![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Leima!Lauantaina tuli kiristettyä oikea takalaakeri. Laiton lisää laakerirasvaa laakeriin ja sitten kiristin ohjeiden mukaan: http://forums.lr4x4.com/index.php?showtopic=7969 Vetoakseli näytti amatöörin silmin hyvältä. Tänään kävin alkuillasta katsastuksessa ja leima tuli! Nyt saa ajella ensisyksyyn. 11 vuotta sitten viimeksi ajossa. Oikea takajarru rupesi tietenkin temppuilemaan ja ei meinannut ottaa dynolla kunnolla, inssi antoi kuitenkin armoa ja saatiin jonkinlaiset lukemat useiden säätökertojen jälkeen. Kotimatkalla rupesi kytkin luistamaan aika reilusti, voiko kytkimessä oleva ilma vaikuttaa noin? vai johtuuko tuo luistamisen "alkaminen" vaan siitä että kulunut kytkinlevy ja vaihdelaatikko lämpiävät? Kytkin ei kuitenkaan luista ollenkaan jos yrittää esim mäkilähtöä tai peruutella ylämäkeen, kone sammahtaa kun kytkin nappaa kiinni eikä luistattaminen onnistu...
Viimeksi muokannut mara8 : 29.09.2015 19:17 |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() Lainaus:
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Hienoa että leima tuli!
![]() Veikkaisin kanssa tota voitelua, koneen takastefa mahollisesti vuotaa ja pääsee voitelemaan kytkintä. Varsinkin jos tossa edella mainittu reikä on tukossa....
__________________
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone |
#4
|
|||
|
|||
![]() Kuvia
Laakeriremppaa:
![]() ![]() Vetoakseli ![]() ![]() Hytin lattian pintaruosteet: ![]() ![]() Syysfiilistelyä: ![]() ![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Lainaus:
![]() Kytkin teki saman jo kun kävin hakemassa vikalistaa kuukausi sitten, tuolloin tosin oli niin hirveä sadekeli että en ollut oikein varma luistaako kytkin vai takapyörät asvaltilla(matkaa oli 25km suuntaansa). Kohtuu ylhäältä tuo on ottanut kiinni normipuolella koko ajan. Hitaalla puolella reilusti alempana, mutta kuulunee normitoimintaan? Pitää könytä taas auton alle ja ihmetellä tuota öljyproppu hommaa. Haynesin manuaali tuossa juuri tutkiskelin ja taitaa olla tuo minun kykimeni vielä earler model, 3 eri säätökohtaa. Saa nähdä osaankohan tuota tehdä oikein ![]() Jos nyt kerkeäisi vähän ajelemaan ennen talvea, lumen alta auto menee talliin ja talven aikan tuumaillaan saisiko tuon helpolla museorekkariin. Viimeksi muokannut mara8 : 29.09.2015 19:15 |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() ehdottomasti takapyörät sutii tyhjää kaasua polkastessa kun Serieksestä on kyse ![]()
__________________
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone |
#7
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() ![]() Positiivista tuossa monsuunisadeajossa oli että en edes pahemmin kastunut, vähän tuli vettä sisään apukuskin tuuletusluukusta mutta muuten tuntui vesi pysyvyän ulkona. |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Land Roverin ominaisuuksiin ei kuulu tiiviys, yleensä jos tai oikeastaan kun vettä tulee jostain sisään, se menee toisesta paikasta ulos
![]()
__________________
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() Lainaus:
Nykyautoissa kun on kaikennäkösiä ilmapuntareita ja hiutalekuvia näytöissä indikoimaan kyseistä ajelukeliä, näissä ei mokomia kotkotuksia tarvita kun sää tulee suoraan sisälle autoon. Talvella kovalla pakkasella nämä on oikeinkin kuljettaja ystävällisiä, mitä enemmän pakkasta niin sitä enemmän tarvii voimaa ajamiseen, auto niinkun lämmittää kuljettajaa samassa suhteessa. Pakkasella kaupunkiajelussa pitää sitte ehdottomasti muistaa että hengittää vaan sisään kokoajan, muuten se tuulilasi on jäässä molemminpuolin, nokkela kuski tosin aukasee siinätilanteessa ilmaräppänän ja ajelee ihan muina land rovereina sieltä katsellen ![]() Jarrujahan näistä kovin monet kritisoi, kun on yksipiiriset tehostamattomat mutta kyllä ne 4 rengasta lukkoon saa kuivalla asfaltilla, tarvitaan vaan riittävän iso eläin poikittain tielle ![]() ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Land Rover 90 ("Defender")-87 projekti | Racingrabbit | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 12.11.2014 06:46 |
Myyty Land Rover Series 2A, 88, 1963, Diesel | vesseli73 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 23.04.2014 21:14 |
Myydään Land Rover Freelander -00 "linkki nettiautoon lisätty" | mältsä | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 04.10.2012 19:03 |
Myyty Land Rover 16" "Wolf" vanteet | Racingrabbit | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 07.05.2012 12:30 |
Myydään Land Rover osia ja 35"/16" renkaat | rm67 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 6 | 05.01.2010 16:43 |