Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 06.03.2016, 23:08
pipo_esa pipo_esa ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.01.10
Sijainti: Kangasala
Viestit: 183
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pipo_esa Näytä viesti
Huomasin että lohkossa on koodina 2L ilman T:tä, googlella Krissellä on samanlailla mutta mites muilla? Onkohan vaihdettu vaparin lohko?
Tää nyt varmistui jotenkin kun perimätieto kertoi että kone on vaihdettu

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 08.03.2016, 22:13
jesse89 jesse89 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 23.01.12
Sijainti: Pennala Suomi
Viestit: 479
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pipo_esa Näytä viesti
Tää nyt varmistui jotenkin kun perimätieto kertoi että kone on vaihdettu
Mä oon sitä mieltä että jokainen alkupään kone 2Lt niin varmaan pelkkä lyhenne 2L ei kyl muuta järkee itse keksisi. Kuinka jokainen jaksaisi kaikki oikeat reiät oikeeseen kohtaan lohkoon porata ja ummeta ne reiät niin hyväksi kuin lohkon valun muodot jotka taas on vaparin lohkossa. Esim öljykellon luona vaparissa kello erikohtaan kuin turbossa ja taas turbossa otettu turboon öljynvirtaus siitä kohtaa mis vaparis on öljykello jne kaikenlaista pientä. Molemmat tuossa kun itsellä on silmien alla tosin vaparin lohko on kasassa eikä atomeina
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 08.03.2016, 23:10
pipo_esa pipo_esa ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.01.10
Sijainti: Kangasala
Viestit: 183
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jesse89 Näytä viesti
Mä oon sitä mieltä että jokainen alkupään kone 2Lt niin varmaan pelkkä lyhenne 2L ei kyl muuta järkee itse keksisi. Kuinka jokainen jaksaisi kaikki oikeat reiät oikeeseen kohtaan lohkoon porata ja ummeta ne reiät niin hyväksi kuin lohkon valun muodot jotka taas on vaparin lohkossa. Esim öljykellon luona vaparissa kello erikohtaan kuin turbossa ja taas turbossa otettu turboon öljynvirtaus siitä kohtaa mis vaparis on öljykello jne kaikenlaista pientä. Molemmat tuossa kun itsellä on silmien alla tosin vaparin lohko on kasassa eikä atomeina
Jep, tiedän että kone on vaihdettu mutta en tiedä mistä se on otettu. Olisko kuvaa mistä vois varmistaa kumpi alakerta on?
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 08.03.2016, 23:23
jesse89 jesse89 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 23.01.12
Sijainti: Pennala Suomi
Viestit: 479
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pipo_esa Näytä viesti
Jep, tiedän että kone on vaihdettu mutta en tiedä mistä se on otettu. Olisko kuvaa mistä vois varmistaa kumpi alakerta on?
voin kaikki katsoa huomenna töiden jälkeen ja ottaa vaikkapa kuvat mutta esim turbon puolelta öljynsuodattimen jalan alla on sellainen tasopinta jossain pienessä kulmassa turbossa on tässä kohtaa esim crankshaft valve vaparissa se on ummessa kokonaan. sitten öljykello on eri kohdassa turbo ja vapari kohdassa. ei muita nyt mieleen tule huomenna katselen uudestaan niitä.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hdj:n omistajat tänne. Kratz Tekniikka & Jutustelu 2309 03.09.2025 06:41
4Runnerin omistajat tänne Daddy's Toy Chit-Chat 34 12.10.2022 09:51
Suzukin omistajat tänne Suzukisj410K Chit-Chat 260 17.06.2015 12:01
Volvon omistajat tänne hoojii Chit-Chat 77 12.12.2014 23:54
Pehmolelukoiran omistajat tänne!!! baxxter Chit-Chat 16 24.05.2013 20:27


Sivu luotu: 03:46 (GMT +2).