Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 13.09.2015, 18:58
MiKo:n Avatar
MiKo MiKo ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 03.06.06
Sijainti: Rovaniemi
Viestit: 1.563
Perusasetus

Laiskottelupäivä, mutta äsken kävin kuitenki nakkaamassa tekniikan paikalleen.
Ei ainakaan vielä keula tipahtanu toivottua määrää, mutta jospa se siitä ajan kanssa tipahtais.

Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	image.jpg‎
Views:	686
Size:	103,6 Kt
ID:	63403  
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 14.09.2015, 18:59
MiKo:n Avatar
MiKo MiKo ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 03.06.06
Sijainti: Rovaniemi
Viestit: 1.563
Perusasetus

En tiiä mistä nyt tuulee, mutta jos ei sittenkään tekis flippiä vaan vääntäis siistit lokari/astinlauta-kombinaation putkesta ja päällystäis alumiinilla tai jollaki muulla, ehkä jopa vaikka ohuehkosta akselista tavallaan hämähäkinseitin.
Onko jollaki kuvia siisteistä toteutuksista ja nyt ei kiinnosta semmonen "perinteinen" putki jossa tasainen pelti päällä vaan pitää olla alkuperäistä pyöreyttä..
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 18.09.2015, 20:07
MiKo:n Avatar
MiKo MiKo ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 03.06.06
Sijainti: Rovaniemi
Viestit: 1.563
Perusasetus

Pientä puuhastelua ja huomenna maalia niskaan.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	149.jpg‎
Views:	560
Size:	135,4 Kt
ID:	63580   Click image for larger version

Name:	151.jpg‎
Views:	569
Size:	83,6 Kt
ID:	63581   Click image for larger version

Name:	153.jpg‎
Views:	583
Size:	102,9 Kt
ID:	63582   Click image for larger version

Name:	154.jpg‎
Views:	520
Size:	89,8 Kt
ID:	63583   Click image for larger version

Name:	155.jpg‎
Views:	546
Size:	85,5 Kt
ID:	63584  

Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 19.09.2015, 15:10
MiKo:n Avatar
MiKo MiKo ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 03.06.06
Sijainti: Rovaniemi
Viestit: 1.563
Perusasetus

Taas pientä touhuilua pohjamaalin kuivumista ootellessa.
Tuommosella "rypyttimelläkin" saa varsin kohtuullista jälkeä pienillä muutoksilla, eikä rypyistä ole tietoakaan ja putkikin pysyy pyöreänä.
Tuommoset lokari/astinlauta-aihiot vääntelin. Muutaman millin sisään tuli samanlaiset niin eiköhän se ole ihan riittävä toleranssi tämmöseen vanhaan romuun.

Niin ja akkuporakone päästi toimintasavut pihalle (hiilenpidin otti vähän lämpöä ja hiili jumahti), niin tunnelma on sama kuin toinen käsi olisi kadoksissa. On se vaikia olla iliman. ��
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	003.jpg‎
Views:	560
Size:	92,8 Kt
ID:	63595   Click image for larger version

Name:	006.jpg‎
Views:	511
Size:	175,1 Kt
ID:	63596   Click image for larger version

Name:	008.jpg‎
Views:	483
Size:	147,0 Kt
ID:	63597   Click image for larger version

Name:	009.jpg‎
Views:	502
Size:	101,5 Kt
ID:	63598   Click image for larger version

Name:	010.jpg‎
Views:	500
Size:	206,0 Kt
ID:	63599  


Viimeksi muokannut MiKo : 19.09.2015 16:11
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 19.09.2015, 19:22
MiKo:n Avatar
MiKo MiKo ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 03.06.06
Sijainti: Rovaniemi
Viestit: 1.563
Perusasetus

Laitetaampa vielä kuvasaastetta ku se on kuulemma kivaa?

Konepelti on ihan hirviä ku pyyhin lamellilla vanhat halkeilleet pakkelit pois ja uutta en halunnu laittaa. No katotaan jos siihen silimä tottuis tai sitten tehään vielä uusiksi jossaki vaiheessa.

Lokasuojat päätin tehä putkien ympärille lasikuidusta niin saan helposti alkuperäistä pyöreyttä, mutta kestääpähän sitten vähän parkkipaikkakolhuja ku on putki jäykisteenä.

Huomenna pääsis varmaan sommittelemaan kun maali kuivunu jos ei nyt saja aivan mahoton.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	014.jpg‎
Views:	480
Size:	116,2 Kt
ID:	63614   Click image for larger version

Name:	015.jpg‎
Views:	433
Size:	93,2 Kt
ID:	63615   Click image for larger version

Name:	016.jpg‎
Views:	450
Size:	100,6 Kt
ID:	63616  
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 20.09.2015, 16:21
MiKo:n Avatar
MiKo MiKo ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 03.06.06
Sijainti: Rovaniemi
Viestit: 1.563
Perusasetus

Semmosia tänään mallaillu ja kaippa ne siihen alakaa istumaanki. Johan tuommosen yhen tekasee, mutta koitappa tehä peilikuva!!
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	image.jpg‎
Views:	653
Size:	135,9 Kt
ID:	63637  
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 20.09.2015, 16:23
MiKo:n Avatar
MiKo MiKo ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 03.06.06
Sijainti: Rovaniemi
Viestit: 1.563
Perusasetus

No ei vaiskaan, heleppo homma.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	image.jpg‎
Views:	724
Size:	146,8 Kt
ID:	63638  
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 27.09.2015, 22:28
Häänrik:n Avatar
Häänrik Häänrik ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.12.10
Sijainti: PERÄseinäjoki
Viestit: 2.205
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja MiKo Näytä viesti
Semmosia tänään mallaillu ja kaippa ne siihen alakaa istumaanki. Johan tuommosen yhen tekasee, mutta koitappa tehä peilikuva!!
Jopas on tutun näköset putket Mulla oli käytössä hieman isompi rypytin, siihen oli vaikee saada putkea mahtumaan että sai nuo 2 etummaista kurvia tarpeeksi lähelle toisiaan.
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan.
Toyota crown rs50
OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta)
Plus muita romuja
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Maasturi käyttöautoksi Heering80 Tekniikka & Jutustelu 36 08.01.2015 13:33
Ostettu maasturi käyttöautoksi höpöhöpö O/M/V Ajoneuvot 0 12.07.2013 14:16
Koira-aitauksen rakentaminen khonkonen Chit-Chat 5 23.05.2009 17:13
Rakentaminen on mukavaa... SoSo Chit-Chat 23 11.12.2005 19:15
Discovery käyttöautoksi? SauliS Chit-Chat 8 21.09.2005 15:34


Sivu luotu: 21:25 (GMT +2).