Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 27.11.2015, 17:31
MiKo:n Avatar
MiKo MiKo ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 03.06.06
Sijainti: Rovaniemi
Viestit: 1.563
Perusasetus

Tänään ei enää tallille jaksanu lähtiä mutta työpäivän päätteeksi tuli tehtyä lesti ja painelin prässillä putkesta pyöreästä neliöön muuttuvia pätkiä niin huomenna ei tarvi ku alakaa hitsailemaan sarjaa

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 28.11.2015, 17:52
MiKo:n Avatar
MiKo MiKo ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 03.06.06
Sijainti: Rovaniemi
Viestit: 1.563
Perusasetus

Melekosen neljän tunnin leikkaa-liimaaoperaation jälkeen tuommonen pesä siitä sitten tuli. Pientä harmia meinas olla laipan vetelyn kanssa mutta ennen lopullista hitsausta vähän moskaa niin avot kympin sisälle jäi kierous eli ei kai kovin paha. Huomenna vois vähän tarjota hiekkaa ja maalia niskaan.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	DSC_0019.jpg‎
Views:	547
Size:	81,5 Kt
ID:	65759   Click image for larger version

Name:	DSC_0013.jpg‎
Views:	491
Size:	73,2 Kt
ID:	65760  
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 29.11.2015, 13:26
MiKo:n Avatar
MiKo MiKo ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 03.06.06
Sijainti: Rovaniemi
Viestit: 1.563
Perusasetus

Pakosarja sai vähän hiekkaa ja lämpömaalin päälle. Ja keskikonsoliin laitoin katkaisijat ja sulakerasian sekä aloittelin johtohommia.

Mistä olette ottaneet nestekierron ahtimelle?
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	DSC_0025.jpg‎
Views:	485
Size:	63,0 Kt
ID:	65769   Click image for larger version

Name:	DSC_0024.jpg‎
Views:	465
Size:	53,6 Kt
ID:	65770   Click image for larger version

Name:	DSC_0021.jpg‎
Views:	406
Size:	63,1 Kt
ID:	65771  
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 29.11.2015, 19:58
MiKo:n Avatar
MiKo MiKo ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 03.06.06
Sijainti: Rovaniemi
Viestit: 1.563
Perusasetus

Jatketaampa näitä tylsääki tylsempiä päivityksiä..
Eli alako johtohommat tympimään ku ei nuita saa siististi.. Onko jossaki myynnissä abikoja johon johto laitetaan sivusta ja noin 6 neliömillin joholle?
Tuo sulakerasian syöttö pitää saaha siistimmin ku eihän tuommosta viitti kattoa.

Ja sitten muistin,että toinen laatikon kannatinkumi on rikki ja aattelin että nuin heikkoa systeemiä en enää halua niin tein tuommosen palkin ja siihen lehtijousen etupuslat. Kovathan ne kyllä on mutta jospa moottorin kumet pääsis vähän helpommalla nyt. Ja toisena ajatuksena tuossa oli panssari kiinnitys ja mikä parasta, on palkki juuri sen verran alempana, että panssari onnistuu suorasta levystä. Tuo muutaman sentin maavara menetys ei minulle merkkaa mitään niin kauan ku autossa on suorat akselit. Niin, mitähän sitä taas mielessä liikkuukaan? 😁
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	DSC_0029.jpg‎
Views:	466
Size:	70,0 Kt
ID:	65798   Click image for larger version

Name:	DSC_0033.jpg‎
Views:	445
Size:	84,7 Kt
ID:	65799  
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 30.11.2015, 19:09
AlluK:n Avatar
AlluK AlluK ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 08.02.09
Sijainti: Tampere
Viestit: 937
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja MiKo Näytä viesti
Onko jossaki myynnissä abikoja johon johto laitetaan sivusta ja noin 6 neliömillin joholle?
Ilmeisesti tämmöttis, vaikkei kuvaa olekkaan?

http://www.motonet.fi/fi/tuote/48712...n-naaras-10kpl
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 30.11.2015, 19:31
MiKo:n Avatar
MiKo MiKo ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 03.06.06
Sijainti: Rovaniemi
Viestit: 1.563
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja AlluK Näytä viesti
Ilmeisesti tämmöttis, vaikkei kuvaa olekkaan?

http://www.motonet.fi/fi/tuote/48712...n-naaras-10kpl
No helekkari, pitääpä käyä vilasemassa. Kiitos!
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 19.01.2016, 18:46
MiKo:n Avatar
MiKo MiKo ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 03.06.06
Sijainti: Rovaniemi
Viestit: 1.563
Perusasetus

Kardaanikäsijarrua aloin värkkäilemään kelkan levystä ja satulasta. Pientä puuhastelua vaatii vielä ja satulalle kiinnikkeen jakolaatikkoon. Mulla oli joskus kymmenisen vuotta sitten samanlaisesta brembosta laitettu käkkäri mettäsuzukiin ja ainakin siinä pelas hyvin, saa nähä miten tämmmösen tonnikeijun kanssa sitten?
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	DSC_0221.jpg‎
Views:	322
Size:	71,9 Kt
ID:	67164   Click image for larger version

Name:	DSC_0224.jpg‎
Views:	303
Size:	85,3 Kt
ID:	67165   Click image for larger version

Name:	DSC_0226.jpg‎
Views:	314
Size:	75,7 Kt
ID:	67166   Click image for larger version

Name:	DSC_0225.jpg‎
Views:	332
Size:	100,2 Kt
ID:	67167  
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Maasturi käyttöautoksi Heering80 Tekniikka & Jutustelu 36 08.01.2015 13:33
Ostettu maasturi käyttöautoksi höpöhöpö O/M/V Ajoneuvot 0 12.07.2013 14:16
Koira-aitauksen rakentaminen khonkonen Chit-Chat 5 23.05.2009 17:13
Rakentaminen on mukavaa... SoSo Chit-Chat 23 11.12.2005 19:15
Discovery käyttöautoksi? SauliS Chit-Chat 8 21.09.2005 15:34


Sivu luotu: 22:42 (GMT +2).