Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 14.09.2015, 20:15
Nisseriina:n Avatar
Nisseriina Nisseriina ei ole kirjautuneena
Konkari++

Rekisteröitynyt: 12.12.08
Sijainti: Akaa,Finland
Perusasetus

Ny sauhuaa korvien välissä jälleen...tuttu ja turvallinen aihe SAATANAN JUKKA..Se vitun paskaräpylä tulee taas syömää mun leipää ja mun pitää lopettaa aikasemmi et tää vitu ...(en enää ees tiä miksikä pitäs sanoo) apina pääsee syömää meikäläise työt!!!!!!!!!!!!!!!! Kaiken kukkuraks mun olis pitäny antaa sille mun oma Volvo et se pääsee vaihdolle sillä!!!!!!!!!! SIIS MITÄ VITTUA???????!!!!!! Ja työnantaja ei ollu ollenka varma antaisko jukka ajaa mun sen autoo. EI AJA KYLLÄ MINUNKAA AUTOO SAATANA!!!! Saan pelkän savuavan raunion takasi ja mikäs helvetin firman huora toi mun henk kohtane oma Volvo oikee on?? Karjasin samantei ku tätä ehdotettii että HELL NO!!! EI KÄY SITTE OLLENKA!! Oli työnantaja hiljaa hetken..miettis saatana vähäse mitä sammakoita suustaan päästelee..ensi viedää tilipussista sitte viä bensat tankista autosta puhumattaka..saa mokoma lurkki päästää mut laitumille..ei tällästä jaksa.Antaa super Jukan jatkaa.Tulee ajukoppaan viä lisää vikaa ku oikee sulake poksahtaa...voisin kirota vaikka kuin mut taidan valkata nukkumaa menon.

Viimeksi muokannut Nisseriina : 14.09.2015 20:17 Perustelu: meinas tulla sammakko..
Vanha 14.09.2015, 21:31
Hautalintu Hautalintu ei ole kirjautuneena
Konkari++

Rekisteröitynyt: 15.01.08
Sijainti: Vanha-Ulvila, Western Finland
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nisseriina Näytä viesti
Ny sauhuaa korvien välissä jälleen...tuttu ja turvallinen aihe SAATANAN JUKKA..Se vitun paskaräpylä tulee taas syömää mun leipää ja mun pitää lopettaa aikasemmi et tää vitu ...(en enää ees tiä miksikä pitäs sanoo) apina pääsee syömää meikäläise työt!!!!!!!!!!!!!!!! Kaiken kukkuraks mun olis pitäny antaa sille mun oma Volvo et se pääsee vaihdolle sillä!!!!!!!!!! SIIS MITÄ VITTUA???????!!!!!! Ja työnantaja ei ollu ollenka varma antaisko jukka ajaa mun sen autoo. EI AJA KYLLÄ MINUNKAA AUTOO SAATANA!!!! Saan pelkän savuavan raunion takasi ja mikäs helvetin firman huora toi mun henk kohtane oma Volvo oikee on?? Karjasin samantei ku tätä ehdotettii että HELL NO!!! EI KÄY SITTE OLLENKA!! Oli työnantaja hiljaa hetken..miettis saatana vähäse mitä sammakoita suustaan päästelee..ensi viedää tilipussista sitte viä bensat tankista autosta puhumattaka..saa mokoma lurkki päästää mut laitumille..ei tällästä jaksa.Antaa super Jukan jatkaa.Tulee ajukoppaan viä lisää vikaa ku oikee sulake poksahtaa...voisin kirota vaikka kuin mut taidan valkata nukkumaa menon.
Saako tästä Saatanan Jukasta saman ku ihmisestä?

"Muut tekee mitä osaavat, meillä offareilla on ollu tapana tehä mitä tahdotaan!"

The reason i sin is because there is a stairway to heaven and a Highway to hell and i sure as hell ain't climbing no stairs!!!
Vanha 15.09.2015, 19:08
Konkari++

Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hautalintu Näytä viesti
Saako tästä Saatanan Jukasta saman ku ihmisestä?
Luulen että saa ja siks sitä en oo tappanukka vaikka mieleni tekevi.
Vanha 15.09.2015, 19:39
mäksä:n Avatar
mäksä mäksä ei ole kirjautuneena
Mestari

Rekisteröitynyt: 21.05.09
Sijainti: nakkila
Perusasetus

Lainaus:
Luulen että saa ja siks sitä en oo tappanukka vaikka mieleni tekevi.
Oletkos väkivaltainen

Ja tuon kommentin joku voi ottaa laittomana uhkauksena ,, ole tarkka mitä kirjoitat
Hojossa on sitä jotai
Pensselit pestään bensalla ja dieselillä tehdään VOIMAA
Vanha 15.09.2015, 17:50
savustin savustin ei ole kirjautuneena
Konkari+

Rekisteröitynyt: 11.04.12
Sijainti: kaukana
Perusasetus

Lainaus:
Ainakin pilikut ja pisteet on jotenkin kohillaan muttei asia vielä auennu.
Vanha 15.09.2015, 19:14
Konkari++

Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja savustin Näytä viesti
Ainakin pilikut ja pisteet on jotenkin kohillaan muttei asia vielä auennu.
Pitäskö tuon paatokseni olla jotenkin äidinkielellisesti täydellinen että ymmärtäsit??? Ei tuu iha heti tapahtuun, eli sillon ei tarvi asian mennä maaliin juu nou? Ai saakeli pilkku unohtu tuolta..hetkinen..no ni! Hei ne ovat pilkut ei pilikut..alkaa vituttaa tää pilkun nus...viilaaminenki jo.
Vanha 16.09.2015, 06:36
savustin savustin ei ole kirjautuneena
Konkari+

Rekisteröitynyt: 11.04.12
Sijainti: kaukana
Perusasetus

Lainaus:
Pitäskö tuon paatokseni olla jotenkin äidinkielellisesti täydellinen että ymmärtäsit??? Ei tuu iha heti tapahtuun, eli sillon ei tarvi asian mennä maaliin juu nou? Ai saakeli pilkku unohtu tuolta..hetkinen..no ni! Hei ne ovat pilkut ei pilikut..alkaa vituttaa tää pilkun nus...viilaaminenki jo.
Eipä ihme että työpaikalla on ongelmia jos omaa tuommosen asenteen.
Vanha 16.09.2015, 06:56
Konkari++

Perusasetus

Iha tiedoks sulle et olen kaiken tän paskan nielly sanomatta sanaakaa kellekkä itekseni kiroten et ois kiva ettet ala kivittään ku et oo vierestä nähny.
Vanha 16.09.2015, 07:00
Nikuzai Nikuzai ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 02.12.12
Sijainti: Suomussalmi
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja savustin Näytä viesti
Eipä ihme että työpaikalla on ongelmia jos omaa tuommosen asenteen.

Eli suuressa vitutuksessa kirjoitettu ulosanti pitäisi olla äidinkielen opettajan kirjoitusopeista kehumaa, niin töissä ei ole ongelmia paskapettereistä ja oman autonkin voi huoleti kyseiselle paskapetterille luovuttaa hajoitettavaksi

On muuten harvassa ketkä mun autolla ajelee, nykysessä ei ole kummallisuuksia kovinkaan paljoa, mut edellisessä oli kiva mahdollisuus polttaa startti ja hehkut samalla josset ole paskan kiinnostunut mitä teet. Ja arvaappas onko tälläinen jukka kiinnostunut jos vaikka öljynmerkki valo syttyisi viimeisen 100m matkalla sammuttaako se heti auton vai ajelee sen viimeisen 100m, kattelee jostain löntästä jotain lientä ja peittää jälkensä
Voihan se olla, ettei se kone petä heti vaan turvallisen matkan päässä

Ymmärrän tota vitutuksen määrää, kun ite joutuu monesti vehkeet korjaamaan ensin muitten jäljiltä jotta pääsee töihin ja ne vehkeet kun helvetti on hajotettu tahallaan

Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Vanha 16.09.2015, 07:25
Gary Grand:n Avatar
Gary Grand Gary Grand ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 10.11.04
Sijainti: Petäjävesi, Finland.
Perusasetus

Aikanaan yhden maansiirtofirman autoilla ajelin konetöistä joutessani, niin tuli tutuks käsite "yhteishyvä".
Sehän on se värkki jota kaikki painaa menemään ihan surutta ja huolto on remontin tekoa. Se tekee jonka kohdalla napsahtaa.. No, mikäs siinä, jos ei satu omalla kohdalla nuo napsahdukset, mutta en minä pystyny vehkeitä ajamaan jos ne vinku ja kolis kun viimestä päiväänsä.

Sehän tarkotti vaan sitä, että ajot piti hoitaa, vaikka tekisit sen kuustoista tuntia remppaa. Ei sitä kovin kauaa jaksanut..

Nyt vituttaa aamukahvilla töllöstä silmään sattunut Stubbidon haastattelu..
VITTU MIKÄ PELLE!
Vanha 24.09.2015, 15:48
t.haapala:n Avatar
t.haapala t.haapala ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 16.04.09
Sijainti: Paimio
Perusasetus

Lainaus:

Salon seudun OFF ROAD Ry
Vanha 27.09.2015, 21:26
PH75 PH75 ei ole kirjautuneena
Konkari+

Rekisteröitynyt: 29.02.12
Sijainti: Utajärvi
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja t.haapala Näytä viesti

Samaan ala-asteella opetettuun kuuluu tämäkin: Tuomion saanut sai valita pilkunpaikan. Kumpihan pilkunpaikka olisi parempi? : Armoa, ei siperiaan vaiko Armoa ei, siperiaan.
Vanha 22.10.2015, 15:59
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Perusasetus

Työkaveri kuoli likipitäen syliin. Ei ollut mitään tehtävissä, kun ensimmäisten joukossa oltiin paikalla auttamassa. Helvetti sentään

Työkaverin muistoa kunnioittaen.

http://www.metro.fi/uutiset/a1387814981677

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vanha 22.10.2015, 17:02
perkei:n Avatar
perkei perkei ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 28.07.12
Sijainti: Savolax
Perusasetus

Meinasin tulla valittamaan, kuinka vituttaa tehdä töitä näin kovalla tuulella. Mutta kun tulin kotiin ja näin uutisen ahtaajan kuolemasta, niin totesin, että monella muulla on ollut paljon, paljon paskempi työpäivä tänään.
Osanottoni, Timo_L. Ei kenenkään kuuluis lähteä työmaalta saappaat edellä.

Vanha 22.10.2015, 17:31
Cruiseristi:n Avatar
Cruiseristi Cruiseristi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++

Rekisteröitynyt: 26.05.08
Sijainti: Ojakkala
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
Työkaveri kuoli likipitäen syliin. Ei ollut mitään tehtävissä, kun ensimmäisten joukossa oltiin paikalla auttamassa. Helvetti sentään

Osanotot ja jaksamisia.
Vanha 22.10.2015, 17:33
Nikuzai Nikuzai ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 02.12.12
Sijainti: Suomussalmi
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti

Osanotot ja jaksamista

Haluatko kertoa mitä tapahtui?

Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Viestiketju on lukittu

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kerro mikä naurattaa!!! Häänrik Chit-Chat 472 31.12.2024 18:05
Kerro mikä vituttaa vuonna 2014 mäksä Chit-Chat 1587 01.01.2015 06:27
Kerro mikä vituttaa vuonna 2013 Ewerglade Chit-Chat 1816 01.01.2014 17:16
Kerro mikä vituttaa vuonna 2012! Rompe1 Chit-Chat 1140 03.01.2013 18:50
kerro mikä vituttaa tjl Chit-Chat 4977 12.04.2012 08:28