![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Minkäikäinen Range? Tohon hintaluokkaan saa jo tietysti tommosen II-korisen kevyesti, tosin sen soveltuvuudesta metsästys yms.käyttöön voi olla montaa mieltä. Ehkä hieman liian "hieno" peli sellaiseen, työmatkat kyllä sitten menevätkin mukavasti. Classicit alkavat olemaan jo vähän sellaisia "tein itse ja säästin"-autoja, ikää kun pakostakin on jo. Molemmat sopivat maastoajoon hyvin, kun puhutaan vakioautoille sopivista kulkureiteistä, joskin II-kopassa nuo muovipuskurit jää kyllä kannonnokkaan aika helposti. Herrasmies ei myöskään kääntele mitään vipuja tai näprää napalukkoja, valitsee tarvittaessa lyhyen alueen kurottelematta ja jatka matkaa. Myöskään mitään pohdiskeluja neli-veto-ei veto- välillä ei tarvitse suorittaa kun aina on neliveto pesässä. (no ok kaksveto kun ei ole akselilukkoja) Voi keskittyä muihin asioihin ihmettelyn sijasta. Kasit janoisia, mutta jos ajot noin vähäisiä niin ei liene suuri ongelma. Bensaa kun saa vielä aika vapautuneesti ostaa. Toi II-korinen menee myös etanolibensalla kesällä ilman mithään. Hullunmaineen ja pisteitä saa, mutta se on vain positiivista. ![]()
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Mitä tuo metsästysajo pitää sisällään?
Itellä on ollut kasa kingcabbejä, sitten oli ooppelin frontera. Ny ku isäntä laitto outback subarun niin frontera tuli hävitettyä. Vetotavan suhteen tuo Subaru ei noille muille häpeä, ja ihan eri vehe ko CRV:t yms. Maavarassa pikkusen jää jälkeen, hidaspuoli tuosta uupuu (voi olla Forresterissa) jne. Ja ko liian uus ni ei raaski ajaa jokapaikkaa mihin haluaisi. Siksi taas joku jahtimaasturi hiljaisessa katselussa. Foresterikin automaattina isännällä ehti joku vuosi sitten muutaman kuukauden olla, vaunun ja kärryn kanssa bensana oli liian janoinen joten meni vaihtoo. Tuo nykynen diesel Outback tuntuis olevan oiva hankinta pikkusen huonommille teille. |
#3
|
||||
|
||||
![]() Jeep on aina Jeep.![]() ![]()
__________________
Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti. ![]() Jeep Grand Cherokee 4L suora-6. vm-95. Oldsmobile 98 Luxury Sedan V8 425cid super rocket. vm-66 Honda CB 750 F2 Seven Fifty. vm-98 MYYTÄVÄNÄ: https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912 |
#4
|
|||
|
|||
![]() Autoraati
No niin kiitoksia vastauksista. Tuo Grand Vitara on alkanut kiinnostamaan kovasti. Siitä olisi mukava kuulla vielä plussia ja miinuksia. Varsinkin hyviä vinkkejä mitä kannattaa huomioida kun hankitaa suorittaa.
Ja muuten tuo Range olis omalla listalla ykkösenä mutta hinta tahtoo kiivetä pariin kymppiin. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Luotettavaa japsilaatua ei vähän vikoja. Toimiva neliveto alennusvaihteella eli parempi kuin mikään sitimaasturi pahassa paikassa. Tiloilta ihan OK, tavaratilaa voisi olla enempi mutta kyllä sen kanssa pärjää. Bensaa vie reilun kympin, paljon jos ajaa niin kannattaa miettiä dieseliä. Aika perusharmaa auto, ite sellaisilla ajellut vajaan puoli milliä.
__________________
Tumpula Racing Team |
#6
|
||||
|
||||
![]() 98E
Nykyjään noihin bensa vehkeisiin saa n. 500,- asennettuna 98E vermeet ja taaas kulkee puhtaamin ja halvemmalla.
t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/ -Kulmakorpi Off Road Park- -JEEP HOLIC- https://www.facebook.com/GPKorjausOy/ |
#7
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]()
__________________
- Broken Ribs Team -
- FJDC - |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Minkä laista Jeeppiä? Itellä kans samat riteerit..olluna kaks WJ:tä 3.1d(tiiäätte loput)
![]() |