Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 25.02.2016, 08:34
BENJAMIN BENJAMIN ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 07.08.09
Sijainti: Kemiönsaari
Viestit: 361
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja fordisti Näytä viesti
itse testasin hj61 koneen irroittamalla suuttimet yksi kerrallaan ja kone käymään
(ei tule painetta palotilaan ) mutta vettä tuli 5pytyn suuttimen reijästä.
datsunissa saman tyyppinen ongelma oli syyläri tukossa vaikka oli puhtaan näköinen.
Syyläri on uusi (tarvike)mutta voihan siinä tietysti olla joku" valmistevika".
Pitäiskö kokeilla vielä sen vanhan alkuperäisen jäähdyttäjän kanssa,ennen kun rupee kantta purkamaan.
Ihmeellistä vain että alkoi just nyt oireilee vesip.ja jäähd.vaihdon jälkeen.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 25.02.2016, 11:04
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.912
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BENJAMIN Näytä viesti
Syyläri on uusi (tarvike)mutta voihan siinä tietysti olla joku" valmistevika".
Pitäiskö kokeilla vielä sen vanhan alkuperäisen jäähdyttäjän kanssa,ennen kun rupee kantta purkamaan.
Ihmeellistä vain että alkoi just nyt oireilee vesip.ja jäähd.vaihdon jälkeen.


Kyllä kokeilisin, kannen pois nappaamista aika paljon helpompi. Kysyn uudestaan tyhmän kysymyksen, eihän letkunlähdössä voi mitään tulppaa olla jäänyt ?
__________________
- Levannon We(l)ho -
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 25.02.2016, 12:13
BENJAMIN BENJAMIN ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 07.08.09
Sijainti: Kemiönsaari
Viestit: 361
Perusasetus

Ei tietysti pitäis olla mitään tulppaa,mutta eihän sitä ikinä voi olla 100% varma.
Rupee tulemaan nuoruusvuodet mieleen kun ajeli noilla BMW merkkisillä vehkeillä,aina oli jotain vaikeuksia saada ilmat pois.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 25.02.2016, 12:15
ITP:n Avatar
ITP ITP ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 07.06.10
Sijainti: keski-pohjanmaa
Viestit: 137
Perusasetus

Onko tuossa hdj:ssä pelkästään asteet kiristykseen, eli ei newtoneita ollenkaan?

Aikoinaan laitettiin m5 moottoriin monikerroksinen metalli kannentiiviste.

Normi massa tiivisteen kiristys ohjeilla mentiin, aluksi newtoneita ja sitten oli asteita. No eihän sitä meinannut saada millään kiristymään, olikohan nyt jotain 65nm kireyteen, ainakin liki kymmenen kertaa sai käydä pultit läpi että tuohon kireyteen päästiin.

Eli jos tuossa on nuo asteet pelkästään niin voi kyllä löyhälle jäädä?
__________________
Pääsee pääsee!
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 25.02.2016, 13:04
HV HV ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 04.02.07
Sijainti: ikaalinen, .
Viestit: 1.950
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ITP Näytä viesti
Onko tuossa hdj:ssä pelkästään asteet kiristykseen, eli ei newtoneita ollenkaan?

Aikoinaan laitettiin m5 moottoriin monikerroksinen metalli kannentiiviste.

Normi massa tiivisteen kiristys ohjeilla mentiin, aluksi newtoneita ja sitten oli asteita. No eihän sitä meinannut saada millään kiristymään, olikohan nyt jotain 65nm kireyteen, ainakin liki kymmenen kertaa sai käydä pultit läpi että tuohon kireyteen päästiin.

Eli jos tuossa on nuo asteet pelkästään niin voi kyllä löyhälle jäädä?
Tähh... !!! Pelkät asteet...
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 25.02.2016, 15:49
ITP:n Avatar
ITP ITP ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 07.06.10
Sijainti: keski-pohjanmaa
Viestit: 137
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja HV Näytä viesti
Tähh... !!! Pelkät asteet...
Niin tuo pee aikaisemmin kirjoitteli
__________________
Pääsee pääsee!
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 25.02.2016, 19:20
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.912
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ITP Näytä viesti
Niin tuo pee aikaisemmin kirjoitteli

Heh. Nythän mäkin vasta hokasin, toki voi löyhiks jäädä .

Nyt ei muista kyl mikä oli alkumomentit, ensin jotain ja päälle jotain, ja sitten asteet. Tietty.
__________________
- Levannon We(l)ho -
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 28.02.2016, 07:28
BENJAMIN BENJAMIN ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 07.08.09
Sijainti: Kemiönsaari
Viestit: 361
Perusasetus

Vika paikalistettu.
Painetta sylintereihin, ja kun viimeisenä oli vuorossa 1-pytty niin silloin alkoi vähän kuplintaa jäähdyttäjässä.
Selvä homma kansipahvi tai kansi halki .
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 01.03.2016, 22:34
Hessu888:n Avatar
Hessu888 Hessu888 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 14.10.07
Sijainti: Finland
Viestit: 2.949
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pee Näytä viesti
Heh. Nythän mäkin vasta hokasin, toki voi löyhiks jäädä .

Nyt ei muista kyl mikä oli alkumomentit, ensin jotain ja päälle jotain, ja sitten asteet. Tietty.
Näköjään momentti ja sitten asteet kahteen kertaan: http://www.torfab.com/1hd_1hz_1pz-t_engine.pdf ja sieltä pdf-sivut 88 ja 89.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit


Sivu luotu: 06:40 (GMT +2).