Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 01.03.2016, 08:17
PH75 PH75 ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 29.02.12
Sijainti: Utajärvi
Viestit: 677
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja TOPPAHOUSU Näytä viesti
Bilteman "ilmastointiteippi" eikä maalarinteippi ole kummoista...
IV-Teippi (50mm) ei tartu ja maalarinteippi (50mm) ei purkaannu kunnolla vaan katkeilee... On sattunut useampia huonoja rullia.

http://www.biltema.fi/fi/Rakentamine...pi-2000017574/

http://www.biltema.fi/fi/Rakentamine...pi-2000017575/
Itsekin ihmettelin, että miten voi tuo ilmastointiteippi olla oikein TM:n testimenestyjä? (liekkö lahjoneet? ) Varmaan kesällä kuumalla ilmalla voi olla hyväkin asentaessa, mutta kun ilmat jäähtyy vähääkään, niin kummasti alkaa teipit irtoilemaan. Ei voi suositella. Täyttä paskaa.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 02.03.2016, 08:44
Nikuzai Nikuzai ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 02.12.12
Sijainti: Suomussalmi
Viestit: 3.863
Perusasetus

Niissä dehvoissa on lämmön mukaan säätyvä elementti


Mua kyyl epäilyttää, et ne säätää myös kulutuksen mukaan tehoa eli kun pyydetään vähennetään wattia



Sitä ei tosiaan jaksa ymmärtää, et mikä idea pakkasessa käytettäväksi tarkoitetuista johdoista on tehdä pakkasessa kovettuvia

On se vaan ovelaa, et kumikaapelia joka on vetelää vielä -40°C voidaan tehdä, mut sit siihen tarkoitukseen olevaa johtoa ei

Mulla oli aikanaan bemarissa lohkarinjohto tuulilasin nurkassa ja siihen jatkoroikalla virta ja hyvin pelasi
__________________
Positiivinen rasismi?

Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 05.03.2016, 23:05
Häänrik:n Avatar
Häänrik Häänrik ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.12.10
Sijainti: PERÄseinäjoki
Viestit: 2.205
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja PH75 Näytä viesti
Itsekin ihmettelin, että miten voi tuo ilmastointiteippi olla oikein TM:n testimenestyjä? (liekkö lahjoneet? ) Varmaan kesällä kuumalla ilmalla voi olla hyväkin asentaessa, mutta kun ilmat jäähtyy vähääkään, niin kummasti alkaa teipit irtoilemaan. Ei voi suositella. Täyttä paskaa.
Toi bilteman teippi on kyllä aivan paskaa, ja jos pidät teipistä kiinni ja ote lipeää rullasta niin koko teippirulla pyörii auki pitkin pajaa niinku vessapaperirulla

Toinen mikä biltemassa on kuraa on rälläkän laikat. Se kun ajattelet että katkaisempa tuon tuosta, ja 1, sekunnin kuluttua keltaruskeaa pölyä on kaikkialla ja laikka on kadonnut äkkiseltään biltema on sellanen kauppa että ei huonoa tavaraa juuri ole, mutta jos jotain on niin se on sitte kyllä paskinta paskaa
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan.
Toyota crown rs50
OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta)
Plus muita romuja
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 06.03.2016, 10:20
Ranee:n Avatar
Ranee Ranee ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.09.07
Sijainti: Seinäjoki
Viestit: 1.050
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Häänrik Näytä viesti
Toi bilteman teippi on kyllä aivan paskaa, ja jos pidät teipistä kiinni ja ote lipeää rullasta niin koko teippirulla pyörii auki pitkin pajaa niinku vessapaperirulla

Toinen mikä biltemassa on kuraa on rälläkän laikat. Se kun ajattelet että katkaisempa tuon tuosta, ja 1, sekunnin kuluttua keltaruskeaa pölyä on kaikkialla ja laikka on kadonnut äkkiseltään biltema on sellanen kauppa että ei huonoa tavaraa juuri ole, mutta jos jotain on niin se on sitte kyllä paskinta paskaa
Tässä täytyy olla vuosikertakohtaisia eroavaisuuksia, viitisen vuotta sitten bilteman teippi oli oikeinkin hyvää tavaraa, nyt talven aikana hain uuden rullan ja pettymys oli suuri.

Laikoista samanmoisia kokemuksia, tosin minulla pöly oli punaista.
__________________
Joop
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 07.03.2016, 22:54
Jappi Jappi ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 04.04.08
Sijainti: Puolanka
Viestit: 3.852
Perusasetus

Kaikki halpalaikat on kuraa. Huomaa kun pääsee vertaamaan hyvän ja halvan kestoa ja leikkaavuutta.
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään,
Se joku tahtoo olla ihminen,
Minä en!

Timo Rautiainen & Neljäs sektori
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 08.03.2016, 02:20
lavanelikko lavanelikko ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 10.04.07
Sijainti: Tampere, .
Viestit: 1.171
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jappi Näytä viesti
Kaikki halpalaikat on kuraa. Huomaa kun pääsee vertaamaan hyvän ja halvan kestoa ja leikkaavuutta.
Tämä harvinaisen totta... Pari-kolme halpislaikkaa menee samassa ajassa kuin yksi laatu(Wurth)laikka... Testissä ollut useampiakin halpiksia...
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Hyvät ostokset / Suosittelen ! pee Chit-Chat 72 07.04.2016 05:33
Suosittele maasturia Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 24 22.09.2009 16:28
EMME SUOSITTELE... Nalle Tekniikka & Jutustelu 32 27.05.2004 15:38
En ole mikään rasisti, en vain pidä neekereistä Wille Jokes 0 24.11.2002 00:37
Tasa-arvoa ... ja paskat tuska Society 0 15.11.2002 18:05


Sivu luotu: 12:02 (GMT +2).