Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 05.04.2016, 18:49
MiKo:n Avatar
MiKo MiKo ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 03.06.06
Sijainti: Rovaniemi
Viestit: 1.563
Perusasetus

Onko jollaki jo kokemusta saako tämmöseen 35" leimattua?

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 08.04.2016, 19:29
MiKo:n Avatar
MiKo MiKo ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 03.06.06
Sijainti: Rovaniemi
Viestit: 1.563
Perusasetus

Nyt ei sitten ole renkaita ku 33" lähti kohti Savoa ja 1001rengas oliki huijaripulju.

No seuraava kauppa ja 35" Cooper Discover stt pro:t olis nyt tulossa, mutta toimitus ensi viikon lopulla. Onko näistä minkälaisia kokemuksia?

Ja keulaki halutti vähän modernisoida, ei oikein tuo mattolaituri sovi omaan silmään. Katotaan jos viikonloppuna ehtis tehä asialle jotaki. Vinssin jos laitan niin se tulee sitten taakse ja naru sieltä eteen niin saa vähän painoa taakse.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	DSC_0536.jpg‎
Views:	418
Size:	80,7 Kt
ID:	69569  
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 09.04.2016, 06:47
MiKo:n Avatar
MiKo MiKo ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 03.06.06
Sijainti: Rovaniemi
Viestit: 1.563
Perusasetus

Alotin kevennyksen poraamalla pultin ontoksi.. Kohtuullisen vittumainen käsi-Makitalla mutta kyllä sinne johot läpi sujahti. Eli nyt olis nopea käyttöentisöinti tehty toisellekki vilkku/parkki-yhdistelmälle. Joskus tilailla Ebaysta uudet kun näkyy saavan alle satasella parin kotia niin ei paljoa kannatte aikaa käyttää entisöimiseen.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	DSC_0544.jpg‎
Views:	362
Size:	89,0 Kt
ID:	69575   Click image for larger version

Name:	DSC_0541.jpg‎
Views:	353
Size:	56,1 Kt
ID:	69574  
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 09.04.2016, 11:10
MiKo:n Avatar
MiKo MiKo ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 03.06.06
Sijainti: Rovaniemi
Viestit: 1.563
Perusasetus

Puskurista tuli sitten tuommonen. 8mm mätölevyä oli nurkissa niin tein tuon keskiosan siitä, alempi levy parimillisestä johon muutama koristereikä ja dimplaukset niihin. Jossaki kun tulee vielä vastaan hitsattavia nostolenkkejä niin semmoset täräytän vielä kiinni niin niistä on hyvä sitten tunkkaillakki. Ja jos joskus vinssiä tekee mieli niin senku vähän muokkaa tuota maskipellin kiinnitystä ja laittaa vinssin jalat eellä suoraan tuohon levyyn. Ei pitäis enään puskurin tökkiä ojan penkkaan.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	DSC_0558.jpg‎
Views:	334
Size:	71,6 Kt
ID:	69616   Click image for larger version

Name:	DSC_0545.jpg‎
Views:	377
Size:	87,2 Kt
ID:	69578   Click image for larger version

Name:	DSC_0546.jpg‎
Views:	368
Size:	76,2 Kt
ID:	69579   Click image for larger version

Name:	DSC_0548.jpg‎
Views:	353
Size:	67,8 Kt
ID:	69580   Click image for larger version

Name:	DSC_0549.jpg‎
Views:	430
Size:	69,2 Kt
ID:	69583  

Click image for larger version

Name:	DSC_0550.jpg‎
Views:	347
Size:	79,4 Kt
ID:	69584  

Viimeksi muokannut MiKo : 09.04.2016 19:55
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 10.04.2016, 13:36
MiKo:n Avatar
MiKo MiKo ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 03.06.06
Sijainti: Rovaniemi
Viestit: 1.563
Perusasetus

Eipä juuri mitään saanu aikaseksi, mutta laitetaan nyt muistoksi.
Takaluukku sai kahvaan kielen ja akkukotelo kannen. Käteviä nuo dzus-kiinnikkeet monessa paikassa. Vielä huohotusputki ulos ja tiiviste yläreunaan niin saa kelvata.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	DSC_0561.jpg‎
Views:	350
Size:	39,2 Kt
ID:	69630   Click image for larger version

Name:	DSC_0560.jpg‎
Views:	394
Size:	68,0 Kt
ID:	69631  
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 21.04.2016, 06:30
MiKo:n Avatar
MiKo MiKo ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 03.06.06
Sijainti: Rovaniemi
Viestit: 1.563
Perusasetus

Semmoset renkaat. Vääntelin 8 tuumaa leveille vanteille niin pysyy levikkeen sisälle kuvio nippa ja nappa. Eteen ehkä joutuu pienen suikaleen laittamaan.

Järkyttävä ero on kyllä menemisessä hangessa verrattuna 33". Nyt on lunta 40-60cm ja puskuri vain auraa menemään.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	DSC_0595.jpg‎
Views:	402
Size:	87,2 Kt
ID:	69909  
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 21.04.2016, 10:11
pesa570 pesa570 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 14.08.14
Sijainti: Nurmijärvi
Viestit: 110
Perusasetus

Hieno on peli. Siellä taitaa olla vielä täysi talvi. Vieläkö hankin kantaa kelkkaa?
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 21.04.2016, 11:57
Ab3:n Avatar
Ab3 Ab3 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 28.02.14
Sijainti: Joensuu
Viestit: 775
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja MiKo Näytä viesti
Onko jollaki jo kokemusta saako tämmöseen 35" leimattua?
Saa leimattua, ja BJ40 saa kans 35x12,5'' otteeseen.
__________________

-ISORY-

Itä-suomen off road yhdistys


SLCK #539


Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 21.04.2016, 14:56
MiKo:n Avatar
MiKo MiKo ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 03.06.06
Sijainti: Rovaniemi
Viestit: 1.563
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ab3 Näytä viesti
Saa leimattua, ja BJ40 saa kans 35x12,5'' otteeseen.
Joo näin ymmärsin ja siksi nuo hommasinki kun luultavastihan tuota lakia taas kohta muutetaan.
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 21.04.2016, 16:02
Ab3:n Avatar
Ab3 Ab3 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 28.02.14
Sijainti: Joensuu
Viestit: 775
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja MiKo Näytä viesti
Joo näin ymmärsin ja siksi nuo hommasinki kun luultavastihan tuota lakia taas kohta muutetaan.
No aivan varmasti keksivät jotain uutta taas harrastajien ''iloksi''..

Mulla on jotain dokumentteja ja aiheasiaa miten se muutoskatsastus onnaa, iha vaa jos tarvijaa. Emmää sua tyhymäksi väitä mut jos jotai niin..
__________________

-ISORY-

Itä-suomen off road yhdistys


SLCK #539


Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 21.04.2016, 16:11
MiKo:n Avatar
MiKo MiKo ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 03.06.06
Sijainti: Rovaniemi
Viestit: 1.563
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ab3 Näytä viesti
No aivan varmasti keksivät jotain uutta taas harrastajien ''iloksi''..

Mulla on jotain dokumentteja ja aiheasiaa miten se muutoskatsastus onnaa, iha vaa jos tarvijaa. Emmää sua tyhymäksi väitä mut jos jotai niin..
Mulla otteessa lukee vakio rengaskoko 7.50-16 niin sillä sen leiman saa ei tarvi lappuja mutta kiitos vain tuesta.
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 17.07.2016, 19:13
MiKo:n Avatar
MiKo MiKo ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 03.06.06
Sijainti: Rovaniemi
Viestit: 1.563
Perusasetus

Niin joo tämäki vielä kesken.. Aivan liikaa muuta hommaa ja aivan vitusti liikaa töitä, ei hyvä.

Tänä aamuna kuiten päätin tehä jotaki asian edistämiseksi ja tuommoset kaaret tekasin kylmävedetystä saumattomasta putkesta jonka olin jo aikasemmin ostanu valmiiksi. Tavoite oli vetasta pohjamaali vielä illalla ja siinä ne nyt on maalattuna. Aikataulua venytti vähän yksi venetraileri mikä tekastiin siinä sivussa. Niin joo ja vaihteiston kannatinpalkin muokkasin kans sopivaksi hj:n kumelle niin sai sen ärsyttävän resonoinnin loppumaan mikä johtu aivan liian jäykistä puslista. Eiköhän siinä yhelle paivälle ole ihan nokko.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	image.jpg‎
Views:	189
Size:	122,4 Kt
ID:	72147  
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 17.07.2016, 19:18
MiKo:n Avatar
MiKo MiKo ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 03.06.06
Sijainti: Rovaniemi
Viestit: 1.563
Perusasetus

Pikkusen piti tehä koelautaan koloa niin ei vie niin paljoa tilaa. Diakonaalia ei tâhän versioon tule ainakaan toistaiseksi kun ei nuita saa paikalleen jos sen laittaa. Koelauta tulee kans kokemaan muutoksen mutta siitä sitten joskus tulevaisuudessa lisää.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	image.jpg‎
Views:	222
Size:	89,0 Kt
ID:	72148  
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Maasturi käyttöautoksi Heering80 Tekniikka & Jutustelu 36 08.01.2015 13:33
Ostettu maasturi käyttöautoksi höpöhöpö O/M/V Ajoneuvot 0 12.07.2013 14:16
Koira-aitauksen rakentaminen khonkonen Chit-Chat 5 23.05.2009 17:13
Rakentaminen on mukavaa... SoSo Chit-Chat 23 11.12.2005 19:15
Discovery käyttöautoksi? SauliS Chit-Chat 8 21.09.2005 15:34


Sivu luotu: 03:36 (GMT +2).