![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
) Varmaan kesällä kuumalla ilmalla voi olla hyväkin asentaessa, mutta kun ilmat jäähtyy vähääkään, niin kummasti alkaa teipit irtoilemaan. Ei voi suositella. Täyttä paskaa.
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Niissä dehvoissa on lämmön mukaan säätyvä elementti
Mua kyyl epäilyttää, et ne säätää myös kulutuksen mukaan tehoa eli kun pyydetään vähennetään wattia Sitä ei tosiaan jaksa ymmärtää, et mikä idea pakkasessa käytettäväksi tarkoitetuista johdoista on tehdä pakkasessa kovettuvia On se vaan ovelaa, et kumikaapelia joka on vetelää vielä -40°C voidaan tehdä, mut sit siihen tarkoitukseen olevaa johtoa ei Mulla oli aikanaan bemarissa lohkarinjohto tuulilasin nurkassa ja siihen jatkoroikalla virta ja hyvin pelasi
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Toinen mikä biltemassa on kuraa on rälläkän laikat. Se kun ajattelet että katkaisempa tuon tuosta, ja 1, sekunnin kuluttua keltaruskeaa pölyä on kaikkialla ja laikka on kadonnut äkkiseltään biltema on sellanen kauppa että ei huonoa tavaraa juuri ole, mutta jos jotain on niin se on sitte kyllä paskinta paskaa
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan. Toyota crown rs50 OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta) Plus muita romuja |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Laikoista samanmoisia kokemuksia, tosin minulla pöly oli punaista.
__________________
Joop |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Kaikki halpalaikat on kuraa. Huomaa kun pääsee vertaamaan hyvän ja halvan kestoa ja leikkaavuutta.
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään, Se joku tahtoo olla ihminen, Minä en! Timo Rautiainen & Neljäs sektori |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Tämä harvinaisen totta... Pari-kolme halpislaikkaa menee samassa ajassa kuin yksi laatu(Wurth)laikka... Testissä ollut useampiakin halpiksia...
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Hyvät ostokset / Suosittelen ! | pee | Chit-Chat | 72 | 07.04.2016 05:33 |
| Suosittele maasturia | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 22.09.2009 16:28 |
| EMME SUOSITTELE... | Nalle | Tekniikka & Jutustelu | 32 | 27.05.2004 15:38 |
| En ole mikään rasisti, en vain pidä neekereistä | Wille | Jokes | 0 | 24.11.2002 00:37 |
| Tasa-arvoa ... ja paskat | tuska | Society | 0 | 15.11.2002 18:05 |