![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=95405 Tossa kans hyvä viestiketju mihin kannattaa laittaa kysymyksiä. Mutta joo asiaan, mulla oli omassa 413:sessa lowrangelta tilattu välitys satsi 4.16 ja renkaat 235/75r15 , noille renkailla oli mielestäni tosi hyvä välitys satsi ja maantiellä oli vielä "mukava" ajella kun moottori ei huutanut.. Jos nyt valitsisin välitykset ton kokosille renkaille niin ehkä koittaisin sitä seuraavaa, olikohan se nyt 4.9 tai jotain vastaavaa.. Tosin voiko maastossa mennä liian hiljaa 😜
__________________
-MMC- Suzuki Jimny -02 Suzuki sj 413 Ex Toyota Lj -89 Ex Suzuki sj 413i Ex Suzuki sj 410 |
#2
|
||||
|
||||
![]()
[offtopic]
Lainaus:
__________________
-Pauli- |
#3
|
||||
|
||||
![]()
eihän noista mistään ketjuista oikein mitään löydä, jatkaa vaan kirjoittelua sinne perään
![]()
__________________
-MMC- Suzuki Jimny -02 Suzuki sj 413 Ex Toyota Lj -89 Ex Suzuki sj 413i Ex Suzuki sj 410 |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Nonii aikaisemmin puhuikin tosta kannen porttauksesta nii tästä kait se lähtee eikun varaosa myllysta kans pöydälle. Mikäköhän ajatus tuossa imusarjassa on ollut (kuvat 1-3)?? Ilmeisesti jonkun sortin paineen kestävä häkkyrä, joka ei ainakaan ole Samuraista koska ton termarin paikka on eri kohdassa.
Onko kellään mitään tietoa tuosta kaasuttimesta (kuva 4). Sitten viimesenä mikä virka noilla nipendereillä on tuolla imukanavissa (kuva 5) Kerta rupeen sorkkii vingulla tota kantta nii voiko ne vaa unohtaa ja tukkia imusarjan ja kannen välisestä liitoskohdasta ku käsittääkseni ne on vaan kaikki yhdessä imusarjassa..... (jonku sortin alipaineen tasaus pyttyjen välillä?) |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Laita Googleen hakusanat "Strömberg kaasutin", niin sen salaisuudet aukeaa, ja odota kun joku Rover-friikki huomaa tän topicin, tulee lisää ylistyssanoja tosta kaasarista. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Nuo ristipäiset ruuvit nokka-akselin pukeissa kannattaa laittaa lukitteella kiinni tai meistää lukitus. Ovat itsekseen aukeavaa mallia. Tuon kakkos kuvan perusteella olet varmaan itsekkin huomannut saman.
Kolmesta kannesta mitä minulla on ollut, niin kaikista on löytynyt löysiä tai jopa irrallaan olevia.
__________________
RASOR |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
SukiSuki projekti.. | SukiSuki | Maasturiprojektit | 7 | 08.10.2007 19:39 |
SukiSuki projekti .... | SukiSuki | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 16.09.2007 08:58 |
Sukisuki täristää | geswas | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 23.03.2005 17:32 |
O:SUKISUKI | O/M/V Muut | 0 | 26.02.2004 21:39 | |
Sukisuki | JHautopelti | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 08.06.2003 18:23 |