![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() "Viimeiset" king capitAlkaa olla ajankohtaista vaihtaa nykyinen d21 seuraavaan kulkeneeseen. Neliveto lava-auto taitaa olla ainoa vaihtoehto ... Viimeisen mallin king capit onko ne nyt d22 facelift eli 2002-2004 ovat syvästi haukuttuja ja parjattuja. Vaikuttavat olevan ikäluokkansa halvimpia nelivetoja. Mutta mutta... Mitä vikoja niissä nyt sitten on? Runkolaakerit tuntuu olevan kaikkiin myynnissä oleviin vaihdettu. Onko kyseessä kerta luontoinen vika vai onko uusi remontti edessä? Onko tuossa mallissa useita diiseli koneita? Myynti-ilmoituksissa on ainakin kahta teholuokkaa, mutta suurin osa taitaa olla 133 heppaisia. Käyttö on paljolti matka-ajoa ja huonoja hiekkateitä ja kuormaa lavalla ja kärryssä. Tien ulkopuolella tulee touhuttua sen verran että vinssi ja kohtuu renkaat on pakko olla. Kyljet tuppaa olemaan tyvellä alta aika yksikön, joten sen verran tien ulkopuolella tulee rymyttyä, joten uudet vehkeet on pois laskuista. Vakionopeudensäädin taitaa tulla mulle pakolliseksi, mutta niitä taitaa löytyä nykyään tarvikkeenakin. Mutta siis: mitä ongelmia tuossa mallisarjassa on?
|
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään, Se joku tahtoo olla ihminen, Minä en! Timo Rautiainen & Neljäs sektori |
#3
|
|||
|
|||
![]() d22
Tulipa hankittua sitten tuo d22, mutta sillä vanhemmalla koneella(103hp). Itellä varmaan hyvä yksilö, koska hyvä ajaa ja hyvät penkit
![]() ![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Itsellä 245/75-16 D22:ssa. Mielestäni järkevä koko yleiskäyttöön.
__________________
Pääsee pääsee! |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Minul nolla ET:llä, 10" levee vanne ja 12.5 levee kumi, ni tulee n. 5cm yli alkup. levikkeen. Ja sit viel sellane huomio, et aivan kaikki 15" vanteet ei mahu jarrusatulan "ympärille", jos paljon plussaa.. ei välttämättä mee ees nolla offsetilläkään. Ihel cragarin vanteet ja joutui hieman näyttämään rälläkkää jarrusatulaan. Jotkut kiinanvanteet ei mäne mitenkään. Ei varmaan menetä mitään jos on mahollista sovitella vanteita ennen ostoa. |
#7
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Morjes, onko kukaa parannellu king cabin keulanjoustoja jos on niin vois kertoo
![]() |
#9
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Tosin en ole niin tarkkaan tuota uutta juuri voimaan tullutta säädöstä lukenut, että mahdollistaisiko se tuon vaihdon ilman että mallisarjassa on vastaavaa jäykkäakselista versiota. |
#10
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Mänee tasaisesti pikiteillä(ei seilaa) ja hyvä ajaa hiekkateitäkin. Eikä irtoo perse tiestä nimismiehenkiharoissa kuten hilulla on tapana.. |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä kinkäpit on aina näistä lava"maastureista" parhaita tiellä ollu, metässä ei niinkään..
|
#12
|
|||
|
|||
![]()
mites tommosessa td27:n koneessa on tuo syöttö puoli ku syöttöä lisätty mut tuntuu et tarttis lisää ainetta laittaaku yläkierroksilla hiukan nyykähtää, tyhjäkäynti nouse niin pirusti et mitäs sille vois....säätö ei auta.
|
#13
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Prkl!!!! Kehuinko mie tojotaa?? ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 4 (0 jäsentä and 4 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Nissan King KING CAP 4x4 WD | kona | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 03.09.2018 12:08 |
Nissan king cap | tomppaa | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 28.08.2011 10:04 |
Myydään / Vaihdetaan M/V 4x4 nissan king cab | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 29.01.2011 10:42 |
M:Nissan king cap | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 21.04.2007 11:31 | |
M. Nissan King Cap -91 | Heze.R | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 03.04.2007 23:22 |