Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 14.12.2015, 22:36
JAMANT:n Avatar
JAMANT JAMANT ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 07.05.03
Sijainti: Espoo, .
Viestit: 4.072
Perusasetus

Voi, heitä vaan, mutta tarkista että takavalot toimii... Ja jos on vetokoukku ja sille sähköt, kytken ne suoraan takavaloista juottamalla...

__________________
Killing time is not murder
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 14.12.2015, 23:18
hitsaa hitsaa ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 25.09.12
Sijainti: Stadi
Viestit: 420
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JAMANT Näytä viesti
Voi, heitä vaan, mutta tarkista että takavalot toimii... Ja jos on vetokoukku ja sille sähköt, kytken ne suoraan takavaloista juottamalla...
Tämmönen voi esim olla saksalaisen jäljiltä - ota pois:



Tämmöinen on ns lamp outage module jonka pitäis VIC:issä näyttää palanutta lamppua jos on vikaa - voi jättää tai sitten ohittaa kytkemällä liittimet "vastakkain"?

Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 14.12.2015, 23:33
PunisherFIN:n Avatar
PunisherFIN PunisherFIN ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.13
Sijainti: Savonlinna
Viestit: 1.883
Perusasetus

joo siihe tulee tollaset liittimet, koukun sähköt oli rosvoilla lampun piuhasarjoista.. napsin ne jo pois, kun oli selkee mistä uskalti teurastaa ei tuos muuten mitään, mut tuo purkki pitäs siirtää jonnekin, ko peräkontti ei tuu olemaan ns vedenpitävä enää ja tuo ui aika säännöllisesti, niin piirilevy+ vesi= yleensä ongelmia
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 15.12.2015, 16:08
Machist:n Avatar
Machist Machist ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 07.05.11
Sijainti: Pohjois-Karjala, Juuka
Viestit: 455
Perusasetus

Noniin.. korikiinnike saapui



Nyt täytyy vaan soviteholkit sorvata tuohon.
Taidanpa muuttaa tuon 12mm pultille niin ei tartte korikiinnikkeen reikiä alkaa muuttamaan. Tuo panhardin mukana tullut pultti ja uniballin reikä on suurempi kuin 12mm.

Mistäs noita 12mm 10.9 pultteja saa vai kestääkö 8.8? (olenkohan kysynyt tätä jo aikaisemmin?)
Taas on hukassa nuo pituudet mm taka panhardin pulteille? 12mm ne jokatapauksessa oli.
__________________
Jeep Grand Cherokee Limited 4.0 rojekti täällä

Volvo projektia täällä

Pientila Facebook
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 15.12.2015, 18:14
apupoika:n Avatar
apupoika apupoika ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 01.04.11
Sijainti: lappeenranta
Viestit: 366
Perusasetus

Juu ne taitaa olla tuumamitoilla ne pultit,, puoli tuumaa olikos nyt 12,7mm
Mutta älä pistä 8.8 pulttia vaan etsi 10.9 tai 12,9 pultti.
__________________
---------------------------
Apupoika Hessu
jeep grand cherokee-97 4.0
Finnish jeep drivers club,,
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 15.12.2015, 19:21
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Näkeekö silmäni väärin, vain onko Rubicon Expressin kiinnikkeessä edelleen se sama tekovika, että eivät ole viitsinneet hitsata sisäpuolelta saumoja? Tuo repeää jossain vaiheessa ainakin metsäkäytössä..


Miksi 1/2" grade 8 pultti pitäisi muuttaa milliseksi? Grade 8 = lähes 12.9 vahvuinen joten varmasti kestää - sieltä hajoaa ihan muita paikkoja ennen tuota pulttia. Esim. akselinpuolella edessä pultti on originaalina vain 10mm 10.9, että se heikko kohta kiinnikkeineen on muutenkin alhaalla

Missään nimessä en laittaisi 8.8 pulttia, vaan joko 10.9 tai 12.9 vahvuisena.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 15.12.2015, 19:48
Machist:n Avatar
Machist Machist ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 07.05.11
Sijainti: Pohjois-Karjala, Juuka
Viestit: 455
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
Näkeekö silmäni väärin, vain onko Rubicon Expressin kiinnikkeessä edelleen se sama tekovika, että eivät ole viitsinneet hitsata sisäpuolelta saumoja? Tuo repeää jossain vaiheessa ainakin metsäkäytössä..


Miksi 1/2" grade 8 pultti pitäisi muuttaa milliseksi? Grade 8 = lähes 12.9 vahvuinen joten varmasti kestää - sieltä hajoaa ihan muita paikkoja ennen tuota pulttia. Esim. akselinpuolella edessä pultti on originaalina vain 10mm 10.9, että se heikko kohta kiinnikkeineen on muutenkin alhaalla

Missään nimessä en laittaisi 8.8 pulttia, vaan joko 10.9 tai 12.9 vahvuisena.
Näyttää puuttuvan hitsaukset sisäpuolelta.
Tässä autossa kestää varmasti tuollaisenaan.

Sanokaas mistä ne pultit hommmaan kun tällä kylällä on vain 8.8 tarjota?
__________________
Jeep Grand Cherokee Limited 4.0 rojekti täällä

Volvo projektia täällä

Pientila Facebook
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 7 (0 jäsentä and 7 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään / Vaihdetaan Jeep Grand Cherokee 4.0 Jeeep O/M/V Ajoneuvot 6 02.02.2012 21:06
M: JEEP GRAND CHEROKEE 5,2 -95 O/M/V Ajoneuvot 0 08.03.2008 13:40
Ostetaan jeep cherokee/grand cherokee vanteet O/M/V Muut 5 16.12.2005 21:50
M: Jeep Grand Cherokee O/M/V Muut 1 01.11.2005 19:27


Sivu luotu: 06:30 (GMT +2).