![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() Suunnittelin sitä nyt näin: http://www.motonet.fi/fi/tuote/14860...tki-50cm-o63mm Tämä hitsataan tuohon vaimentimen sisäänmenoon kiinni ja muhvipää pitäs käydä auton alkuperäiseen putkeen päälle (katalysaattorin jälkeen) -> kiristys klemmarilla. Tällä saan myös hieman jatkoa, kun uusi vaimmennin on alkuperäistä lyhyempi. Tämä oli siis se vaimentaja 2.5" liitännöillä: http://www.magnaflow.com/products?partnumber=13216 ja sitten vielä jatkeeksi se 2.5" häntäputki, klemmarikiinnityksellä. Liitoksia ei hitsata, koska minusta olisi hyvä että putken saa purettua tarvittaessa ilman rälläkällä pätkimistä. Laipat voisi laittaa, mutta alkuperäiseen putkeen laipan hitsaaminen voi olla tuskaa näillä taidoilla ja ahtaassa paikassa. Ei varmaan tule pitävää. Tietysti yksi vaihtoehto olisi hitsata tuo motonetin putken muhvi kiinni alkuperäiseen putkeen ja laittaa toiseen päähän laippa ja vaimentimeen laippa. Onko se putken hitsaus nyt yhtään sen helpomaa siellä auton alla kun sen laipan?
__________________
Jeep Grand Cherokee Limited 4.0 rojekti täällä Volvo projektia täällä Pientila Facebook |
|
#2
|
||||
|
||||
|
laippa on siellä alla helepompi hitsata ku ite putki.. tuo pakoputkihomma on ihan käyttötarkotuksesta kii, jos teet laippasetit, ni kadulla on hyvä ja toimii, samoten kadulla pelaa tosi hyvin vaikka hitsaisit kaikki pätkät yhteen. offiin ei oikeen toinna tehä ku pelkkiä klemmariliitoksia, koska kun putki takertuu jossain kohti kuitenki maastoon kii, ni se repii pakosarjatkin irti ku se tarttuminen sattuu vika paikassa. klemmari luiskahtaa AINA ennen ku isompaa tuhoa tulee. mie oon erikoistunu tappamaan putkistot ja vaihteiston palakit näistä, ni niistä korjauksistaki ehtiny muodostuu jo jonnilainen refleksi millä ne saa nopeesti seuraavaan ajoon tehtyä
![]() lyhyt oppimaarä: halvimmat pätkät ja klemmarit mitä saa, 2,5"= one size fits all. (tarkottaa sitä et kaikkiin autoihin tekee putkiston 2,5" rööristä, aina.)
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Toistaiseksi ajetaan vain kadulla, mutta kunhan mää tähän laittelen kaikkea kivaa pikkuhiljaa, niin voi olla että joskus ajetaan metsän puolellakin?
Tietysti jos kasaan lemmareilla -> putki vuotaa liitoksista ja vituttaa, niin otanpa sitten kempin käyttöön ja turaan laippakiinnitykset.
__________________
Jeep Grand Cherokee Limited 4.0 rojekti täällä Volvo projektia täällä Pientila Facebook |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myydään / Vaihdetaan Jeep Grand Cherokee 4.0 | Jeeep | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 02.02.2012 21:06 |
| M: JEEP GRAND CHEROKEE 5,2 -95 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 08.03.2008 13:40 | |
| Ostetaan jeep cherokee/grand cherokee vanteet | O/M/V Muut | 5 | 16.12.2005 21:50 | |
| M: Jeep Grand Cherokee | O/M/V Muut | 1 | 01.11.2005 19:27 | |