![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Ja hyvä henGityssuojain kun laikot sen auki / putsaat / tyhjennät !!
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Mulla ei mitään käsitystä minkä näköinen palikka toi dpf on (googlen mukaan normi katti) mutta miten jos sen leikkaa auki ja ei suolistaiskaan vaan kopistelisi ne tuhkat sieltä ulos?
Tai kestäiskö se sisus vaikka lipeässä keittämisen?
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Toimiskohan tää linkki videoon jossa hidastettuna tuhkakokkareiden poistoa "heavy-duty ceramic diesel particle filter":istä. http://www.fstcorporation.com/dpf-ash-cleaning.html
Saman firman linkissä on yksinkertainen leikkauskuva, josta itselle syntyy käsitys että suodatimen loukkuosa on on umpiperäisten putkiloiden rykelmä josta vain kaasut siirtyvät sivuseinämien läpi alkupäästään umpipäisiin (virtaussuntaan avoperäisiin) putkiloihin ja sitten pakariin. Eipä ihme että putken päähän pääsee vain vähän väriä nimeksi. Pääsiskö vastavirtaan suunnattu paine riittävässä määrin seinämien läpi että tuhkamatoset saisivat kyytiä...litkua, lämpöä, painetta, värinää tjtn ![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Ei hajuakaan tollasen pökäleen sielunelämästä, en myöskään jaksanut lukea ehdottiko joku jo tätä: Onnistuuko sitä puhdistaa höyryllä? Töissä nuohotaan näitä voimalaitoskattiloita höyryllä, puhasta tulee.
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
__________________
--------------------------------------------- # # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # # --------------------------------------------- |
#6
|
||||
|
||||
![]() uutta putkeen
Tähän päivitystä, laitettiin uusi tarvikeloukku pasattiin. Skruvat tarjosi ensitilauksesta -15 pojoa alennusta, käikäle oli 903,- egellä kotona.
Vaikka luvattiin että on BMR-mosaan sopiva, antureiden reiät olivat alkuperäistä pienemmät ja niitä suurennettiin korjaamolla. Muuten meni heittämällä paikalleen. No, mitäs tuolle purkupötkylälle tekisi, Autosynergian kaveri kertoi että olis ihan rahanarvoinen kampe? Perstuntumalla kone piristyi jonkin verran ja turbon vonkumisen kuulee nyt alakierroksilta lähtien. Jos en ihan väärin muista, Ecu nollattiin ja regenerointipoltto tehtiin kertaalleen että uusi loukkuu alkaa workkia oikein. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
DPF mietiskelyä | OsQ | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 11.11.2014 06:22 |
Myyty Kiinalainen 4X4 mönkijä vm.2008 | BillyJoe | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 14.09.2013 12:55 |
Muutoskatsastus / DPF-poisto | Tapero | Chit-Chat | 8 | 10.09.2013 13:55 |
Myydään BENELLI SKOOTTERI vm:2008 | Rekisteröimätön | O/M/V Muut | 0 | 10.01.2011 21:16 |
Myydään / Vaihdetaan Myydään Lada Niva 1.7i, vm. 2008 aj. 9500km | myway | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 16.04.2010 07:46 |