Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 22.11.2015, 22:59
Häänrik:n Avatar
Häänrik Häänrik ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.12.10
Sijainti: PERÄseinäjoki
Viestit: 2.205
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pee Näytä viesti
Eiks noita takaylävarsia sais enempi V asntoon, jolloin sitä taka panhardiakaan ei tarvis ?? Ehkä. ??
Käsitin leimasedän puheista että niin ei saa tehdä jos mielii saada otteeseen koska jos käyttää hdj:n tankoja niin silloin pitää käyttää hdj:n akselituennan mukaisesti panhardia. Eipä se panhardi mun elämää sielä hirveesti haittaa. Jos ois ollu mahollista niin olisin tehny takapään neljälllä hodarin alemmilla varsilla ja laittanu ne V-asentoon.

Ja sitten vielä, noi ylätukivarret on niin lyhkäset että jos ne laittaa tarpeeksi v-asentoon että akseli pysyy paikoillaan, niin ne kierrättää vähän helkkaristi akselia kun liikkuu ylös alas

__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan.
Toyota crown rs50
OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta)
Plus muita romuja

Viimeksi muokannut Häänrik : 22.11.2015 23:03
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 22.11.2015, 23:39
Häänrik:n Avatar
Häänrik Häänrik ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.12.10
Sijainti: PERÄseinäjoki
Viestit: 2.205
Perusasetus

Kyllä tämän projektin kehittyessä on aika selkeät visiot visioitunu mielikuvituksen syövereihin. Seuraava projekti tulee olemaan kilvetön, enkä tee mitään kompromisseja rekisterikilpien takia. Sitäpaitsi ajattelin teherä siihen sellasia juttuja mitä palstalla ei oo ennen nähtykkään ja varmasti kohtaan epäilyä mahtaako toimia Tärkein osa seuraavaan rojektiin on hommattu, laitan tuon kuvan möltin tuohon pajan lattialle, haen 100metriä putkea ja sitten sormi suuhun. mutta ei tässä topikissa siitä sen enempää

Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	11954605_10205193180013409_7190138169484461760_n.jpg‎
Views:	2086
Size:	90,9 Kt
ID:	65627  
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan.
Toyota crown rs50
OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta)
Plus muita romuja
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 23.11.2015, 08:19
lepa77:n Avatar
lepa77 lepa77 ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 26.10.10
Sijainti: Salo
Viestit: 3.690
Perusasetus

Sieltä näköjään pajalta löytyy oikeitakin moottoreita:-):-)
__________________
.salon seudun OFF ROAD Ry. pari Toyotaa
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 23.11.2015, 19:42
Häänrik:n Avatar
Häänrik Häänrik ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.12.10
Sijainti: PERÄseinäjoki
Viestit: 2.205
Perusasetus

Saa nähärä kestääkö tuo porakones projekktin loppumetreille, joutunu nyt kyllä sen verran töihin

Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	IMG_20151123_193835.jpg‎
Views:	3754
Size:	64,2 Kt
ID:	65638  
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan.
Toyota crown rs50
OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta)
Plus muita romuja
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 23.11.2015, 20:33
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.915
Perusasetus

Sitten kun siirryt putkirunGon tekoon, niin ei mitään putkentaivuttimia.
__________________
- Levannon We(l)ho -
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 23.11.2015, 21:52
Häänrik:n Avatar
Häänrik Häänrik ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.12.10
Sijainti: PERÄseinäjoki
Viestit: 2.205
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pee Näytä viesti
Sitten kun siirryt putkirunGon tekoon, niin ei mitään putkentaivuttimia.
Olis aika suoraviivaista rakentelua


kyllähän se porakones sitte päästi viimeesetki toimintasauhut Eihän noi mitään maksa, mut ku ihan nappulana ihka ensimmäistä kertaa kokeilin porakonetta, nii se oli just tuo porakones Ajattelin jo että se kestää for eternity mutta väärässä olin

Tänään sain tehtyä tuon hässäkän panhardia vaille valmiiksi



Alkaa pikkuhiljaa nuo saumat olemaan edes sinnepäin.

Laitetaan nyt vielä yks kuva alemmista korvakoista, sen verran hiespäin sai noita takoa ja porailla



Seuraavaks on pakko siivota tää paja, laattioilla on kauttaaltaan ainaki 2mm kerros rautatomua ankaran osienteon seurauksena, kaikki työkalut hukas jne.

Korvanappiini juuri saamani tiedon mukaan loppuviikko ankaraa työntekoa joten tämä saattaa jäädä viikonloppuun vähä vähemmälle huomiolle.



Sen verran vielä, että on tämä harrastus vaan mahtavaa, saa tehdä kaikennäkösiä osasia. Välillä harmittaa kun menee koko ehtoo muutaman rupisen kikkareen hieromiseen rälläkällä, mutta on se vaan mukavaa sitten kun niitä saa hitsailla kiinni. En tierä tuunko koskaan tykkäämään itse ajotouhuista niin paljon ku tästä rakentelusta, ja suuret suunnitelmat ei kyllä koskaan lopu.
Pitää vain muistaa emännän ehdot tämän auton hankkimiselle, että autot ei enää saa lisääntyä. Siksipä ajattelin seuraavaks rakentaa pihatraktorin vanhasta puimurista, ja seuraava maasturiprojekti ei oo maasturi, vaan ihmeellinen maastohäksätin

Näin sitä lakia kierretään
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan.
Toyota crown rs50
OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta)
Plus muita romuja
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 23.11.2015, 22:42
Pertsi:n Avatar
Pertsi Pertsi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 23.09.08
Sijainti: Padasjoki
Viestit: 1.272
Perusasetus

Meinaatko laittaa välipalkista tai siis putkesta kolmiojäykkäreitä tohon boksauslevyyn? Jotenkin tuntuu että heikoin kohta varmaan on nyt siinä liitoksessa. On kyllä todella asiallista rakentelua ja työnjälki mahtavaa noilla kaluilla! Jatka samalla innolla maaliin asti
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 24.11.2015, 08:41
Gary Grand:n Avatar
Gary Grand Gary Grand ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 10.11.04
Sijainti: Petäjävesi, Finland.
Viestit: 2.900
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Häänrik Näytä viesti
Olis aika suoraviivaista rakentelua


Sen verran vielä, että on tämä harrastus vaan mahtavaa, saa tehdä kaikennäkösiä osasia. Välillä harmittaa kun menee koko ehtoo muutaman rupisen kikkareen hieromiseen rälläkällä, mutta on se vaan mukavaa sitten kun niitä saa hitsailla kiinni. En tierä tuunko koskaan tykkäämään itse ajotouhuista niin paljon ku tästä rakentelusta, ja suuret suunnitelmat ei kyllä koskaan lopu.
Pitää vain muistaa emännän ehdot tämän auton hankkimiselle, että autot ei enää saa lisääntyä. Siksipä ajattelin seuraavaks rakentaa pihatraktorin vanhasta puimurista, ja seuraava maasturiprojekti ei oo maasturi, vaan ihmeellinen maastohäksätin

Näin sitä lakia kierretään

Tuttu tunne tuo "lain" kiertäminen..
Emännys ilmoitti (ihan oikeutetusti) ettei pihaan saa tulla yhtään autoa lisää ja mää nyökyttelin. "joo, ei tule."
No, pari auton koria on tullu sen jälkeen ja toisen töllin pihassa on vielä pari "harrastekohdetta".

Kyllä tuo rakentelu on vaan niin palkitsevaa. Ajotouhuissa tuppaa sitten tulemaan lisää rakenteluideoita..
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen.
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 24.11.2015, 09:33
Kaitsu67:n Avatar
Kaitsu67 Kaitsu67 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 08.07.04
Sijainti: Nurmijärvi, Finland.
Viestit: 5.482
Blog Entries: 5
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Häänrik Näytä viesti
Pitää vain muistaa emännän ehdot tämän auton hankkimiselle, että autot ei enää saa lisääntyä. Siksipä ajattelin seuraavaks rakentaa pihatraktorin vanhasta puimurista, ja seuraava maasturiprojekti ei oo maasturi, vaan ihmeellinen maastohäksätin

Näin sitä lakia kierretään
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Gary Grand Näytä viesti

Tuttu tunne tuo "lain" kiertäminen..
Emännys ilmoitti (ihan oikeutetusti) ettei pihaan saa tulla yhtään autoa lisää ja mää nyökyttelin. "joo, ei tule."
No, pari auton koria on tullu sen jälkeen ja toisen töllin pihassa on vielä pari "harrastekohdetta".
Tilanne vois olla toisinkin....omat "aarteet" on keräilty vasta kun edellinen pidempiaikainen komendantti meni vaihtoon....että haaste se on uudenkin löytyminen, ettei yhtäkkiä tule voimaan "poikkeuslaki"

Tosin kyllä noista joku pitää laittaa jo kiertoon, ei kaikkea vaan ehi....
__________________
----------------------------------------
If it works, tear it apart and find out why!
https://roverfriends.fi/palsta/


3 Amigos-never travel alone
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty ## Sähkökeskus, vaikka talliin ## khonkonen O/M/V Muut 1 25.05.2016 19:02
Myyty RC multikopteri, helppo ajaa, vaikka kuvaukseen !? Vaihdossa vaikka 2T pensaauto. Vilkutin O/M/V Muut 5 29.03.2014 23:36
M:Mikro vaikka talliin -MAKE- O/M/V Muut 3 27.05.2006 22:24
Nostoapua, hiabilla vaikka? Shuttle Chit-Chat 4 23.05.2006 22:38
Kun lähetään, niin lähetään kunnolla... bj45lava Tekniikka & Jutustelu 22 08.07.2004 21:36


Sivu luotu: 04:42 (GMT +2).