Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 10.04.2016, 13:36
MiKo:n Avatar
MiKo MiKo ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 03.06.06
Sijainti: Rovaniemi
Viestit: 1.563
Perusasetus

Eipä juuri mitään saanu aikaseksi, mutta laitetaan nyt muistoksi.
Takaluukku sai kahvaan kielen ja akkukotelo kannen. Käteviä nuo dzus-kiinnikkeet monessa paikassa. Vielä huohotusputki ulos ja tiiviste yläreunaan niin saa kelvata.

Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	DSC_0561.jpg‎
Views:	350
Size:	39,2 Kt
ID:	69630   Click image for larger version

Name:	DSC_0560.jpg‎
Views:	394
Size:	68,0 Kt
ID:	69631  
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 21.04.2016, 06:30
MiKo:n Avatar
MiKo MiKo ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 03.06.06
Sijainti: Rovaniemi
Viestit: 1.563
Perusasetus

Semmoset renkaat. Vääntelin 8 tuumaa leveille vanteille niin pysyy levikkeen sisälle kuvio nippa ja nappa. Eteen ehkä joutuu pienen suikaleen laittamaan.

Järkyttävä ero on kyllä menemisessä hangessa verrattuna 33". Nyt on lunta 40-60cm ja puskuri vain auraa menemään.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	DSC_0595.jpg‎
Views:	402
Size:	87,2 Kt
ID:	69909  
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 21.04.2016, 10:11
pesa570 pesa570 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 14.08.14
Sijainti: Nurmijärvi
Viestit: 110
Perusasetus

Hieno on peli. Siellä taitaa olla vielä täysi talvi. Vieläkö hankin kantaa kelkkaa?
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 21.04.2016, 14:54
MiKo:n Avatar
MiKo MiKo ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 03.06.06
Sijainti: Rovaniemi
Viestit: 1.563
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pesa570 Näytä viesti
Hieno on peli. Siellä taitaa olla vielä täysi talvi. Vieläkö hankin kantaa kelkkaa?
Joo täyet kelekkakelit vaan sosettahan tuo jo aikalailla on ku ei yöpakkasia ole.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Maasturi käyttöautoksi Heering80 Tekniikka & Jutustelu 36 08.01.2015 13:33
Ostettu maasturi käyttöautoksi höpöhöpö O/M/V Ajoneuvot 0 12.07.2013 14:16
Koira-aitauksen rakentaminen khonkonen Chit-Chat 5 23.05.2009 17:13
Rakentaminen on mukavaa... SoSo Chit-Chat 23 11.12.2005 19:15
Discovery käyttöautoksi? SauliS Chit-Chat 8 21.09.2005 15:34


Sivu luotu: 15:08 (GMT +2).