![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Hodarin webasto on menny sellaseksi että kylmällä ilmalla ei lähe pöhisemään mutta sitte toimii kyllä kun konehuone on lämmin ![]()
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan. Toyota crown rs50 OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta) Plus muita romuja |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Katoha ettei oo mikää letkuliitos päässy löystymään. Ihellä kinkyssä ja hilussa oli sama vika. Vika korjaantu kun löysi vuotokohdat.. eikä kovin kummoista vuotoa tarvinnu ku höri ilmat sisuksiisa.
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
kiitoksia taas pelaa
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
__________________
Montenegro Offroad Club #21 Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96 |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Höyrystin alkaa oireilla yleensä noin.
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään, Se joku tahtoo olla ihminen, Minä en! Timo Rautiainen & Neljäs sektori |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Joopa joo, tammikuussa laitettu evo 5+ varaosa aivo paskana jo nyt, tulppavika jatkuvana päällä, koitin jo uudella tulpalla, ei apua, mittarissa huimat 44 käyttötuntia.
Taitaa kohta mennä vanha thermo toppi takaisin, jos tätä laatua nää uudet. |
#7
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Noissa evoissa on ilmeisesti joku aivoviallinen sarja liikkeellä.
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään, Se joku tahtoo olla ihminen, Minä en! Timo Rautiainen & Neljäs sektori |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Kyselin yheltä pajalta ja korjaaminen kuulostaa sen verran kalliilta jotta virittelin lohkolämppärin kuntoon ainakin tulevaksi talveksi....
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan. Toyota crown rs50 OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta) Plus muita romuja |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Eeperi.com,fi tai joku semmonen liike. ![]()
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan! ![]() |
#10
|
|||
|
|||
![]()
Eli, elvytyksen alla vuoden 2000 vito 110cdi, ei ilmastointia. Autosta löytyy eberi malliltaa D5WZ minikellolla, joka on kuitenkin aivan mykkä ja pimeä. Konttasin auton alle ja kävin läpi johdot, liittimet yms., kaikki näytti silmämääräisesti olevan kunnossa. Sen jälkeen kuskinpenkki irti ja johtoviidakon seasta löytyi eberin logolla oleva kookas musta mokkula. Paketista lähtee useampi johtonippu auton alle ja kaksi johtonippua kohti kojelautaa, ja sieltä kojelaudan takaa alkoi löytyä toimimattomuudelle selitystä. Kumpikin johtonippu oli katkaistu.
Ja koska ko. niput oli poikki, niin minikellolta tuleva nippu oli myös irrallaan. Eli ohjauspaketista tulee A ohkaisempi nippu jossa on keltainen, punainen ja ruskea. B paksumpi nippu jossa on musta (paksu), musta/violetti (paksu) ja musta/punainen (ohut) A-nipun johdot kytkin väriväriin minikellon johtoihin, sinistä en kytkenyt mihinkään. Nyt minikello heräsi, mutta eberi on yhä kuollut. Kellosta kun kytkee eberin päälle, niin rele naksahtaa akkukotelossa ja B-nipun musta/violettiin tulee 12V Kytkentäkaaviosta ymmärsin että B-nipun johdot musta ja musta/violetti pitäisi kytkeä sisäpuhaltimelle ja ohut musta/punainen kuuluu ilmeisesti automaatti-ilmastoinnille. Eli nyt pähkäilen noiden puhaltimelle tulevien johtojen kanssa. Autosta kun löytyy tällänen kytkin jonka toimintaa ei tiedä ![]() Eli pitäisikö tuosta eberi käynnistyä vai onko minikello asennettu jälkikäteen ja sillä ohitettu tuo kytkin ![]() |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Jos nyt oikein muistan niin mullakaan ei rintterissä tuolla napilla ole toimintoa, valo tuohon kyllä syttyy. Jossain tapauksissa se on kait lisälämmityskäyttöä varten, koneen käydessä siis.
Tässä on vanhempi suorakaiteen mallinen viikkokello. |
#12
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Mistään ei meinaa löytyä vitoon sähkökaaviota, siitä olisi niin helppo katsoa mihin johtoon kytkeä tuo eberin puhaltimen ohjaus ... ilmeisesti se on otettava mittari käteen ja työnnettävä pää kojetaulun sisään. ![]() Jos ymmärsin eberin kytkentäkaaviota oikein, niin puhaltimen moottorille menevä virtajohto poikki, ja se kierrätetään eberin boxin kautta, olenko oikeilla jäljillä? |
#13
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Tota nappia joskus aina tsiikasin, kun asiakkaille autoja kattelin tänne Suomeen. Tiesi, että pelkän kellon hinnalla sai Eberin. =) |
#14
|
||||
|
||||
![]()
Volvo v50 eberi herjaa CEM-DE18 Yhteys CPM-ohjausyksikköön singaali puuttuu.
Käynnistyy sattunnaisesti, marmori tarjoaa uutta aivoa eberiin ~500 ohjelmoituna.. ei viittis rahaa kaivoon heittää. |
#15
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Lainaus:
Sen hehkun voi kokeilla kun laittaa emännän painamaan nappia ja laittaa johtoihin sen polttimen/pesän, jos punertuu nopeesti virrat pois ja huopa vaihtaen Mutta kannattaa aloitella sillä helpoimmalla eli uutta polttoaine pumppua, mersussa naputti kauniisti ja löpö liikkui, muttei palanu eikä syttyny. Uus polttoaine pumppu ja kauniisti pöhisee
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: Eberi & Webasto osia. | Zamppa | O/M/V Muut | 33 | 10.03.2012 11:39 |
"M"eberi webasto ardic | sähköarska | O/M/V Muut | 39 | 24.02.2011 17:11 |
Eberi/Webasto puhelinohjaus? | Numppa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 21.11.2008 21:49 |
O: Webasto tai Eberi | Td5 | O/M/V Muut | 2 | 01.12.2005 21:15 |
O: webasto/eberi bensapumppu | O/M/V Muut | 4 | 10.10.2005 11:08 |