Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 24.01.2005, 08:10
veejii:n Avatar
veejii veejii ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 17.06.04
Sijainti: Paimio
Viestit: 903
Perusasetus

Mulla on kompakin 5250, vanha rupu ja siellä on persiissä suht koht samat noi arvot mitä ilmoitit ja se elää ihan ok auton tupsun sähköllä ja koneen akku latautuu, itse asiassa samassa piuhassa on vielä kepsinkin virta. tuo tupsuliitin on kylläkin päivitetty paremmin paikallaan pysyvään.

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Garmin mapsource? sippis Tekniikka & Jutustelu 41 05.02.2008 22:31
M: Garmin Guest TaHo O/M/V Muut 3 06.09.2007 21:44
Ostettu: Garmin E TREX Summitin piuha tietokon. Teppo2 O/M/V Muut 2 19.07.2007 15:15
O: Garmin pc kaapeli Flugfiske O/M/V Muut 1 30.11.2006 14:55
OT- Ostetaan garmin BJ40 O/M/V Muut 0 13.09.2005 09:57


Sivu luotu: 18:57 (GMT +2).