Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 12.12.2015, 22:38
Arpe:n Avatar
Arpe Arpe ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 16.12.05
Sijainti: Lappeenranta. Finland.
Viestit: 1.117
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Bj Andy Näytä viesti
Semmonen tyhmä kysymys vielä että onko väliä mitenpäin tuo vasara on? Eli letkut sivulle vai taakse?
Ei sen väliä. Miten letkut vain parhaiten sopii.

__________________
Montenegro offroad club #88
Montenegro racing 16
www.montenegrooffroad.com
6 x 4x4: 2 x LJ + SJ + BJ + RAV4 + HILUX
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 13.12.2015, 14:28
Nikuzai Nikuzai ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 02.12.12
Sijainti: Suomussalmi
Viestit: 3.863
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Arpe Näytä viesti
Ei sen väliä. Miten letkut vain parhaiten sopii.

Ny taisin keksiä miksi letkut koneen suuntaan eikä sivulle, hydrauliletku harvemmin tahtoo kiertyä, vaan taipuu mieluummin

Eli letkut koneen suuntaisesti niinei kulu liittimet pyöriessään
__________________
Positiivinen rasismi?

Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 13.12.2015, 17:55
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.256
Perusasetus

Sivulla ne letkut olisi paremmin suojassa tosin jos ne taaksi/alapuolelle niin niille voi ja pitää vääntää jonniimoiset suojat et voi touhuta niikus näin...



https://m.youtube.com/watch?v=iWaLLovhYD4
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 13.12.2015, 19:15
Nikuzai Nikuzai ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 02.12.12
Sijainti: Suomussalmi
Viestit: 3.863
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Bj Andy Näytä viesti
Sivulla ne letkut olisi paremmin suojassa tosin jos ne taaksi/alapuolelle niin niille voi ja pitää vääntää jonniimoiset suojat et voi touhuta niikus näin...
https://m.youtube.com/watch?v=iWaLLovhYD4

Moni voi kattoa, et melko väärää käyttöä noilla bobeilla, mutta taas iteväittäisin, ettei mitenkään väärää/raakaa käyttöä

Sen verran pehmeesti näky kulkevan
Ainoo joka vois valittaa on rekan kärryn omistaja


Kuis pitkää tollasessa bobcatissa tai vastaavissa renkaat kestää ennen kaljuuntumistaan
__________________
Positiivinen rasismi?

Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 14.12.2015, 22:33
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.256
Perusasetus

No niin taas on hieman virkkailtu...

Hemmetinmoinen homma mokomassa palassa. Jälkeenpäin todettuna se pulttikehältä kiinni tuleva malli oisi ollu aika paljon helpompi tehä ja ehkä viisaampi muutenkin. Mutta aika näyttää.



Tältä se näyttää pystyssä valmiina toimeen...



Ja tältä letkeänä lepotilassa...



Huomenissa jos saisi tankkilinjan askarreltua niin pääsisi kokeilemaan...ja tosiaan paineet pitää säätää kun ne jäi hieman ylös.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 15.12.2015, 09:11
PunisherFIN:n Avatar
PunisherFIN PunisherFIN ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.13
Sijainti: Savonlinna
Viestit: 1.883
Perusasetus

ihan normaali rammerikäyttööhän tuossa videossa saapi kone.. kaikkihan sen tietää, et jos on ollu rammeri kiinni bopparissa ni ei siitä enää muihin töihin ole, ns loppukäyttöhommaa nuille iliman täyttä puomiston huoltoo. muuteki on vähän semmonen apinakiikku, ettei ole kuskille suunniteltu, ite en ainakaan fanita yhtään tuon tehtaan koneita, koska kuskilla on pitkiä päiviä ajaessa selekä aivan järkyttävän kovilla jos vertaa vaikka Gehliin. toinen, että nuissa on niin typerät kontrollit, että menee hermo, kun pitää huudattaa käsikaasulla ja puomi on järettömän hias.. makuasioita tietty, mut ite oon sitä koulukuntaa, et lapikkaalla miärätään pumpun painetta ja joystickillä virtauksen määrä, siästyy polttoainetta ja jotain saa aikasekskii päivän mittaan
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 15.12.2015, 15:52
Tuomo Tuomo ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 03.04.08
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 788
Perusasetus

Mitäs ne paineet nyt sitten oikein on siinä Bobbarissa ?

Vasarankäynti paine näyttäis olevan 100-150bar, eli varoventtiilin asetus tulisi olla n. 200bar.
180bar on vielä ok jos vastapaine pysyy kurissa. Tärkeintä on että varoventtiili pysyy varmasti kiinni vasaran iskiessä normaalisti.

Nyrkkisääntö painerajan säädölle vasarakäyttöön: vasaran max. käyntipaine (eli tässä tapauksessa 150bar) + 30..50baria, mielummin se 50bar yli käyntipaineen kuin 30...
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 15.12.2015, 21:50
mehtämörö:n Avatar
mehtämörö mehtämörö ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 07.06.05
Sijainti: vantaa
Viestit: 683
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja PunisherFIN Näytä viesti
ihan normaali rammerikäyttööhän tuossa videossa saapi kone.. kaikkihan sen tietää, et jos on ollu rammeri kiinni bopparissa ni ei siitä enää muihin töihin ole, ns loppukäyttöhommaa nuille iliman täyttä puomiston huoltoo. muuteki on vähän semmonen apinakiikku, ettei ole kuskille suunniteltu, ite en ainakaan fanita yhtään tuon tehtaan koneita, koska kuskilla on pitkiä päiviä ajaessa selekä aivan järkyttävän kovilla jos vertaa vaikka Gehliin. toinen, että nuissa on niin typerät kontrollit, että menee hermo, kun pitää huudattaa käsikaasulla ja puomi on järettömän hias.. makuasioita tietty, mut ite oon sitä koulukuntaa, et lapikkaalla miärätään pumpun painetta ja joystickillä virtauksen määrä, siästyy polttoainetta ja jotain saa aikasekskii päivän mittaan
Meil oli lainassa alle 2000 tuntia ajettu rammeri bobpari ja voi perkele se oli loppu . Meijän oma kone on ajettu vajaa 7000 tuntia mut ollu vasta 3 kesää rammerissa kiinni mut se on vielä edes jotenki järjissään. Meijän porukan kone porsi kerran niin pahasti että jouduin nosturilla viemään. Ja öljyä se vuotaa melkeimpä joka paikasta.
__________________
mikäs siihen nyt tuli?

No taasko se hajos
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mazan Bertta mss Maasturiprojektit 31 25.04.2016 09:36
Bertta nettiautossa Rekisteröimätön Chit-Chat 1 17.07.2008 15:39
M: BERTTA MYYTY P.S-77 O/M/V Ajoneuvot 1 04.12.2006 15:34
M:Bertta 40 O/M/V Ajoneuvot 3 31.07.2006 19:03
m.bertta jakenbj O/M/V Ajoneuvot 6 29.07.2006 20:34


Sivu luotu: 13:42 (GMT +2).