![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
Pitäiskö kokeilla vielä sen vanhan alkuperäisen jäähdyttäjän kanssa,ennen kun rupee kantta purkamaan. Ihmeellistä vain että alkoi just nyt oireilee vesip.ja jäähd.vaihdon jälkeen.
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Kyllä kokeilisin, kannen pois nappaamista aika paljon helpompi. Kysyn uudestaan tyhmän kysymyksen, eihän letkunlähdössä voi mitään tulppaa olla jäänyt ?
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Ei tietysti pitäis olla mitään tulppaa,mutta eihän sitä ikinä voi olla 100% varma.
Rupee tulemaan nuoruusvuodet mieleen kun ajeli noilla BMW merkkisillä vehkeillä,aina oli jotain vaikeuksia saada ilmat pois. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Onko tuossa hdj:ssä pelkästään asteet kiristykseen, eli ei newtoneita ollenkaan?
Aikoinaan laitettiin m5 moottoriin monikerroksinen metalli kannentiiviste. Normi massa tiivisteen kiristys ohjeilla mentiin, aluksi newtoneita ja sitten oli asteita. No eihän sitä meinannut saada millään kiristymään, olikohan nyt jotain 65nm kireyteen, ainakin liki kymmenen kertaa sai käydä pultit läpi että tuohon kireyteen päästiin. Eli jos tuossa on nuo asteet pelkästään niin voi kyllä löyhälle jäädä?
__________________
Pääsee pääsee! |
#5
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Niin tuo pee aikaisemmin kirjoitteli
![]()
__________________
Pääsee pääsee! |
#7
|
||||
|
||||
![]() Heh. Nythän mäkin vasta hokasin, toki voi löyhiks jäädä ![]() Nyt ei muista kyl mikä oli alkumomentit, ensin jotain ja päälle jotain, ja sitten asteet. Tietty.
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Vika paikalistettu.
Painetta sylintereihin, ja kun viimeisenä oli vuorossa 1-pytty niin silloin alkoi vähän kuplintaa jäähdyttäjässä. Selvä homma kansipahvi tai kansi halki . ![]() ![]() |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|