![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Eipä juuri mitään saanu aikaseksi, mutta laitetaan nyt muistoksi. Takaluukku sai kahvaan kielen ja akkukotelo kannen. Käteviä nuo dzus-kiinnikkeet monessa paikassa. Vielä huohotusputki ulos ja tiiviste yläreunaan niin saa kelvata.
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Semmoset renkaat. Vääntelin 8 tuumaa leveille vanteille niin pysyy levikkeen sisälle kuvio nippa ja nappa. Eteen ehkä joutuu pienen suikaleen laittamaan.
Järkyttävä ero on kyllä menemisessä hangessa verrattuna 33". Nyt on lunta 40-60cm ja puskuri vain auraa menemään. |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Hieno on peli. Siellä taitaa olla vielä täysi talvi. Vieläkö hankin kantaa kelkkaa?
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Joo täyet kelekkakelit vaan sosettahan tuo jo aikalailla on ku ei yöpakkasia ole.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Maasturi käyttöautoksi | Heering80 | Tekniikka & Jutustelu | 36 | 08.01.2015 13:33 |
| Ostettu maasturi käyttöautoksi | höpöhöpö | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 12.07.2013 14:16 |
| Koira-aitauksen rakentaminen | khonkonen | Chit-Chat | 5 | 23.05.2009 17:13 |
| Rakentaminen on mukavaa... | SoSo | Chit-Chat | 23 | 11.12.2005 19:15 |
| Discovery käyttöautoksi? | SauliS | Chit-Chat | 8 | 21.09.2005 15:34 |