![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Juuh, paljon mahdollista. Porista hommasin tuon 6.2D moottorilla on, se tuntuu onneksi olevan kunnossa. Aluksi epäilin, että laatikossakin vikaa, mutta paljastui sitten vialliseksi vetoakseliksi ja sitten takajarrut oli niin jumissa, että harras vastaan siihen malliin, että laatikko repi vaihtaessa. Nyt on kaikinpuolin kunnossa Sähköjä olen jo aika paljon tuohon uusinut Taakse kaikki sähköt uusiksi, vielä on kojelaudan virityksiä jonku verran selvitettävänä Tästä olisi tarkoitus tehdä yhdistetty pikkukaivurin veturi ja sitten metsästysauto ![]() Alkuperäinen känni-idea oli istuttaa tuonne lavalle tynnyrisauna
Viimeksi muokannut Kris : 19.04.2016 21:10 |
|
|
||||
|
||||
|
Kännissä saadut ideat selvinpäin tehtynä on parasta mitä tiedän.
|
|||
|
|||
|
Jaahans, sitä olis matkahuoltoon rantautuneet uudet etulokarit, melkonen oli hintahaitari niillä. Mutta oli nuo orggikset niin pehmeetä kamaa, jotta eipä kannattanu ruveta parsimaan. Jenkkilästä ebay:stä tilailin kirkkaat kulmalyhtyjen lasit, niin saapi parkit palaa
|
||||
|
||||
|
Eikö korhoselle voisi myöntää jonku pystin noista projekteistaan, niitä tälläkin palstalla jo useita nähty...
|
|
|
|||
|
|||
|
Hahha
Harmi kun vein jo sen lavan romikselle Olis siitä pakkelilaidoista voinu taiteilla jonkunlaasen "kiisken" sille. Itselle tämä ei tullut yllärinä, että töitä on. Muutama lisäylläri on tullut matkaan, mutta ihan tietoisesti halusin itselle jotain näpertelyä, jota ei tarvi kiire-aikataulun kanssa väkertää. Mennään periaatteella, sillon tehdään kun a) pääsee talliin, tai sitten kelit suo rakennella sitä tossa omassa katoksessa b) on inspiraatio kohillaan ![]() Varsinaista offaria tästä ei tule, mutta perus syksyiset mettäreissut toki rymytään tällä ja sitten kaivurille vetoauto, jottei tarvi aina taksilla vedellä Ajattelin silti, että kyllä tämäkin romutopikki jotain kiinnostaa ![]()
No mä nyt vaan oon sellanen! Päästelen suustani mitä sattuu! Viimeksi muokannut Kris : 31.01.2016 12:30 |
|
|
|||
|
|||
|
Jotain tällekin projektille taas alkanut tapahtua, kun ulkoilmaremontointikelit alkaneet sen sallia
![]() Eteen uudet lokarit tuli vaihdettua. Sopivuus tarvikelokareilla oli vähä niin ja näin, mutta sain ne siihen kuitenkin ihan riittävän hyvin istumaan pienen vääntelyn ja konepellin jousipakan muokkaamisella. ![]() ![]() Lokarinkaariin piti hitsata 30mm huuli, jotta katsuri hyväksyy "lokareiksi". ![]()
No mä nyt vaan oon sellanen! Päästelen suustani mitä sattuu! Viimeksi muokannut Kris : 11.04.2016 18:51 |
|
|
|||
|
|||
|
Tänään tuli nassaroitua lava valmiiksi. Huomenna kynnyksen paikkaus.
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ostetaan 88-98 CHEVY FLEETSIDE/SILVERADO TAKALAITA | Tomi@Lowtoys | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 21.11.2013 23:53 |
| Myydään / Vaihdetaan M:Chevy Fleetside-91,PikkuValmet"58 | PL | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 05.04.2013 07:19 |
| Myydään / Vaihdetaan Chevy Fleetside -88 4x4 6,2d. Kesken jäänyt projekti. | K.T.M | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 22.10.2012 21:36 |
| Myydään chevy fleetside 4x4 4500e | timppat | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 05.05.2010 06:20 |
| M: Chevy Fleetside 4x4 -79 | V-P | O/M/V Muut | 5 | 06.07.2004 15:54 |