|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#76
|
|||
|
|||
Keskiviikkona ennen pääsiäisen pyhiä sain älynväläyksen että pitkät pyhät tulossa niin pitää keksiä jotain rentouttavaa äksöniä, no lupa saatu hitsaamon lainaan ja eikun vitunmoinen vouhotus päälle että hojon sain ährättyä työmaalle keskiviikko iltana jotta vähä kerkesin pesastakkin, että kerkeis kuivaa ennen torstaita,tosin turhaan kun aina tuntu "jauhoo lattialla" riittävän kun vähänkin laikkaili...
Torstaina kävinkin hakee ruokatunnilla palkkia, peltiä, maalia, massaa ja laikkoja repullisen, vähän kerkesin alotella purkua, mutta sit alkokin tehä mieli niin hirveesti kekkiä että piti lähtee Tähän jäi... pirun kivaa hommaa perata katosta ne äänieristeet pois Perjantain näkyväks saldoks jäikin aika vähä, vähä aamusta kolotti ja harmitti niin meni kahvin juonniks, ja kori kiinnikkeiden entisöiminen söi aikaa Takapala olikin yhtyny happeen vähä enemmän mitä muistelin, onneks otin varuilta jotain random peltipalkkia lehtimäeltä mukaan niin sai tuohon siitä uuden alapalkin, ja sit alapalkin reunasta pelti soiro orkkis palkin etureunan tasalle. Heppasin takapalan pöytään kiinni hitsailujen ajaks ettei vääntyilis, ja ainakaan ei ollu pisteitä irrottaessa jääny venkoiluja. Luukun saranoille tein pikajigin pintapeltiin, ja hitsasin ne suoraan pultin reijistä tulppahitseillä ja pikkusaumoilla uuten alapalkkiin, jaksanu rupeva poraileen ja hitsimuttereita taikoon kun niitä saa muutenkin sulatella Meinas taas alkaa vituttaan, kun sai illalla yheksän aikaan saumat putsailtua ja että heitän vaan paikalleen tarkkojen leikkauksien puolesta, no kaponenhan siitä tietysti tuli, vähän kun anto bilteman koritunkkia niin rupes jo kääntyy voiton puolelle, ehottomasti hyviä hommia touhuta yksinää Eniten vaan meinas jänskättää iltasin/yöllä ettei mikään jäis kytemään kun sisustaa kuitenkin kiinni, onneks saunalta löyty jotain apua kipinävahtiin Vähän kun ois malttanu miettiä ennen "talonhalkasulaikalla" viuhtomista niin ois periaatteessa säästyny tonkin soiron teolta, no ompahan tuoreet liemet koripalkin sisälläkin... Jotenkin vaan aika hukku ihmettelyyn ja turhaan nysväämiseen, sunnuntai iltana, maanantaina piti saada pihalle että kerkee siivota pajan tiistaiks. aavistuksen sisään jäi runkoaisan poikkipalkki, mutta pitää siihen sit kun joskus taivuttelee putkee niin tehä semmonen joku lerppahuuli suojaan takaluukun alareunaa... Sisustahommat oli aika simppelit En oo varmaan viiteen vuoteen käyttäny itsestään porautuvia ruuveta, nyt oli retee päästellä semmosiakin tosin siiihen asti vaan kun tulee joutoaikaa että kerkee tehä alu/muoviverhoilut niin niiden reikiin voikin porata sit reijät laipalliselle hitsimutterille ja tempasta pallokanta kuusiokolo ruuvilla kii Maanantaina kahen aikaan sain pihalle, takaikkunoiks 2mm polykarbonaattia, vähän hoikkaa ehkä, mutta jäi sopivasti kaverilta ylimäärästä, pikaliimalla tiivisteiden lyhennys ja rälläkällä kromien lyhentelyt Vähä meinas olla vaan siivoomista kun kolme päivää keriny rälläkällä nii sitä jauhoo on sit ihan joka paikassa... |
#77
|
|||
|
|||
Jottei nyt tulis vähän liian siistiä? Ei vaan. Itellä meni kanssa toi pääsiäinen vähän pitkäksi versus suunnitelmat mutta nyt on automaatti rangessa, olut myös hidasti "löysällä kullilla läpsimistä."
|
#78
|
||||
|
||||
asiallista.
__________________
.salon seudun OFF ROAD Ry. pari Toyotaa |
#79
|
|||
|
|||
Lainaus:
Taisinki muuten FB:n puolella nähä "livepäivityksen" laatikkohomman tienoilta ? |
#80
|
|||
|
|||
Eipä tuo "nysvääminen" nii pahasta kyllä ole, ainakin työnjälkeä on mukava kattoa.
Juu kyllähän siitä tuli kuva laitettua naamakirjaan. Viimeksi muokannut Sirernog : 10.04.2015 09:52 |
#81
|
|||
|
|||
Kiitän !
Tahtoo vaan nysväämisen saralla aina unohtua että välillä saattaa tulla osumia kasvistoon, koeajolla otti sit nurkka vähä puuhun kun pääs lipsahtaan liukuen... ei liikaa oo lumella sivuttaispitoo mun kumekseissa |
#82
|
|||
|
|||
Heipä taas !
Nykyäänkun satunnaisia selkäkipuja ilmaantuu niin piti alkaa hojokkeliin sovitella nasakampaa penkkiä, Ja sopivasti kun työmaalla oli siivouspäivät, eli siis mä kannoin kaikenmaailman romua selkä vääränä roskapytyistä omalle pajalle mukaan tarttu siis 08 sti spec c imprezan penkki. Sovitus oli tosi helppo Hj:n omalla kannakkeella tuli kivaan kohtaan, vähän aavistus ulkoreunaan autoa, mutta sinälläänsä hyväkin että mukavempi tiiirailla ulos kurkottelematta, loput kiinnikkeet kävikin suoraan irti poraamalla/kääntämällä/anastamalla yks korva orkkis penkistä. Enempää en ottanu sovituskuvia kun tahti muuttu eikä siten anna ammattiylpeys ottaa niistä kuvia isoimmat hiirenpaskat kun lapioi pois ja kylvetti puhistusvaahossa niin ihan kiva tuli, kohta se on ravassa kuitenkin... Yks ilta kattelin shark tank ohjelmaa niin iski hirvee puuska että pakko mennä tekeen putkipuskuri ja sit löytykin jemmoista vanha Custom Cagesin pääkaari niin se piti pilputa parempaan käyttöön Samalla piti entisöidä nokkamaski politiikkaa, muoviruuvikikkulat sattu oleen priimakuntosia niin napsuttelin ne talteen pikkuautohommia varten ja heppailin tilalle m4 hitsimuttereita, ja kuusiomolo ruuvilla maskihilppeet kiinni Ihan millilleen symmetrinen ei tullu, mutta kivaa oli pitkästä aikaa mikilläkin roiskia putkia kiinni ku ei tarvinnu niin justiinsa sovitella Valot peittyy tarkotuksella/puolivahingossa/mad max lookin takia. Koska oon jo turtunu näihin lazerlamp/xenon valoihin niin ei noi orkkis valot kyllä muuta virkaa hoitanu kun upeeta ulkonäköö viimeistelemässä, niin saikin mun puolesta peittyä, ettei oo suotta särkymässäkään kun tuntuu että aina joku karahka lyö valoihin... Samalla tuli maski korjattua, hinkattua ja sipastua mattamustaks Mutta viimeaikoina aika pahasti noussu taas rallikuume esiin, eikä tilannetta helpottanu yhtään yhen rallin kartturointi, niin mitähän tämmösen kilvettömän rapiat 200 tuhatta ajetun Hojon arvo on ? Vielä jos kerkeen sen keulan törsiä kolmiolinkillä ja orbilla että täysin mehtävehkeen status... Kun saattaa iskee varainkeruu soraränniin siirtymisen takia |
#83
|
||||
|
||||
Uhraat sami sen gteen vaan sinne soraränniin ja teet hojosta vaikka maamerkin.
__________________
Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa, jota raaka voima ja tietämättömyys eivät ratkaisisi. |
#84
|
|||
|
|||
Kahtoo ny mitä keksii
|
#85
|
||||
|
||||
Kauheen nopeatempoinen laji sellanen ralli verrattuna Offroadiin Ja geetee kun menee metsään niin sitten maksaa
__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry |
#86
|
|||
|
|||
Sillähän toi pusikossa hiiviskely onkin hyvää vastapainoa
On noita GT:n hiluja aika hyvin jemmassa, ettei siinä ny konkurssia tuu jos peltivaurioilla pääsee, mutta siks oonkin miettiny että jos tekis yhen GT:n vielä kuitukyljillä/loksuilla/luukuilla/puskureilla niin ei tarttis paljo murehtia jos tulee "vaakatöksyjä" |
#87
|
|||
|
|||
Amatööri taas kyselee tyhmiä, eteen touhuilen nyt kolmiolinkkiä niin vähän materiaali vahvuuksia tekis mieli spekuloida, ajattelin tehä putkesta kolmiovarren(täysin visuaalisista syistä) akselin päähän tulisi "nelilinkki korvakkeen tapainen" eli kaksi putkea akseliin per puoli mitkä sulautuu yhteen rungon päässä. Kestäisiköhän alaputkena n.38mm 5 mm seinällä ? Ja jos ylempi putki ois esim 3mm kun sen ei tarvi kestää kun veto/työntökuormaa (sillon varmaan särkyy jo muutakin jos yläputket osuu kantoon )
|
#88
|
|||
|
|||
Kyllä teki nannaa nänneille kun noi sai sukasta romulavalle Akselin parturointia turhista kiinnikkeistä ja kikkuloista ootin että ois ollu pahemminkin syöpymiä mutta eipä kummosia Aloin epäilee Fluron nivelvarren kestoa niin hain sit tommosen "valmiiks väljän" 35mm reijällä olevan leveen nivellaakerin, sit sorvailin keskitysholkin 20mm pultille ja samalla lisää liikerataa nivelelle. Oli rentouttavaa hakee "mehtäkone" niveliä kun toi makso 12e ja kun turtunu noihin auroran nivelvarsien hintoihin niin heti sielu huokas... Kaippa tuo liikevara jo riittää Seekeri renkaaseen en luottanu omista kötöstyksistä aiheen tiimoilta johtuen, niin lukitsin sit ton lukkorenkaan kuudella m6 kovalla kuusiomolo ruuvilla, toivotaan että kestää. Tosin eteenpäin mentäessä niin tuollehan ei tuu kun jarrutusvoimat kun ajattelin asentaa nivelen "tappi pystyyn". Kun ei vihtsis hitsatakkaan tuota rinkulaa kiinni.... Levyn palasen hitsailin lisätueks tuohon että saa enemmän saumaa millä räkiä linkin putket kiinni ettei oo vaan ulkorinkulan syrjässä kiinni. lukkorenkaan eteen hitsailin vielä huulloksen. (näkyy hieman alemmassa kuvassa) Ajattelin jysäyttää sen tuohon laatikon palkkiin kiinni, sitä vaan tuskaillu että pitäsköhän tuon palkin kiinnike ruuvit päivittää vaikka 14 millisiks ? vai vieläkin järeemmiks ? palkin vahvistelu sinälläänsä on ihan selkeetä hommaa Menee rajusti offtopicin puolelle, mutta pakko vouhottaa aiheesta kun Corollakin laskeutu ekan kerran viiteen vuoteen neljän renkaan päälle |
#89
|
|||
|
|||
Onko palstan guruilla kellään Hj:n konetta levällään ? Tai öljypohja irti ? Kun tein keulaan panhardin ja akselin ollessa pohjauskumeissa niin öljypohjan etureunan jää 1,5 cm rako, lähinnä vaan sitä jos tekis sille tilaa mikäli siellä ei oo joku öljypumppu tmv heti vastassa. Eli tuleeko lohkon etuosassa tiiviste pinnan yli jotain himmeliä ? Kun ei vihtis turhaan rassata irti...
|
#90
|
|||
|
|||
Jos meinaat tuota saavia öljypohjassa niin omasta otin n. 10 cm pois kun Hi-Steer varsilla raidetanko rajoitti joustoja. Siellä pumpun imusihdin edessä on yksi loiskelevy joten tilaa siinä kohdin on ainakin leikkaamiselle. Jos taas tuosta matalasta kohdasta meinasit ottaa niin kampuran pää käy melko lähellä öljypohjaa. Ei tullut mitattua kuinka lähellä.
Edit. lukaisin uudestaan. Eli se pohjan tiiviste on ihan tasainen ja tuollain samalla tavalla loveamalla luulisi onnistuvan kun ei se kampuran pitäisi ihan siinä lohkon päässä olla kiinni. Jossei tuossa 61:ssä ole siis öljypumpun putket jotenkin erilailla kiinni öljypohjassa..
__________________
Ruoste on ystävä. Viimeksi muokannut Vilbo : 15.08.2015 22:18 |
#91
|
|||
|
|||
Kiitoksia kovasti kyllä tuo selventi jo kummasti, ite joudun pilkkoon/naputtelee öljypohjaa linkin tieltä... Huomenna saattaa päästä pudottamaan jo renkailleen testi mielessä, jos malttas sit laitella kuviakin
|
#92
|
|||
|
|||
Naittohommia, tuohon piti tehä kiinnike kolmiolle, vähän taas aikaa ja tuskailua ja muutama nortti Halusin sitoa vähän palkin puolikkaita toisiinsa niin työsin putken laatikon kumityynyn mutterien reijistä, ja porailin kehälle sopivaan kohtaan reikiä ja räin tulppahitseillä ees vähän pitään kiinni... Sit porailin palkin päät irti kun olivat niin torvellaan ja turvoilleet ruosteesta, sit heppailin pöytään kiinni että ees vähän rauhottelis vääntyilemistä, sit jotain roinaa pultin alle että sain linkin nivelen mieleiseen kulmaan/korkeuteen. Sit vähän lootun leikkelyä ja tuskailua ja tommonen hirvitys synty Jälkihaaveiluna ois voinu tehä noista päistä vähän pulkkamaisemmat, mutta olkoot nyt... En raaskinu hitsata tukivartta suoraan akseliin remontin helppouden takia niin tommonen korvake patentti synty siihen. Jousilautasten pyöristelyä Kikkula, keskelle tuli m10 kierre, ajattelin tehä POMmi muovista kartiot molempiin (?) päihin mitkä sit keskittää ja ohjaa jousen takas paikalleen Mitä lie haaveilua, tässä korkeudessa suurinpiirtein hamuttu ajokorkeus Jousillaan ja ihmeen hyvin sattu laskelmat lankulle jousipetien korkeuden suhteen ja ajokorkeus läpäisi visuaalisen testin En halua tästä korkeeta kun korttitaloa, mieluummin notkee... jousi kenollaan kun pedissä ei vielä keskityskartioo tmv häkkyrää. Jousi tulee aika liki äärijoustossa mutta mahtuu olemaan, ja reserviä jäi vielä tuoda sisemmäksikin, ehkä. Saa nähä kun pääsee oikeasti painopäällä joustatteleen ja ajeleen. Äireenpuolella joutukin sit sommitteleen ja tekee kompromisseja kun kartaani tuli mun disainin tielle, jospa se tuollai kestäs, ja toisella puolella kantaa kaksi "ehjää" putkea kiertoa, ja saahan tuohonkin lisää malmia kun panssarin naittaa tukemaan vartta Hitusen pokkasin mutkaa putkeen, mutta suotta tuli liikaa kun eipä se rako kartaanin ja putken välissä kummia muuttunu vaikka tunkilla joustatteli... mutta ompahan tilaa vähän mysteereillekkin liikkeille "puslat" tein samasta kamasta kun varretkin ja sorvasin 10mm vahvat lätkät päihin ja tigillä tinailin kasaan. Meinasin, muttei luonto antanu periks sorvata umpikönttejä Oi perse kun pääsis jo vuolemaan noita runkoaisan päitä ja vingutteleen riippujen korvia irti Jouset on siis 40kg ja 400mm pitkät reigerin jouset, oli jo menossa hylkyyn niin oli pakko ottaa testiin, 130mm about painu kasaan, ja silti jäi tosi pehmoseks että saattaa olla haaveita orkkis pohjauskumin käytöstä. tai ainakin siltä tuntu kun hullunkiilto silmissä pomppotteli keulaa Aika näyttää totuuden että onko mikään haave "osunu lankulle" Tän värkin kaa saan varmaan jonkun maailman lyhimmät panhard tangot palkinnon, ei tuu liian pitkä eteenkään, kun haaveissa oli että sais käytettyä orkkis pohjauskumeja. Kun lehtijousen pedit lähti niin tulee hitusen lisää sisäänjoustoa, ja kun akselin tunkkas kumeihin kiinni ja käänti renkaat linkkuun, että raidetanko oli lähimmilään niin eipä siinä hirveesti tiloja jääny missä myllätä. Lowriderin teko on perseestä ja tod näk jousi on putkena ennen pohjauskumia niin tilaa jää vaikka hurumykket... Iskarin kiinnikettä Jotain kieputusta, hyppykepit on procompin es9000/ 13" iskulla. Hihii.. yks keppi lisää pois vääntymästä sattu löytyy joku jeesuksen vanha pika:n rattiakseli hässäkkä mistä sai anastettua orbin päähän boorin ja hojon simpukasta sipasin boorin talteen, sääli on sairautta tigilä yhteen ja pommista tommonen soviteholkki millä laakeroituu tohon kiinnikekaulukseen eikä muljaha pihalle että toimii orkkis rattiakselin kanssa.... Laakerihan ois ollu pro mutta tuskin mun ajoilla tuota muoviholkkiakaan saa särkin kun vaseliinin kans kasailee, pitää tarkkailla. Joku ihme peliliike tapahtuu, mutta ulosjoustoo joudun rajottaa 30mm Pitää huomenna jos kerkee niin käydä teettään Raksihareksella rajotin liinat, toivottavasti ois vihreetä liinaa mistä ommella Toisaalta hyvä että joutuu rajottaan liinalla niin eipähän roiku akseli sit iskarin varassa niin säästää hieman iskaria/kiinnikettä. Mutta vittu mikä mittailu ja tuskailu ja "suunnittelu" tämmösenkin pikkuaskareen parissa on tullu vastaan, toivottavasti lopputulos palkitsis. Pahoittelut sekavasta setistä, kannattaa nukahtamispisteessä raapustella tarinaa |
#93
|
||||
|
||||
näyttäis olevan homma hallussa
__________________
.salon seudun OFF ROAD Ry. pari Toyotaa |
#94
|
|||
|
|||
Kiitän
Ois jotain raportin paikkaa mitä sitä on taas touhuiltu Vaihelaatikon palkki sai hammerit niskaan ja muutaman kymmentä karvaa pensselistä, maapallo silottelee sit loput vähän korvakkeiden loppuun hitsailua kun sai kaikki hepattua kiinni, vähän turhan suuri vekki tuli kardaanin väistölle, mutta ompahan kolhu varaa paremmin. Sit vähän panssarin äimistelyä, 6mm mitä lie paskarautaa, luulis tämmösessä sunnuntaioffissa kestävän maailman tappiin saakka Sit saikin vaihtaa jo reteempiin sävyihin ja maalata linkki, ihmeen helpolla irtos korvakkeistaan, kun aika liki silmämääräsesti tuli asemmoitua korvakkeet Orbikin sai vähän sävyjä päällensä kun yks ilta alko rälläköiminen tympiä huolella Vähän sylinterin ja jarruletkun hahmotteluja, sylinteriin joutu tekeen hieman rajotin holkkia. Raidetangoksi löyty silmämääräsesti shoppailen ainesputkea 7mm seinämällä, paikallinen sorvari nykäs sinne 23mm jengat kun tuntu olevan eksoottinen kierre, eikä malttanu ootella että tilais oman tapin. Päiksi tuli Cross4wd:ltä samanlaiset molempiin päihin. Lähinnä kierteen teon helppouden takia, pyöränkulmia tästä varmaan säädetään tasan yhen kerran niin ei haittaa pikku lisätyö sen aiheen parissa Samalla tuli käännön rajottimet hitsailtua täyteen roinaa ja pikkulaput päälle. Tosin jälkiviisaana, että oisko parempi ollu pehmeet stopparit kun että romua lentää jostain muualta, mutta menköön vaikka murroksen suojeluun ylikulmalta, tosin sillähän vois uskottavuuden nimissä rikkoo yhen murroksen kun muuten ovatkin kestäny Työmaalta ostin kasan vanhoja jämä/proto letkuja ison nivaskan niin katoin sieltä epäkuranteimmat ja tein niistä tähän, pari päätä joutu prässään uusiks. Ois saanu siistimpiäkin kulmia ja asentoja, mutta jääköön ne herkut sit pikkuautoihin... Sit piti vähän herkutella ja antaa sen kuuluisan mopon keulia, eli öljysäiliön tekoon, hain hytikka liikkeestä mahollisimman pienen paluusuodattimen. Ja vähän vaan sorvausta ja jyrsintää niin "mulla onkin täällä jo kaikki valmista" Aikanaan Corolla hommiin tuli tehtyä prässityökalu, että sai painella noita pontön kansia niin pakkohan se oli tähänkin tehä pikkuhuohottimet tuli ihan vaan visuaalisuuden takia, ja sen että aikasemmin oon käyttäny samoja ja sopiva kierretappi oli sitä varten hommattuna niin nuukuus voitti... Vähän samaa kikkailua kiinnikkeen kaa. iski vaan hirmee himo korihommiin kun noita kauhistuksia rävelti, että vois kunnolla hipelöijä pyöräkoteloita ja iskaritorneja Siellä se mököttää, pieni "töpseli" kävi vaan kun klemmarin koloja tein että oishan tuon kiristimenkin pitäny mennä piiloon noo jospa sen kura maisemois. Kannatti tosin tehä taas "visiopuuskalla" kun pumpun imuletkun kara jäi ihan väärään asentoon mutta tuli jo muutetuks. kaikenlaista mokkulaa piti siirtää iskarin reijän takia, joten pari hitsimutteria ja vanha CustomCagesin peltikikkula niin ne saikin uudet osoitteet, kannatti kollailla 5 vuotta sitten jätelavaa kun heti sai "aarteet" käyttöön |
#95
|
||||
|
||||
Asiallista, työnjälki hivelee silmää (tähän sellanen isopeukku) Kyllä huomaa että sitä on joskus jotain rakennettu Tulee niin hienoja pisteosia ettei kohta uskalla enää ollenkaan metässä likastaa
__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry |
#96
|
|||
|
|||
Kiittää ! Kyllä Hj pysyy ryskäysvärkkinä Eniten vaan harmittaa ton kaa ku jotain älynväläystä rupee touhuilee niin aina on jotain "tehtaan" kamaa edessä mitä ei pienellä työllä pysty siirtään. Onneks sit kun muut projektit on tehty niin voikin tehä putkirunko härpättimen Hiluxin pintanahkoilla niin ei tarvi tuskailla
|
#97
|
||||
|
||||
On kyllä asiallisen näköistä rakentelua. Kuten artsi sanoi, työn jälki hivelee silmää, tai paremminkin silmiä
__________________
____________________________ Harbor Cruisers |
#98
|
|||
|
|||
Kiitos Teme !
Huomenna jos sais akselin maalauskuntoon niin ois jo vähän valoo tunnelin päässä |
#99
|
||||
|
||||
No voi jestas kun tehdään hienosti, hävettää omat viritykset..
__________________
Arguing with an engineer is a lot like wrestling in the mud with a pig, after a couple of hours you realize the pig likes it. |
#100
|
|||
|
|||
Lainaus:
Jousille sorvailin tuommoset pienet ohjaintötteröt pom muovista, taas puolisummassa tehty että jännä nähä lopputulos Linkin nivelen rasvailin ja pistelin holkit paikoilleen, rasvanippahan tietty loistaa laulukuorossa, joten muurasin nivelen vaan vaseliinillä ja tankkivaahdosta tein donitsit jotka muurasin puoleen väliin vassulla että ees vähän estäs ravan pesimistä Akseliin tein vähä suojaa raidetangolle ja etuperälle, sit epoksia ja matblakkia päälle Navan entisöintiä, jarrukilpi oli jo niin mätä että heivasin romulavalle. Mutta apua, mikähän noille pinnapulteille olis oikee momentti ? 80nm ? Kun vihreen loctiten kanssa meinasin laittaa Aapuva part2. Uskaltaako ton takapinnan oikaista sorvilla, kun edelliset sepät antanu vähä sikaa tuolle poloselle, että onko vaikutusta kympin/parin "madalluksesta ? Tohtiskohan nuo lutut hioo siistiksi vai onko taipumuksia että murtuu sit kartion kohdalta ulkosyrjästä ? |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan hj61 | jpj_x | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 10.06.2010 16:36 |
Myydään hj61 | jpj_x | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 29.05.2010 22:42 |
Ostetaan hj61 | jpj_x | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 06.05.2010 21:44 |
Myydään / Vaihdetaan HJ61 | espi | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 20.08.2009 17:24 |
M: Hj61 | Jörmelö | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 15.09.2006 21:19 |