Nykyiset asennukset ei kestä vettä, mutta täytyy nyt muistaa että mie oon ihan aloitteleva kuskikin ja toisekseen Lällikään ei just tuollaisenaan ole mettäkunnossa (enää) muutenkaan, niin eipä se ole ongelma ainakaan ennen ensi kesää.

Salon seudun offarit on kyllä tarjonneet mulle ihan riittävän pelottavia ajokokemuksia ilman mutasukelluksiakin. Tosin haaveena on joskus ajotaitojen ja rohkeuden kasvaessa se snorkkelikin laittaa. Mutta kuten näkyy, rojektini on pitkä ja hidas, kun tallille on tosiaan se 70km matkaa ja toisekseen kun en mitään osaa, niin joka ikinen asia on valtava operaatio, ihan renkaanvaihdosta alkaen. Joten sukellusvalmius tulee vasta sen piiiiitkän to do-listan häntäpäässä...

Nyt on kaksi talli-iltaa mennyt sen jumittuneen propun avaamiseen. Ja se on edelleen kiinni. Joskus turhauttaa, toisaalta maasturi on opettanut kärsivällisyyttä.
Kysymys: kun rekisteriotteessa lukee, että autossa on takapenkki, niin onko sen sitten oltava siellä?
Mulla on siis ihan jäätävä sisustuskriisi nyt Lällin kanssa ja yhtenä vaihtoehtona on purkaa tuo takapenkki pois. Mutta pitäisi tietää tarviiko sen olla siellä aina leimalle mennessä? Vai onko sillä mitään merkitystä.
Toinen kysymys: mulla on elämäni eka dieselauto nyt, eli onks jotain mitä tarvis talvella tietää? Mitä se jäänestoaine on ja kuuluuko sitä laittaa? Nyt saa laukoa kaikki itsestäänselvyydetkin vastaukseksi, koska mie en ihan oikeesti tiedä kiisselillä ajamisesta mitään.