![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() En mä höpise mitään vaan mä.....
Lainaus:
TIEDÄTKÖ SINÄ? LUULTAVASTI ET.
|
|
||||
|
||||
![]()
Mun ei tarvitse huutaa. Tiedän , että puhut ihan paskaa.
|
|||
|
|||
![]() Eikö sunkin mielestä kuvien perusteella....
Mitoitus ole pieles......?????
Ja saat olla vaikka kuinka sertifioitu maailman ylitarkastaja........ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Mutta näin se vaan on...... ![]() ![]() ![]() Viimeksi muokannut H_Nietu : 16.01.2016 02:11 |
|
||||
|
||||
![]()
Mites jos keskukseen olisi laitettu vaikka 125A pääkytkin. Ja sen perään vaikka kolme C10A automaattia. Yksi per vaihe. Miten käy. Sun mukaan palla koko paska.
|
|||
|
|||
![]() Mutta tässä max. 80A pk.Lainaus:
![]() ![]() ![]() Silti ylärivis pitäis olla vähintään 16mm2 kiskoo.......kun syötetään 40A. Tästä lähretään..... Oliko sulla viel jotain kysyttävää? Ja mitä ne sun "natsat" oikeen oli????? Ja pitääkö ilmootella johoinkin niiden perumisesta......?????? Viimeksi muokannut H_Nietu : 16.01.2016 02:21 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Toiseen kun syötetään 40A. Miten niin? Mistä näet sen virran? Vai tarkoitatko vikavirtasuojan nimellisvirtaa? Edelleen jos vikavirtasuoja olisikin nimellisarvoltaan 63A. Olisiko todellinen virta mielestäsi aina 63A? Ja siihen kiskohommaan. 10mm2 keskuksen sisällä kyllä riittää 63A:n nimelliseen kuormitukseen. Oliko muuta?
|
|||
|
|||
![]() Sorry......Muttei yläriviin.....Lainaus:
Eikä 63A....... 16mm2 olisi voinut mennä sormien läpi...Itse olisin tolle kuormalle laitellut 25mm2 kiskoo...... jos on vielä ed 100% kuormitusta......ja ihan sama 1- tai 3. vaihesena.....1-vaiheisena aina pahempi.... Ja kaiken tän jälkeenkin alkaa kapasiteetti loppuun vielä alarivistäkin....... Haloo missä mennään...... Vehkeet pitää rakentaa HD käyttöä varten eikä niin että ne palaa......tai sulaa...... ![]() ![]() ![]() Ja oletko edes varma tässä tapauksessa nollien riittävyydestä ?????? Viimeksi muokannut H_Nietu : 16.01.2016 02:42 |
|
||||
|
||||
![]()
Minä olen valmis vääntämään kaiken vapaa-aikani tästä vain osoittaakseni sinun paskanjauhamisen. Ehdotan jatkamista tänä yönä kun olen kännissä niin saat hiukan tasoitusta. Uskoisin, että minulla on kuitenkin hieman kompetenssia tässä asiassa.
|
|||
|
|||
![]() Sorry niin minäkin.....Lainaus:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ja silti mä vielä tän lisäks haldaan mekaniikan ja automaation ja näiden softat...... ![]() ![]() ![]() Eli mä olen SUPERMIÄS..... ![]() ![]() ![]() Ollaan tehty kolmen duunit ja saatu kahden liksat......... ![]() ![]() ![]() Eikä se ole mitään herkkuu.......Tärkeintä on päästä nukkumaan yönsä omassa sängys...kotona.. ![]() ![]() ![]() Enkä missän muualla enää.....nukukkaan..... ![]() ![]() ![]() Jatketaan huomenna jos haluut...... Viimeksi muokannut H_Nietu : 16.01.2016 02:32 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
kysymys | jäbätsy83 | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 27.05.2015 21:21 |
kysymys? | ärjy | Chit-Chat | 5 | 22.07.2012 18:49 |
kysymys | ärjy | Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? | 4 | 21.11.2010 18:22 |
Kysymys | -Juuso- | Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? | 2 | 06.09.2009 10:58 |