle ja putken päättyminen lavan alle, vieläpä tuollaiseen muhvin näköiseen ihmetyttää. Mielessä käynyt vaimentimen sijoitus oikealle puolen ja putken päättäminen sopivasti johonkin ennen takapyörää. Onko kellään vastaavia toteutuksia? Kuvia?
Putki on remontin tarpeessa lähitulevaisuudessa, näemmä, enkä ajatellut tuollaista "tehdastekoista" sinne enää laittaa.
__________________
A-P *Muovi on saatanasta* KAIKKI ihmiset ovat mölöjä, kunnes toisin todistavat. |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Tarvitseeko 1L-koneen syöttöpumpun irroitukseen jotain erikoisempia työkaluja, ja onko siinä jotain jippoja huomioitavaksi? Tämä on ihan viimesiä tämän mallin koneita, uudemman mallisella jakopään hihnalla.
Tihkuttelee dieseliä jostain välistä niin pitää käyttää pumppu pajalla. |
#9
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#10
|
|||
|
|||
![]()
Antaa startata pitkään. Ja tänään ku sain apuvirtaa ni lähti samantien käyntiin. Ja yleensä lähtee kyl heti ku pikkasenki kerkee pyörittää, mut muutaman kerran on tehny tän saman homman
|
#11
|
|||
|
|||
![]()
Nii ja startti ei oo ku n vuoden vanha
|
#12
|
|||
|
|||
![]()
Jos pyörittää hyvin ja kestää startata niin ei luulisi olevan akkkukipua.
Mittaa jännite akuista niin antaa suuntaa. Diiseli kuitenkin on kyseessä? |
#13
|
||||
|
||||
![]()
Kaukaa haettua... mutta tarkista sammutinsolenoidin johto että on kunnossa. Voisko olla että huonoa johtoa pitkin vasta apuvirta tällillä kulkis virtanen sinne.
__________________
-ISORY OFFROAD-
|
#14
|
||||
|
||||
![]()
Lavaan tarvitaan yhteensä 8 korokepalaa eli ylempänä neuvottu 4 ei piisaa
__________________
www.pohojanmaanoffroad.fi |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 5 (0 jäsentä and 5 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hdj`iin joudet l´j 70´seen käykö?? | henteri | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 02.03.2008 20:02 |
LN 65 Hiluksiin korotus jouset? | -Ville- | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 20.02.2008 21:15 |
käykö HDJ:n jouset LJ:hin? | Jari_M | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 23.05.2007 20:24 |
M: HiLux LN65 jouset+muutakin, JOUSET MYYTY! | A45 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 25.04.2006 18:14 |
MISTÄ UUDET JOUSET BJ40:seen =>Käykö Hj 60 jouset? | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 03.12.2004 21:34 |