![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Itellä huoltsikka GR ja uhkailtiin että jos haluan penkit takasin niin pitää maksaa. Mitä jos haluan sen pakuksi vai kannattaako edes muutella? Hankalaksi tehty tämäkin asia ainakin perus tallaajalle. Edit. Omaa tullaan leimaamaan muodon vuoksi joten halvimmat käyttökustannukset hakusessa.
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Lainaus:
__________________
Harbor Cruisers |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Näin se menee. Tuosta selviää lihottamalla autoa (omamassaa) muutoskatsastaessa 2-paikkaiseksi niin ettei kantavuutta ole tuota 680 kiloa.
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
Tumpula Racing Team |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Olis tapaus pitkä pajero vm 98. Tällähetkellä henkilöauto, ollu joskus 5paikkasena pakuna vuoden mutta katsastuksessa selvis että pitää olla 80 lätkä, nii muutettu takasin henkilöautoksi. Voiko tämän muuttaa huolto autoksi ilman seuraamuksia. Joku viisas voi laittaa vaikka yv.tä
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
Montenegro Offroad Club #21 Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96 |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Tälläkö ei ole merkitystä jos on ollu joskus paku? Eräs konttori tyrmäs ajatuksen koska ollu pakuna aikasemmin
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| WORRYCROSSI 31.10.15 Tulokset, kuvia, videoita... | Patu925 | Tapahtumat | 111 | 07.11.2015 16:53 |
| Juhannus Trial 2015 Peruttu, muutettu ajelupäiväksi 13.6.2015 | sirP | Tapahtumat | 95 | 22.06.2015 20:54 |
| Suur Maasturite Talvesprint 2015 23-24.01.2015 | Kynnapas | Tapahtumat | 6 | 28.01.2015 22:54 |
| Autovero | juuso* | Chit-Chat | 9 | 17.12.2012 18:37 |
| Autovero | JERKKU | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 25.06.2005 22:30 |