![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
Montenegro offroad club #88 Montenegro racing 16 www.montenegrooffroad.com 6 x 4x4: 2 x LJ + SJ + BJ + RAV4 + HILUX |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Ny taisin keksiä miksi letkut koneen suuntaan eikä sivulle, hydrauliletku harvemmin tahtoo kiertyä, vaan taipuu mieluummin Eli letkut koneen suuntaisesti niinei kulu liittimet pyöriessään
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Sivulla ne letkut olisi paremmin suojassa tosin jos ne taaksi/alapuolelle niin niille voi ja pitää vääntää jonniimoiset suojat et voi touhuta niikus näin...
![]() ![]() ![]() https://m.youtube.com/watch?v=iWaLLovhYD4
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Moni voi kattoa, et melko väärää käyttöä noilla bobeilla, mutta taas iteväittäisin, ettei mitenkään väärää/raakaa käyttöä Sen verran pehmeesti näky kulkevan Ainoo joka vois valittaa on rekan kärryn omistaja Kuis pitkää tollasessa bobcatissa tai vastaavissa renkaat kestää ennen kaljuuntumistaan
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
|
#5
|
||||
|
||||
|
No niin taas on hieman virkkailtu...
Hemmetinmoinen homma mokomassa palassa. Jälkeenpäin todettuna se pulttikehältä kiinni tuleva malli oisi ollu aika paljon helpompi tehä ja ehkä viisaampi muutenkin. Mutta aika näyttää. ![]() Tältä se näyttää pystyssä valmiina toimeen... ![]() Ja tältä letkeänä lepotilassa... ![]() ![]() Huomenissa jos saisi tankkilinjan askarreltua niin pääsisi kokeilemaan...ja tosiaan paineet pitää säätää kun ne jäi hieman ylös.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
|
#6
|
||||
|
||||
|
ihan normaali rammerikäyttööhän tuossa videossa saapi kone.. kaikkihan sen tietää, et jos on ollu rammeri kiinni bopparissa ni ei siitä enää muihin töihin ole, ns loppukäyttöhommaa nuille iliman täyttä puomiston huoltoo.
muuteki on vähän semmonen apinakiikku, ettei ole kuskille suunniteltu, ite en ainakaan fanita yhtään tuon tehtaan koneita, koska kuskilla on pitkiä päiviä ajaessa selekä aivan järkyttävän kovilla jos vertaa vaikka Gehliin. toinen, että nuissa on niin typerät kontrollit, että menee hermo, kun pitää huudattaa käsikaasulla ja puomi on järettömän hias.. makuasioita tietty, mut ite oon sitä koulukuntaa, et lapikkaalla miärätään pumpun painetta ja joystickillä virtauksen määrä, siästyy polttoainetta ja jotain saa aikasekskii päivän mittaan
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
Mitäs ne paineet nyt sitten oikein on siinä Bobbarissa ?
Vasarankäynti paine näyttäis olevan 100-150bar, eli varoventtiilin asetus tulisi olla n. 200bar. 180bar on vielä ok jos vastapaine pysyy kurissa. Tärkeintä on että varoventtiili pysyy varmasti kiinni vasaran iskiessä normaalisti. Nyrkkisääntö painerajan säädölle vasarakäyttöön: vasaran max. käyntipaine (eli tässä tapauksessa 150bar) + 30..50baria, mielummin se 50bar yli käyntipaineen kuin 30... |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
. Meijän oma kone on ajettu vajaa 7000 tuntia mut ollu vasta 3 kesää rammerissa kiinni mut se on vielä edes jotenki järjissään. Meijän porukan kone porsi kerran niin pahasti että jouduin nosturilla viemään. Ja öljyä se vuotaa melkeimpä joka paikasta.
__________________
mikäs siihen nyt tuli? No taasko se hajos |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Mazan Bertta | mss | Maasturiprojektit | 31 | 25.04.2016 09:36 |
| Bertta nettiautossa | Rekisteröimätön | Chit-Chat | 1 | 17.07.2008 15:39 |
| M: BERTTA MYYTY | P.S-77 | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 04.12.2006 15:34 |
| M:Bertta 40 | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 31.07.2006 19:03 | |
| m.bertta | jakenbj | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 29.07.2006 20:34 |