Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 01.11.2015, 12:15
Ab3:n Avatar
Ab3 Ab3 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 28.02.14
Sijainti: Joensuu
Viestit: 775
Perusasetus

ensviikon aikkaan olihhii tarkotus käydä niistä GR jakareista puottaa puslat poikkeen, niin mistäpäs niitä uusia orggis puslia löytää? Kun mie en niitä uretaanipuslia halluisi laittaa, ennenku iha viimekäjessä jos ei löydy orggiksia.

__________________

-ISORY-

Itä-suomen off road yhdistys


SLCK #539


Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 01.11.2015, 20:33
Viipo:n Avatar
Viipo Viipo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.09.06
Sijainti: Joensuu, .
Viestit: 4.183
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ab3 Näytä viesti
ensviikon aikkaan olihhii tarkotus käydä niistä GR jakareista puottaa puslat poikkeen, niin mistäpäs niitä uusia orggis puslia löytää? Kun mie en niitä uretaanipuslia halluisi laittaa, ennenku iha viimekäjessä jos ei löydy orggiksia.
Hartikaiseltahan niitä saapi. Veikkaisin hinnaksi jotakuinkin samaa, kun toyotan orkkispuslien suhteen, eli ~100e/kpl

Myös austraaliasta saapi kaikkea kivaa, mut kaikki ei lähetä. Tuossa ois jotain orkkiksen kaltaisia jälkituotantojuttuja, joille jäis kaikkineen vähä toistasataa euroa/4kpl

http://www.ebay.com/itm/Radius-Suspe...BSFvgJ&vxp=mtr

Viimeksi muokannut Viipo : 01.11.2015 20:39
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 02.11.2015, 01:15
PunisherFIN:n Avatar
PunisherFIN PunisherFIN ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.13
Sijainti: Savonlinna
Viestit: 1.883
Perusasetus

kun muistasin ni kysysin oman auton vin codella venajalta. mutku aika rajallinen taa miun kyky muistaa asioita ko vahan kiireen tyylista toissa ja vklt mannoo hallilla
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 02.11.2015, 19:38
Ab3:n Avatar
Ab3 Ab3 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 28.02.14
Sijainti: Joensuu
Viestit: 775
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja PunisherFIN Näytä viesti
kun muistasin ni kysysin oman auton vin codella venajalta. mutku aika rajallinen taa miun kyky muistaa asioita ko vahan kiireen tyylista toissa ja vklt mannoo hallilla
Elä ota ressiä. Mie tilloon iibeistä, kuhan joskus on köyhällä vara.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Viipo Näytä viesti
Hartikaiseltahan niitä saapi. Veikkaisin hinnaksi jotakuinkin samaa, kun toyotan orkkispuslien suhteen, eli ~100e/kpl

Myös austraaliasta saapi kaikkea kivaa, mut kaikki ei lähetä. Tuossa ois jotain orkkiksen kaltaisia jälkituotantojuttuja, joille jäis kaikkineen vähä toistasataa euroa/4kpl

http://www.ebay.com/itm/Radius-Suspe...BSFvgJ&vxp=mtr
Miten sie aina maltat muille ehtii näitä ja jakkaa hyviä vinkkejä?
Kiitos Viipo tästä(kin) vinkistä.

Kysytääs samalla julkisesti joudatko olemaan ensitalven mittaan apuna tässä projektissa, noinniinku jossainmäärin?
__________________

-ISORY-

Itä-suomen off road yhdistys


SLCK #539


Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 03.11.2015, 08:26
PunisherFIN:n Avatar
PunisherFIN PunisherFIN ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.13
Sijainti: Savonlinna
Viestit: 1.883
Perusasetus

joku uamu ku mie oisin vklna koneen ääressä ni eihä se ois ku naputtoo vin code sähköpostiin ja seuraavalla vkolla hakia ne puslat, ois muuteki assiita tuonne itään ku vähä niiku rengasjuttuja tarttis hoitaa
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 03.11.2015, 11:59
Ab3:n Avatar
Ab3 Ab3 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 28.02.14
Sijainti: Joensuu
Viestit: 775
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja PunisherFIN Näytä viesti
joku uamu ku mie oisin vklna koneen ääressä ni eihä se ois ku naputtoo vin code sähköpostiin ja seuraavalla vkolla hakia ne puslat, ois muuteki assiita tuonne itään ku vähä niiku rengasjuttuja tarttis hoitaa
Jos sie saisit sen hoijettuu nii ois vähinttää hiton hyvä homma!
__________________

-ISORY-

Itä-suomen off road yhdistys


SLCK #539


Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 09.11.2015, 14:40
Ab3:n Avatar
Ab3 Ab3 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 28.02.14
Sijainti: Joensuu
Viestit: 775
Perusasetus

Jepjep, nyt kaivattas mielipiteitä.

GR:n jakarien kiinnitys runkoon = helppo, koska tappikiinnitys. PIIPARI:lla oliki hyvä toteutus, jonka apinoin omaani.

nuo rooverin jakarit onki sit erijuttu, kun ne on ''silmukalla''.
Miten sen kiinnittäs runkoon, silleen että siitä tulis kestävä? Mietin jotain käypästä RHSalkkia, johon porais vaan läpipultille reiän, muttatuota.. Mites sen kiinnität rungon kylkeen? Mitenkäs porukka laittas ilman että joustot kuolee totaalisesti.
__________________

-ISORY-

Itä-suomen off road yhdistys


SLCK #539


Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hj60 Tepi_p Tekniikka & Jutustelu 1 05.06.2011 15:14
Ostetaan 16" vanteet (HJ60) ja startti (HJ60) Juuz O/M/V Renkaat ja vanteet 3 25.07.2010 12:13
Ostetaan HJ60 61 tai HJ60 bolt on sopivan moottorin! Karvanaama O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 05.12.2009 23:29
M: HJ60 ja HJ60,5 ZTR O/M/V Ajoneuvot 2 12.10.2007 13:51
M: hj60/61 5v laatikko+muita hj60:sen osia Ahma O/M/V Muut 14 26.07.2004 20:19


Sivu luotu: 14:15 (GMT +2).