![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
|||
|
|||
Sikaa muslimeille vastaanottokeskuksiin....Jauhettuna naudan sekaan tai....... Vaikka potkimalla jos ne ei itse kävele....... ![]() Hinnalla millä hyvänsä.......... ![]() Ja tuntuu kelpaavan...... ![]() "In sha Allaah.....= Jos Allah haluaa/tahtoo/suo"...... Suoraan koraanista..... Kannatta lukaista.....Possua kaikille turvapaikanhakijoille....Heidän omasta tahdosta.... ![]() Ja teurastamot rauhaan viherpiipeltäjien ja muiden "mielestään" herkkien toimesta........ ![]() Kaljasta, kristityn painamasta neitsyestä tai jo käytetystä sisaruksesta , yms ovat valmiita vaikka "puukkohippasille"..... ![]() Kannattaa kokeilla......Ne on "tosi villejä petoja"...... Kokemusta on...... Eikä tarvita edes "tyvi-kullia"....... ![]() Opetelkoot ensin maan tavoille jos tänne kerran ovat tulossa.... ![]() ps. Maailma olisi paljon parempi paikka ilman uskontoja......
Viimeksi muokannut H_Nietu : 02.11.2015 18:44 |
|
|
|||
|
|||
Ja muistakaa......
Ettei tule käännytystä......
![]() Tai ähkäisyä......Käännytystä.....tai vielä pahempaa.....yhdistelmää.. ![]() Kumihanskat kädessä ja jalassa....... ![]() In Sha Allaahh....... ![]() Niin Luoja suo kuin siltä pyydetään....... ![]() Oli se sitten mikä tahansa......Vääräuskoinen tai Kristitty .......... ![]() Aina tulee.....Pidä pää ylhäällä ja suojaa..... ![]() Ja kaikille hipstereille ja muille SWAG (secretly we are gay, 70 luvun sanonta ) hemmoille ..... ![]() ![]() Yhteyttä saa otaa henkilökohtaisesti ...... Odotan sitä innolla.... ja vastaan jokaiselle henkilökohtaisesti.......
Viimeksi muokannut H_Nietu : 02.11.2015 21:53 |
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Lainaus:
|
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
![]() ![]() Yhteyttä saa otaa henkilökohtaisesti ...... Odotan sitä innolla.... ja vastaan jokaiselle henkilökohtaisesti.......Aiwan Warmasti....... . Eikä mulla ole mitään fobiaa...... ....Muutenkin olen taitelija luonne.......
Viimeksi muokannut H_Nietu : 02.11.2015 22:03 |
|
|
||||
|
||||
|
Tuskimpa vaan. Mut sä voit varmaan "hiljentää" sen modena 😊
|
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
|
|||
|
|||
Kiitoksia yhteydenotosta....... Kun sä olet niin SWAG...Lainaus:
Ja sähän olet ollut mun kaverilistalla..... jo pitkään.....valitettavasti vain ainoastaan toisena...... mutta silti..... ![]() Ja kumi hansakatkin sulle varmaan selvenee..... ![]() Varo vaan ettei mun parempi puolisko.....naispuoleinen metsuri "raiskaa" sua......kumihanskoilla..... ![]() Se on vielä pahempi kuin mä.......ja tietää "Oikeasti mitä tekee"....Hyvää tai pahaa...... ![]() Ja eikä tarvii ihmetellä jos rasva rosentit ( "älä..lue....kasvot, vartalo ja tissit") on kohillaan....... Menestysis vaikka karjamarkkinoilla eli missikisoissa, fitness kisoissa tai jotain ms.... Onneksi ei ole vielä kaltoin kohdellut mua.....
Viimeksi muokannut H_Nietu : 03.11.2015 00:30 |
|
|
||||
|
||||
|
Taisi olla se Hannun sidukka aika tuhtia tavaraa kun meni jutustelu tuolle tasolle
![]() ![]() taas tämä puppelijuttu oli ihan uutta ![]() ahistaako kaappi ![]() lateksimiehiä ![]() joko on tarpeeksi sekavaa ....
|
|||
|
|||
|
Ensinnäkin tuossa on tapahtunut murtautuminen. Ameriikassa siitä saisi ampua.
|
|
|
|||
|
|||
Ei ahdista kaappi.....eikä pipo.....Lainaus:
Ja sidukka oli ensimaistoissa erittäin hyvää ja todellä tymäkkää tavaraa. Viimevuotinen oli huomattavasti miedompaa..... ![]() Ja tottakai .....säkin pääset mun Swag listalle..... ![]() Eiks soo hyvä jos joku sekoilee....eikä flippaa...
Viimeksi muokannut H_Nietu : 03.11.2015 22:52 |