![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Menee hieman muistikuvalliseksi mutta audin laitoin aikoinaan myös jaegerin sähkösarjan niin vilkut ei pelannut ennenkuin sai sähköä sille purkille. Tuolta hakee oikeet ohjeet http://www.jaeger-automotive.de/2/service/
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Siinä oli yksi ainoa maapiuha, minkä kytkin samaan kohtaan mistä jo ennestään otettiin maa. Kaksi piuhaa roikkuu irtonaisena. Mutta jos nyt oikein tulkitsin sitä ohjetta niin ne pitäs siitä viedä suoraan akulle. Toinen kait kuuluisi kytkeä jotenkin virtalukon taakse? En ole tuota tehnyt kun siihen ei tullut piuhoja mukana. Kokeilin kuitenkin syöttää niihin virtaa. Ei vaikutusta asiaan. Lisäksi siihen kuskin penkin kohdalle menee yksi piuha, minkä vedin sinne asti. Siinä pitäisi yksi alkuperäinen piuha vetää poikki ja kytkeä tuo uusi piuha siihen sitten. No en ole lähtenyt alkuperäisiä piuhoja vetämään poikki kun sen enempää ei edes kerrota mitä se piuha tekee. Kokeilin tähänkin piuhaan syöttää virtaa akulta. Ei vaikutusta asiaan.
http://www.jaeger-automotive.de/file...//21620506.pdf Tuossahan se ohje onkin. Eli kohta 16 tekemättä. En ole sitä piuhaa vetänyt poikki. Tätä ei muuten tehdä tuossa Renaultin omassa ohjeessa. Kohta 22 kytkemättä. |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Näyttäisi että tuo poikkilaittamaton piuha olisi takasten sähkön syöttö. Tulkitseisin sen silleen, että tuo kärryn sarja alkaa syöttämään sähkön tuonne takasille piuhan katkaisun ja yhdistämisen jälkeen, ottaa ohjauksen auton sarjasta. Saatan olla kyllä aivan väärässä
![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä kai se auto jotain tietoa pistokkeelta saa ja kaipaakin kun nuo johtosarjamuutokset ohjeessa on, eikai niitä huvikseen sinne ole piirretty. Ja se, että tarjoaa sähköä ohi muutosten, ei ole sama asia.
Ja tuohon 7/13 adapteriin, ei kestä saksalaisessa pitää paikallaan ilman kärryn kytkentää, kun herjaa just vilkuista, eikä ole mikrokytkintä.
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Mutta miten siellä sitten jarruvalo, parkkivalo ja sumuvalo voi toimia? Eihän niidenkään pitäisi silloin toimia. Ihan sama onko siellä tuo 7-napainen adapteri kiinni vai ei.
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Siks, kun ne toimii. Vilkut kaipaa nyt sähköä, ja auto lopettaa takavilkkuken käytön kun kaikki ei täsmää. Mikä tuon katkaistavan funktio on ? Ylimääräisen releen syöttöjännite, ohjaushan siellä naksuttaakin jo ?
__________________
- Levannon We(l)ho - Viimeksi muokannut pee : 11.12.2015 18:21 |
#7
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Voisko olla, et se katkaistava johto on se joka kertoo oikarista takavaloissa Nykyautot kun osaa kertoa jo mikä vika ja missä lampussa se on Ny kun sitä purkilta tulevaa johtoa joka kertoo "hai sie auto, teäl on purkki kaikki jeppistä antaa vilkkua vaan", niin auto lopettaa taakse vilkuttamisen, ettei koko paska ole tulessa kun sähköjohto hinkkaa runkoon ja kipinöi mahdollisesti syttyvien materiaalien lähellä Olikos, et smart;ille pitää kertoa lampun vaihdetun tietokoneella, et kytkee jännitteet lampulle
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
HJ61 Sammutin kytkennät | ..Marko.. | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 11.03.2014 16:39 |
G Mersun koukun massasta | Gee. | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 29.07.2013 22:11 |
Vinssin vaijerin koukun kiinnitys | osilpi | Tekniikka & Jutustelu | 36 | 07.02.2009 20:54 |
Chevyn generaattorin kytkennät | Sten | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 04.10.2007 07:08 |
patrollin mittarin kytkennät | american | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 28.03.2006 13:32 |