![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Laiskottelupäivä, mutta äsken kävin kuitenki nakkaamassa tekniikan paikalleen. Ei ainakaan vielä keula tipahtanu toivottua määrää, mutta jospa se siitä ajan kanssa tipahtais.
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
En tiiä mistä nyt tuulee, mutta jos ei sittenkään tekis flippiä vaan vääntäis siistit lokari/astinlauta-kombinaation putkesta ja päällystäis alumiinilla tai jollaki muulla, ehkä jopa vaikka ohuehkosta akselista tavallaan hämähäkinseitin.
Onko jollaki kuvia siisteistä toteutuksista ja nyt ei kiinnosta semmonen "perinteinen" putki jossa tasainen pelti päällä vaan pitää olla alkuperäistä pyöreyttä.. |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Pientä puuhastelua ja huomenna maalia niskaan.
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Taas pientä touhuilua pohjamaalin kuivumista ootellessa.
Tuommosella "rypyttimelläkin" saa varsin kohtuullista jälkeä pienillä muutoksilla, eikä rypyistä ole tietoakaan ja putkikin pysyy pyöreänä. Tuommoset lokari/astinlauta-aihiot vääntelin. Muutaman millin sisään tuli samanlaiset niin eiköhän se ole ihan riittävä toleranssi tämmöseen vanhaan romuun. Niin ja akkuporakone päästi toimintasavut pihalle (hiilenpidin otti vähän lämpöä ja hiili jumahti), niin tunnelma on sama kuin toinen käsi olisi kadoksissa. On se vaikia olla iliman. Viimeksi muokannut MiKo : 19.09.2015 16:11 |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Laitetaampa vielä kuvasaastetta ku se on kuulemma kivaa?
Konepelti on ihan hirviä ku pyyhin lamellilla vanhat halkeilleet pakkelit pois ja uutta en halunnu laittaa. No katotaan jos siihen silimä tottuis tai sitten tehään vielä uusiksi jossaki vaiheessa. Lokasuojat päätin tehä putkien ympärille lasikuidusta niin saan helposti alkuperäistä pyöreyttä, mutta kestääpähän sitten vähän parkkipaikkakolhuja ku on putki jäykisteenä. Huomenna pääsis varmaan sommittelemaan kun maali kuivunu jos ei nyt saja aivan mahoton. |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Semmosia tänään mallaillu ja kaippa ne siihen alakaa istumaanki. Johan tuommosen yhen tekasee, mutta koitappa tehä peilikuva!!
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
No ei vaiskaan, heleppo homma.
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Mulla oli käytössä hieman isompi rypytin, siihen oli vaikee saada putkea mahtumaan että sai nuo 2 etummaista kurvia tarpeeksi lähelle toisiaan.
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan. Toyota crown rs50 OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta) Plus muita romuja |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Maasturi käyttöautoksi | Heering80 | Tekniikka & Jutustelu | 36 | 08.01.2015 13:33 |
| Ostettu maasturi käyttöautoksi | höpöhöpö | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 12.07.2013 14:16 |
| Koira-aitauksen rakentaminen | khonkonen | Chit-Chat | 5 | 23.05.2009 17:13 |
| Rakentaminen on mukavaa... | SoSo | Chit-Chat | 23 | 11.12.2005 19:15 |
| Discovery käyttöautoksi? | SauliS | Chit-Chat | 8 | 21.09.2005 15:34 |