![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
1. konttori + katsastaja jossa auto katsastetaan 2. valvoja joka toteaa auton katsastuksen täyttävän vaatimukset. 3 toinen valvoja joka valvoo katsastuksen ja sen valvonnan ja kertoo viranomaiselle auton tulleen katsastetuksi. 4 viranomainen epävarmuuttaan palkkaa jälkivalvojan että kaikki asiat menee kohdalleen ja ovat lainmukaisesti hoidettu. Herää kysymys mihin tätä valtion ylläpitämää toimintaa tarvitaan kun kaikki toiminta ulkoistetaan. p,s vieläkö Trafi arpoo rekisteriotteitaan kun se hieno järjestelmän käyttöönotto meni hiukan pitkäksi ja hintakin taisi pompsahtaa ja nythän ei tarvitse mitään papereita kohta autoon kun saa vain päästellä surutta , eläköön vapaus! ![]() ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Rekisteriote jää pois, mutta katsastuskortti (käsittääkseni se nykyinen vikalista) pitää olla vastaisuudessa mukana.
__________________
Montenegro Offroad Club #21 Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96 |
#3
|
|||
|
|||
![]()
MOT- onko katsastus arpapeliä...
Olipas mielenkiintoinen ohjelma, näyttää noiden trafin testien keskiarvojen mukaan että kyllä se melkoista arpaa taitaa olla. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Noh, jäi tuosta mot ohjelmasta maku, että joku uusia autoja myyvä tai niitten myynnistä hyötyvä taho maksanut ohjelman teon.
Se takaripustuksen vika olisi ollut helppo huomattava, mutta etupuslan "repeämä" ei oikein vakuuttanut vikana. Kertaakaan en revennyttä sen mallista puslaa ole tavannut, pehmenneitä ja pykineitä lukuisia vaihtanutkin, joten sen toteaminen vaatii mielestäni poikkeavan testaustavan normaaliin. Muutoinkin nuin suppea otanta (automalli ja -määrä) ei paljon kerro kokonaisuudesta. Eikös joku kotimainen lehti ole tehnyt aiemmin samanlaisia katsastustestejä? Eipä niistä juuri ole meteliä pidetty? |
#5
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#6
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Se ettei rahaa liiku, ei tarkoita etteikö jonkun tekijä osapuolen "kaveri" saattaisi olla tuolla hyötyjien osastolla uusien autojen myynnin lisäännyttyä / vanhoja romutettaessa. Testi itsessään ei minua liikuta, hyvä vaan että kontrolloivat nuita asemia. Enemmänkin saisivat kontrolloida jos asiaa miettii vastakatsastettuja autoja tutkiessa, ainakin mitä sattunut myynnissä olemaan ja itse ostatellut niitä. Ainoastaan tuo mot ohjelman asiaan tarttuminen ja uusien autojen katsastus hylkäysmäärien veto ohjelmaan sai miettimään tuota. Tietysti ohjelma on aina ollut, kun sattunut katsomaan, sensaatio hakuinen ja koittanut saada asiat näyttämään yhdeltä kantilta katsottaviksi. Testin tuloshan on oikeasti ikävä katsastuksen luotettavuuden kannalta. Toisaalta johtuuko uusien hylkäysprosentti oikeasti paremmuudesta vai olisikko jopa pääteltävissä tuosta tuloksesta? |
#7
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Renkaan pyörittäjälle töitä (ei tarvitse enään) | JERKKU | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 15.03.2015 09:29 |
RANGE 4,6 (jotta ilmastotutkijoiden ei tarvitse valehdella) | FROM | Maasturiprojektit | 39 | 17.04.2010 19:43 |
Yksityistä parkkisakkoa ei tarvitse maksaa | Lars | Chit-Chat | 26 | 21.11.2008 17:11 |
Enää ei tarvitse tapsa nelivedonkaan vittuilla! | Palex | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 10.05.2007 20:05 |
ei tarvitse enään | tapsa4x4 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 30.05.2006 10:29 |