![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
ensviikon aikkaan olihhii tarkotus käydä niistä GR jakareista puottaa puslat poikkeen, niin mistäpäs niitä uusia orggis puslia löytää? Kun mie en niitä uretaanipuslia halluisi laittaa, ennenku iha viimekäjessä jos ei löydy orggiksia.
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Myös austraaliasta saapi kaikkea kivaa, mut kaikki ei lähetä. Tuossa ois jotain orkkiksen kaltaisia jälkituotantojuttuja, joille jäis kaikkineen vähä toistasataa euroa/4kpl http://www.ebay.com/itm/Radius-Suspe...BSFvgJ&vxp=mtr Viimeksi muokannut Viipo : 01.11.2015 20:39 |
|
#3
|
||||
|
||||
|
kun muistasin ni kysysin oman auton vin codella venajalta. mutku aika rajallinen taa miun kyky muistaa asioita ko vahan kiireen tyylista toissa ja vklt mannoo hallilla
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() Lainaus:
Kiitos Viipo tästä(kin) vinkistä. ![]() Kysytääs samalla julkisesti joudatko olemaan ensitalven mittaan apuna tässä projektissa, noinniinku jossainmäärin? |
|
#5
|
||||
|
||||
|
joku uamu ku mie oisin vklna koneen ääressä ni eihä se ois ku naputtoo vin code sähköpostiin ja seuraavalla vkolla hakia ne puslat, ois muuteki assiita tuonne itään ku vähä niiku rengasjuttuja tarttis hoitaa
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Jepjep, nyt kaivattas mielipiteitä.
GR:n jakarien kiinnitys runkoon = helppo, koska tappikiinnitys. PIIPARI:lla oliki hyvä toteutus, jonka apinoin omaani. nuo rooverin jakarit onki sit erijuttu, kun ne on ''silmukalla''. Miten sen kiinnittäs runkoon, silleen että siitä tulis kestävä? Mietin jotain käypästä RHS alkkia, johon porais vaan läpipultille reiän, muttatuota.. Mites sen kiinnität rungon kylkeen? Mitenkäs porukka laittas ilman että joustot kuolee totaalisesti.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| hj60 | Tepi_p | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 05.06.2011 15:14 |
| Ostetaan 16" vanteet (HJ60) ja startti (HJ60) | Juuz | O/M/V Renkaat ja vanteet | 3 | 25.07.2010 12:13 |
| Ostetaan HJ60 61 tai HJ60 bolt on sopivan moottorin! | Karvanaama | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 05.12.2009 23:29 |
| M: HJ60 ja HJ60,5 | ZTR | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 12.10.2007 13:51 |
| M: hj60/61 5v laatikko+muita hj60:sen osia | Ahma | O/M/V Muut | 14 | 26.07.2004 20:19 |