![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Keskikonsolin sain asennettua paikoilleen. Hurstin räikkäshifterin oon jo aikasemmin muokannu mukavammin käytettäväksi. Räikkätoiminto on poistettu joten nyt on helpompi ja nopeampi vekslata ees taas ku ei tarvi 1 vaihteelta pakille vaihtaessa räikätä keppiä neljästi. Samoten vaijeri lähtö täyty muokata lähteväksi shifteriltä taaksepäin. Alkuperäsesti lähtee eteenpäin ja vaijeri teki pahimmoilleen lenkin lähellä peltisarjoja ja muutaman ajokerran jälkeen oli vaijeri aina sulanu pilalle. Jakolaatikkojen shifteri on omateko mallia. Virtapuolta ruokkii 75ah optima. Akun päälle tulee välikansi johon jää jonkinlainen säilytys lokero. Päävirta kaapeloinnit tein 70mm kaapeleilla. Keskikonsolin peitelevyistä tulee samanlaiset ku mittaritaulusta.
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
Jeep ISORY |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Miten toi shifteri nytten sit toimii ja onko räikissä paljon eroja? Mulla ollu käsitys, et kahvasta ja kepistä niin menisi suoraan pakille ilman muiden kohtien läpi käymistä
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Tässä Hurstin mallissa ei oo mitään lukkokahvaa niinku monissa muissa ruukaa olla. Eli tällä pystyy alunperin vaihtaan vaan yhden vaihteen kerralla "räikkäämällä" ja nyt menee suoraa se pykälä päälle mihin kepin siirtää. Parkkijarrun ku kytkee niin joutuu keppiä vähän nostaan. Vaihteiston oon peruskorjannu muutamia vuosia takapäin ku kitkalevyistä tuli loppu. Samalla muutin venttiilikoneiston transcon shiftkitillä manuaali toimiseks. Myös turbiinin teetin sillon uusiks. Löytypä muutama kuvakin laatikkoremontista arkistojen kätköistä. Talli oli sillon juuri valmistu ku kuvissakin seinät niin puhtaan valkoset vaan eivätpä oo enää
Olisko kellään hyvää vinkkiä minkälaisilla anturilla rakentelisin tasauspyörästön lukoille merkkivalot. Eli jonkinlaiset anturat tarvis löytää jotka tunnistaa alipaineen. |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Mikäs laatikko tuossa on, 727?
Tuliko manuaalikoneisto käännetyllä kaaviolla? |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Juu 727:han tässä on. Vaihdekaavio on edelleen alkuperäinen p-r-n-d-2-1.
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
Volvon alkup. anturit jos sellaset jostain löytää? Olis ainakin rajat oikein.
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
Minkäslaiset ne volvon alkuperäiset anturit on?
|
|
#9
|
|||
|
|||
|
Nyt on ramchargerista otettu ensisavut ja myös pientä koeajoa tullu suoritettua. Moottori vaikuttas mukavan pirteältä ja tuntus pelaavan hyvin. Pientä säätöä täytyy vielä tehä et saa seokset kohdalleen. Seuraava homma olis sit kopan maalaus ja toivottavasti sitä pääsis touhuileen ensviikolla
Tässä pari lyhkästä videoo![]() |
|
#10
|
||||
|
||||
|
koomeeta toimintaa
__________________
.salon seudun OFF ROAD Ry. pari Toyotaa |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| ramcharger | susiraja2 | Maasturiprojektit | 51 | 01.02.2016 11:00 |
| ramcharger | susiraja2 | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 25.07.2010 20:18 |
| M: dodge ramcharger | vortec | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 10.11.2007 13:36 |
| O: Ramcharger osaa | dimmy | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 02.04.2007 16:57 |
| O: Ramcharger etukartaani | dart69 | O/M/V Muut | 0 | 02.11.2004 08:44 |