Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Peedro87
Juuri niin, eli otin vaan sen linkun pois ja vaijerit jäi niinkuin ne on.
|
Okei pitää kokeilla jättää se linkku veks.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Krisse
Sitte ku kyllästytte turaamaan sen käsijarrun kanssa kun se joko ei toimi ollenkaan, toimii tai kuumenee tai kelpas hieromisen jälkee just just katsastukseen mutta lakkaa toimimasta taas parin viikon päästä, ni sitte vaa laitatte eurot jonoon ja
Kuvasta puuttuu vielä orkkis vaijeri ja tarvikekengät, -sylinterit, -rummut ja asennussarja.
Ei ollu ihan satasen eikä kahen setti mutta ton jälkeen ei oo tarttennu tehä taka- ja käsijarruille muuta kun kenkiä vaihdella aina parin rymyreissun jälkeen kun se rumuihin kerääntyvä paska syö ne kengät hetkessä.
Pelaa ku junan vessa, pitää, ei laahaa, pelaa ja pelaa ja pelaa ja katsastukseenkin voi ajaa tekemättä yhtään mitään esivalmisteluja.
|
Olisi kyllä ihan ok että hommais kaikki palikat aivan uutta. pittää käyä ottamassa kuvat niistä jarrukilvistä jokka melko pehmeitä ja että näette minkälaista shaibaa tuohon on joku vanha omistaja tehny..
Olen jopa miettiny että jonkun bertan jakolootan käkkäri laittais mutta taitaa sekin jäähä tekemättä.
Ainniin! pittääkö se linkku päässä liikkumaan sieltä akselin putken puolen pultin alta/välistä? siis siinähän on kaksi pulttia ja lähempänä akselia niin sen pultin kun löysää niin saapi siirrettyä sitä linkkua.