![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Mimmosta hommaa se tuo kelkkailu on? Ois joskus kiva koittaa.
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Isoilta pojilta kuultujen juttujen mukaan kallista.
![]() Ja aika pitkälti samaa kuin offaaminen, 95% remonttia ja 5% ajoa. |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Ei siinä ainakaa kylymä tule! Vieläku unohtaa lapion pihaa...
![]() Ite en nii reitti kelkkailusta tykkää, sellanen freeraidi makkaranpaisto sähellys on se minunjuttu. Viimeksi muokannut tdi : 04.12.2015 21:34 |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Maanantaina otettu kuva, eli tuollaisella kelkalla päästellään
![]() Tänään tullut reilu 5cm lunta, pitihän se käydä vähän kelkkaa ulkoiluttamassa vaikkakin vaan pihatiellä... Mutta ensipuraisu tuon kelkan voimiin, ai hitto että tuo repii ranteita kohtuuttoman kivasti ja ne äänet, litrainen 20v kone laulaa kyllä TODELLA nätisti.Ne jotka tuollaista väittää kömpelöksi, on väärässä. Tuohan kääntyy ihan normaali pihatien leveydellä ilman peruuttelua
__________________
Kuka muka on niin laiska, että jättää lauseen ke |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Täytyy youtubesta kattoa oisko siellä mitään videoita tarjolla niin pääsis vähän lajiin sisään.
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
Kertokaas viisaat, kuinka toimia? Kaveri osti viimeisen päälle remontoidun kelkan, kaikki tehty myynti ilmoituksen puheissa, kaveri oli käynyt katsomassa ja siisti peli, äijä hehkuttaa sitä perinteistä että edellinen omistaja tehnyt täydellisen alakertaremontin ja männittänyt juuri. 3km ajon jälkeen kone jumiin, kone osiksi, sisällä alkuperäiset alakerran laakerit ja aivan paskana, männät varmaan vaihdettu 6000km sitten.. No nyt myy nettimotossa eri nimellä sama äijä taas uutta kelkkaa ja vielä paremmat myyntipuheet, vain 250km ajettu ja remontoitu kaikki... olishan se mukava jos ei saisi ketään muita kusetettua, kaveri koitti seuraavana päivänä soittaa jantterille ja sitä seuraavana kysyäkseen remonteista muttei vastattu enää puhelimeen. Itse soitin jantterille ja lupasi lähettää kuitit mitkä edellinen omistaja antoi mukaan ja yllättäin kun en saanut sähköpostia niin uudelleen soitettaessa ei vastattu enään. Voinko siis kirjoittaa kyseisen kaverin oikean nimen mitä käyttää toisinaan ja tuon tekaistun millä nyt myy, kertoa vielä puhelinnumeron ja että on huijari, vai olenko taas itse rikollinen?
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Joko on paljon ajettu tuolla? Aikoinaan oli itsellä samanmoinen, vieläkin harmittaa kun joutu rahapulassa hävittämään. Reitillä oli raskas ajettava, mutta jos sattu pehmeää olemaan alla, ilo ajella, kunhan ei tartuuttanu mihinkään. Vaiha kuitenkin nuo alkuperäset sukset johonkin muihin. Eivät taho kääntää kelkkaa mihinkään millään kelillä. Powderit kääntää, mutta raskaat ja onnettomat kantamaan tuon keulaa nuihin alkuperäsiin verrattuna. |
|
#9
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
Kuka muka on niin laiska, että jättää lauseen ke |
|
#10
|
|||
|
|||
|
Tarkkaan katottuna taitaa olla vuotsolaiset muovit laitettu orkkis suksiin. Itsellä oli orkkislevikemuovit nuissa suksissa, jotka nuissa mountaineissa kait ollu alkujaan. Kuitenkin nuilla se sarvien kääntäminen tulee olemaan sellainen ns. toive minne haluaisi kelkan kääntyvän.
Vähän on sitten ajettu jos kaikki mittarissa. Kuvasta päätellen voisi pitää paikkansa. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Viskotuulettimen korvaaminen sähköisellä (Pajero MK I) | Venttiseiska | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 24.08.2014 12:47 |
| Myydään VW Golf Mk:2 GT osiksi | Hespa | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 06.06.2011 08:28 |
| Annetaan Fiesta Etupuskureita MK II 2kpl | bluevan | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 20.03.2010 17:38 |
| Myydään / Vaihdetaan Snowexpert mk reki | Repa Löysä | O/M/V Muut | 5 | 23.02.2010 14:38 |
| Huuto HALDA SPEEDPILOT Mk V Sports Special 5 knob | MouhijärvenMies | O/M/V Muut | 0 | 27.06.2009 08:43 |