Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 30.01.2016, 15:56
Hessu888:n Avatar
Hessu888 Hessu888 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 14.10.07
Sijainti: Finland
Viestit: 2.961
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja KoniJeep Näytä viesti
Onko niissä autoissa oikeasti paljoa eroa? taitaa olla vaan joukkohypnoosia ja parempaa markkinointia?

Eihän noissa hinnoissa ole niin isoa eroa?
Eli toisin sanoen Cruiserit ei ole Suomessa ylihinnoiteltuja kun Pajeroita arvostetaan aikalailla saman verran.

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Hiluxia ostamassa... Yere Tekniikka & Jutustelu 6 13.08.2013 22:42
Ostetaan Saisko 2000€:lla jonkinlaista maastoautoa? Tapsa66 O/M/V Ajoneuvot 1 07.01.2012 22:50
Pajeroa ostamassa Appari Tekniikka & Jutustelu 6 24.04.2006 23:22
Videokameraa ostamassa Nerd-O Chit-Chat 13 06.12.2004 13:57
discoveryä ostamassa? Tekniikka & Jutustelu 6 05.11.2004 09:04


Sivu luotu: 16:07 (GMT +2).