![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
okei, onhan tuo sitten vähän reipas, pitänee tutkia
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
|
#2
|
||||
|
||||
D35
D35 keskitapin lukkopultti poikki, vähän vielä kierrettä jäljellä, millä kaivetaan loput ulos?
__________________
Safarimestarit Virolahti FJDC |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Mitenhän saisi sektorivarren simpukan akselista irti?
Tein ulosvetäjän 10 mm levystä ja se alkoi taipua, mutta varsi ei liikkunut. Varmaan noin 300 Nm oli jo pultissa kiristystä. Lämpöäkin koitin kuumailmapuhaltimella antaa, mutta ei auttanut. Toholla en viittynyt, kun sen verran öljyä on vuotaneesta simpukasta joka paikassa.. |
|
#4
|
||||
|
||||
|
tuohon tyhjäkäyntiin viellä.. vaihdoin sen kaasuläpässä olevan tyhjäkäyntimoottorin ja meni ilmeisesti ehjällä hullumpaan suuntaan, nyt ne on lämpösenä 1700rpm, eli kovasti haiskahtaa siltä, et tuossa on rikastin jotenkin päällä? lieköhän ois jotain tekemistä asialla, kun lämpömittari ei näytä mitään, mistä kone ottaa eculle L-tilatietonsa?
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Jaa kettu, täähän oli taas XJ -kysy ja vastaa palsta, ei niissä oo kasia!! Eli editoidaan sen verran, että Renixissä (siis 87-90) kuutosessa on kannessa mittarin anturi ja lohkossa pakosarjan alla ECM:n ja 91-95 kannen takaosassa edelleen ja termarikopassa ja 96-01 vain termarikopassa...
__________________
Killing time is not murder Viimeksi muokannut JAMANT : 29.10.2015 22:24 |
|
#6
|
||||
|
||||
|
okei, eli -91 kyseessä ja jos lämpömittari on kuollu, niin oletan et termarikopassa oleva anturi on delannu tai johto poikki jostain. mahtasko tää sitten sekottaa lämpötilatiedon jotenkin eculle kun vaan toinen anturi pelaa, vai pelaako sitten kumpikaan?
joo siis tarkotin "rikastimella" et kylmäkäynti tai mikä onkaan on niinkun "päällä", vanhemmissa autoissa sanos, että ryyppy juminu päälle (tai asentajallaki joskus jumii se ryyppy päälle)
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Eli siis siellä on kaksi erillistä anturia mitkä ei ole ollenkaan keskenään yhteydessä. Renix- vehkeissä sitten vielä vähän erilainen systeemi, mutta niissäkin on kaksi anturia (toinen kannessa n. samassa paikkaa kuin '91->..., toinen muistaakseni syylarissa alhaalla kuskin puolella).
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
Killing time is not murder |
|
#9
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
Raha ja romut rauhottaa. |
|
#10
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Ulosvetäjän ulkonäköön en panostanut. ![]() |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Hilux LN65 jousitusmurheita...pikaisia vastauksia toivoen. | 754 | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 17.09.2010 09:10 |
| Taasen jeep xj kysymyksiä | NORT | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 11.12.2009 09:09 |
| Jeep Grand Cherokee (kysymyksiä) | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 13.09.2008 11:40 |
| Boorittamista (kysymyksiä/vastauksia/kuvia) | SuurSyömäri | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 23.11.2005 19:59 |
| Jeep Wrangler kysymyksiä | Tepa | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 12.01.2004 14:13 |