![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Emmä osaa mitään peukun kuvia laittaa tähän:-)mutta monta laittaisin jos osaisin.
__________________
.salon seudun OFF ROAD Ry. pari Toyotaa |
|
#2
|
||||
|
||||
|
X 2
__________________
- Levannon We(l)ho - |
|
#3
|
|||
|
|||
|
minulta kans kovasti peukkuja
jos saa pikkusen mennä neuvomaan niin nyt olis juuri se hetki että pitäis kardaanikulmaa alkaa pähkäileen.. eikö?
__________________
Suzuki SJ410 1.9TD -82 Volkswagen tiguan 2.0TDI -11 OFFROAD OULU |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Mulla on tuos yks ylimääränen hodarin murros mistä aattelin sen tehä. Akselinpäähän tulee näillä näkymin normaali ristikko
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan. Toyota crown rs50 OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta) Plus muita romuja Viimeksi muokannut Häänrik : 22.11.2015 21:16 Perustelu: elvistely poistettu |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
__________________
Suzuki SJ410 1.9TD -82 Volkswagen tiguan 2.0TDI -11 OFFROAD OULU |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Eiks noita takaylävarsia sais enempi V asntoon, jolloin sitä taka panhardiakaan ei tarvis ?? Ehkä. ??
__________________
- Levannon We(l)ho - |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Ja sitten vielä, noi ylätukivarret on niin lyhkäset että jos ne laittaa tarpeeksi v-asentoon että akseli pysyy paikoillaan, niin ne kierrättää vähän helkkaristi akselia kun liikkuu ylös alas
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan. Toyota crown rs50 OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta) Plus muita romuja Viimeksi muokannut Häänrik : 22.11.2015 23:03 |
|
#8
|
|||
|
|||
|
Tuleeko sulla tuohon panhardi vai mikä tuon akselin pitää sivu suunnassa aloillaan?
|
|
#9
|
||||
|
||||
|
Hdj:n vakiopanhardi. Se pitäis sovitella seuraavaksi. runkoon vaatii varmaan sille kohtaa jonku poikkituen mutta sen asemointi on vähän vielä vaiheessa ku just akselin yläpuolelle on tulossa yksiä toisiakki juttuja
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan. Toyota crown rs50 OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta) Plus muita romuja Viimeksi muokannut Häänrik : 22.11.2015 21:18 |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty ## Sähkökeskus, vaikka talliin ## | khonkonen | O/M/V Muut | 1 | 25.05.2016 19:02 |
| Myyty RC multikopteri, helppo ajaa, vaikka kuvaukseen !? Vaihdossa vaikka 2T pensaauto. | Vilkutin | O/M/V Muut | 5 | 29.03.2014 23:36 |
| M:Mikro vaikka talliin | -MAKE- | O/M/V Muut | 3 | 27.05.2006 22:24 |
| Nostoapua, hiabilla vaikka? | Shuttle | Chit-Chat | 4 | 23.05.2006 22:38 |
| Kun lähetään, niin lähetään kunnolla... | bj45lava | Tekniikka & Jutustelu | 22 | 08.07.2004 21:36 |