![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Joo hengettömiähän ne on. turboa vaan pellin alle ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Minulla ainakin tuo turbotus alkaa olee aikasen hollilla vajaan kk ajon jälkeen. Ihan jo liikeenteen mukana pysymisen takia. Mutta ilmeisesti ensin saa suunnistaa kytkin kaupoille. Huhua kuullu, että ei toi vakio kestä isompia paineita. Nyt on etinnässä ahdonalaisella karalla oleva pumppu ja sitten pitääpi tunkea siihen se 12mm nestepää. Minkä vehkeen pumppu näihin käy sillein heittämällä sisään?
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään. |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Terraanon td27:st löytyy suoraan soppeli pumppu. Luonnollisesti myös td25 sarjasist turbolliist, mitä ollut ajoittain tarjolla myös tehtaan tarjoomana. Eli ennen 2000 lukua olevist 2.5:st löytyy sopivaa.
Tai sit teettää tuollasen pumpun, kun pihassa kylläkin Nissanin Ld sarjanen (4sylinterinen) sellasella teetetyllä pumpulla. Noihan vapareit kaikki, jos ei autoon asennettu. Tuossa jostain Volvon karat ja kansi. PPDiesel teki aikoinaan, kun kysyttiin. Vakiotehot 67hp ja rullilla renkailt 114.7hp ja ahtojakin 0.6bar... Katsurillekkin kelpas tuo teholuku ja paineet. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
En ala tuohon zexelin räpistykseen tunkemaan sitä ahdonalaista kantta. Mielummin just joku terranon pumppu, jossa valmiiksi ahdonalaisen vermeet. Säätämiseen ja hiomiseen menee muutenkin niin paljon aikaa kun sen 12mm männän sinne tunkee ja ottaa pumpusta kaiken irti
![]()
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään. |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Terranon etujousen irrotus?
Eli sama keula kuin D21:ssä. Pitäs tukivarsi vaihtaa eteen. Ni siit en saa ny jousta irti. Joskus oon kingin jopa purkanu kokonaa, mut nyt en yhtää muista mite toi jousi lähti. Pitik siit ottaa jompikumpi palkki irti tai mites se lähti? |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Ensin löysäät sielt takaa jousta, ja pistät merkille et missä asennossa on jousi ja se etupääs oleva lätkä. Sit ne ruuvit siit lätkäst auki ja lähtee tuo lätkä taaksepäin... Pultti on sit tiukassa, kuten tukivarresta näkee et saa varata voimaa taaksepoistuttaan... Ja tuo pulttihan siin mieles on hyvä olla mukana, kun toisen voi katkasta vaikka irti ottaes alla. Ja ehjän prässissä painaa pois ku saa helpommin sen irtona prässiin.
Kasates voi joutua ja varmast joutuu vähän tukivartta sit käänteleen et saa oikeelle kohalle... |
#7
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Jotenki noin mä sen muistelin, mut kun en ollu iha varma. Se lätkä ei tuu irtoamaa, kun ei pääse pultteihi käsiks ku ulkopuolelta. Ne pultit pyörii ympäri, eikä sinne mistää saa avainta väliin. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Nissan King KING CAP 4x4 WD | kona | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 03.09.2018 12:08 |
Nissan king cap | tomppaa | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 28.08.2011 10:04 |
Myydään / Vaihdetaan M/V 4x4 nissan king cab | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 29.01.2011 10:42 |
M:Nissan king cap | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 21.04.2007 11:31 | |
M. Nissan King Cap -91 | Heze.R | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 03.04.2007 23:22 |