![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]() mutta jos oikeesti tuollasesta malmikasasta haluaa painoa pois niin eihän sinne silloin voi paljon mukavuusvarusteita jättää... subbarikoteloki painaa jo kymmeniä kiloja... ![]() ![]() aika paljon lähtee painoo kun riisuu sisustan ja kojelaudan pois... lattiamatotkin painaa varmaan toistakymmentä kiloa... köykänen pitäis olla, ajettavuus ja mukavuudet kuin rollsroycessa ja sitten sillä pitäis vielä ajaa paris-dakar ralli... helppo yhtälö, eikö ![]() tietysti jos ajetaan vaan kilpaa lepa77:n kanssa makkaranpaistolaavulle niin siihen ehkä riittää vähempikin ![]() mites katsastusmies suhtautuu tuollaseen supran myllyyn?
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Tottahan se siitä tykkää
![]() ![]() Olihan se juur myynnis tarokin mis ol se 1JZ leimattuna, huimat 90 heppaako(vai kW) siin oli papereis ![]() kai se riippuu ihan mimmosen katsurin sattuu löytämään tai tuntemaan Sithää tää ois peli kun semmosen sinne "pellin" alle nakkaat ![]()
__________________
Itte ku tekee ni saa just semmosen ku sattuu tulemaan! Salon seudun OFF ROAD Ry |
#3
|
||||
|
||||
![]()
jasso, näyttääpä siltä että jos kilvissä haluaa pitää niin paljoa ei enää voi laihduttaa.
Kuten jo todettiin niin suurin painohan on ovissa ja katossa. uutena visiona olikin että tehdään autosta pick up flat bedillä. -selvitin jo trafilta että autoa ei saa muutoskatsastettua kun ei ole tehty samaa mallisarjaa pick uppina, eli ei ole vertailukohtaa. Tehdään nyt sitten vielä mitä voi eli avarretaan takapyörän kaaret, välitetään jakoloota ja vaihdetaan isommat pyörät alle. Samalla siivotaan sisältä johtosarjat siten että jäljelle jää vain pakolliset, näin auton mahdollisten sähkövikojen etsiminen helpottuu huomattavasti. kuvia tulee kun jotain tapahtuu. ![]()
__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Avoksi saa leimattua 😉
__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Ennenkuin alkaa siirtää painoa taakse, kannattaa selvittää todellinen painojakauma.
Täälläpäin lj:t on liian takapainoisia ja kuvittelisin että rj ei ainakaan parempi ole. Tiivistetysti voisin sanoa että pätkämalleissa painojakaumaan pitää kiinnittää huomiota, pitkissä se on luonnostaa parempi eikä vaikuta etenemiseen niin herkästi. Itsekkin Suzukia rakentaessani kuvittelin että etupäästä pitää siirtää painoa taakse ja nyt punnituksen jälkeen koitan keksiä keinoja saada se takaisin eteen. Jos parasta etenemistä haluaa niin imo ajokunnossa ja kuormassa painoa pitäis olla etuakselilla enemmän jotta nousutilanteessa painonsiirtymä taka-akselille ei ole ihan niin paha.
__________________
www.OFFROADOULU.com |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Sivulasit uudistuivat polycarbonaattiin. alkuperäiset painoi karmeineen n.10kg per puoli. näistä lähti yhteensä -15kg
Samalla vaihdettiin takalasi -4kg yhteensä kevennetty taas -19kg Koitan ehtiä tällä tai ensiviikolla käymään puntarilla niin saadaan todellinen paino tietää. ![]()
__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry Viimeksi muokannut A.I : 25.11.2015 17:08 |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Kaaret kun tekisit lentokone alumiinisistä lähtis varmaan 100kg pois kestävyys kärsimättä
![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
kaariputkea on n. 15m joten tuskin sataa kiloa tuosta saa.. Katon korvaamista kuidulla olen myös miettinyt. paljonkohan kojelauta mahtaa painaa? on kuitenkin peltiä.. ![]()
__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry Viimeksi muokannut A.I : 25.11.2015 18:31 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Mikä uudeksi (city)maasturiksi? Myös metsään. | Rinssi | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 19.02.2013 10:01 |
V: Ford farmi maasturiksi | mechanic-71 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 27.03.2007 22:20 |
Mikä maasturiksi? | legro | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 06.01.2007 16:48 |
L200 Maasturiksi | L200-01 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 05.09.2005 19:19 |
O: Rj70 | Ykä | O/M/V Muut | 0 | 27.02.2004 10:37 |