![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Hieno puskuri:-)sopii
__________________
.salon seudun OFF ROAD Ry. pari Toyotaa |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Itse monesti miettiny että miks ihmiset tollasia putkia laittaa keulalle... mut hyvin se näkyy sopivan
![]()
__________________
Suzuki SJ410 1.9TD -82 Volkswagen tiguan 2.0TDI -11 OFFROAD OULU |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Lenkki vielä siihen ylälaitaan,Niin ei tarvii sukeltaa vinssinkoukkua niin syvältä ![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]()
no se.. hitsailin kylkeen tapit että voi kietoa vinssin narun siihen.. voishan se lenkkikin olla iha jees.. onko muilla ollut ongelmia noiden tärinöiden kans? tosiaan ainut mitä mielessä kävi niin oli se kiinnitys mikä kuskinpuolella rungosta tulee.. oli jotenkin hepposen oloinen niin sitä vahvistelin ja tärinä loppu..pääsikö koko jakis tosiaan niin paljon liikkumaan että aiheutti tärinän..?
__________________
Suzuki SJ410 1.9TD -82 Volkswagen tiguan 2.0TDI -11 OFFROAD OULU |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Omasta suikasta vahvistin ne rungon puolen kiinnike pisteet ja kumityynyjen tilalle metalli holkit joiden alle paksut kumimaton palaset, kuskin puolen kiinnitys on muokattu sillai et kumityynyn tilalle tuli nylon putki ja se rauta on tehty 6mm raudasta, tärisöö mitä tärisöö, tärisöö muutenki koko vispilä ni ei huomoo vaikka tärisöö vähän jostain ja sieltä täältä ![]() ![]()
__________________
LaMaas offroad Pohjois-suomen offroad Offroad Oulu Www.Suzuki4x4club.fi www.laplandtrophy.com Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !! |
#6
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]()
__________________
Suzuki SJ410 1.9TD -82 Volkswagen tiguan 2.0TDI -11 OFFROAD OULU |
#7
|
|||
|
|||
![]()
rupes piikkasen paremmin pelittämään suzuki kun jaksoi vähän perehtyä tuohon pumppuun.. eli ahdonalaisen syötönsäädön karan rälläköin soppeliksi ja empäs ollut huomannut että tyhjäkäynnillä on kaksi ruuvia niin nyt sai käännettyä pikksen enämppi soppaa männänpäälle ja tyhjäkäynti siedettävän alas
![]() ![]() onkos kukaan perehtynyt näihin turboihin.. eli tuo alkuperäinen venton turbo KKK.. ja nythän minulla tossa paikoillaan seat cordoba 90hv turbo jonka muistelen olevan garret ja hieman suuremmilla aukoilla kun tuo kkk..noh isäukon pihalla makoillut -97 2.0 primera ja muistin että siihenhän laitettiin uusi turbo ja sen jälkeen ei montaa tuhatta mittariin tullut.. mutta nissan garret ja kkk vierekkäin pöydälle niin eipä ollut paljo kehumista.. ei taida olla järkee rueta rakenteleen pakosarjoja yms? ei taida paljoo kostuu ![]()
__________________
Suzuki SJ410 1.9TD -82 Volkswagen tiguan 2.0TDI -11 OFFROAD OULU |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
rungon/korin ehjäystä mimmoset pohjamyrkyt? | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 10.02.2008 16:17 | |
brittiläisen maastoauton ehjäystä (pari kuvaa) | velikani | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 17.05.2007 16:09 |