![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Näyttäis olevan pikemminkin pari tuumaa matalempi 235/75R15. Vanhempikoppanen siis, mut uudemmalla naamalla. Edit: vai puhuitko ite jo uudempikorisesta...?
Viimeksi muokannut -MaTTi- : 04.09.2015 12:59 |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Alkaa pikkuhiljaa menemään osat paikalleen. koekasaus ja rakojen tarkastelu ennen sisäosien maalausta.
Vähän oikeeta etukulmaa pitää oikoa, kun ei lokari oikein istu vielä. Sisäosien maalauksen jälkeen korotus ja sitten Äänieristys ja sisustan kasaus. Viimeksi muokannut tonic : 04.09.2015 20:19 |
|
#3
|
|||
|
|||
Taas vähän eteenpäin...
Nyt olis korin korotus tehty. Maltillinen 30mm. Kun saa sisustat kasattua, niin keulan oikasu vääntösauvoilla, jos vielä roikkuu. Alustaa en taida muuten korottaa, niin ei laahaa kärryn perä maassa.
- Rättinivel näyttäs pelittävän. - Vaihdekepin kumien kiinnityskehystä saa vähän modata (Korista ei tarvi ottaa mitään pois) - Puskuripalkkia 30mm ylös - Flektinkehikosta alaosa ropellin kohdalta pois. - Lisäksi Nyt on australiasta tulossa alavesiletku... Ei jaksanut tapella, kun suomalaiset ei halunnu myydä, vaikka oli 5 eri valmistajan koodit =) Mazda 929 2.0 -83 ylävesiletku menee heittämällä Rangerin alavesiletkuksi. Alkup. ottaa kiinne tehostajan pumpun, vai oliko kompuran hihnapyörään.. en kattonu niin tarkkaan. Gates ch1459 Letku sopii. 28€ rahteineen ausseista. Sitten vähän kokeilin, pitäskö kaaret maalata vaaleemmalla, vai tummemmalla hopealla. Ainakin ton vaaleemman sinisen kanssa sopis kirkkaampi hopea.. Pitää miettiä... Haussa olsi sivuputket, takapuskuri(tuplaputki tms) ja nautarauta. Lavakaari on jo odottamassa. (noin 80mm halk. ) Viimeksi muokannut tonic : 02.10.2015 19:09 |
|
#4
|
||||
|
||||
|
puhuin 2015 vuosmallisesta autosta.. sellanen tuli typeryyttään hankittua firmalle työjuhdaksi.
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
|
#5
|
|||
|
|||
Hmm....
Älkää nyt sanoko, että on typeryyttä hankkia ford, kun olen tohon jo verta ja hikeä paljon vuodattanut.
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
no bränd new 30tkm ajettu ja yheksan kertaa takuukorjattu ja vielki softavika autossa.. en tiedä miten sen kukakin laskee, mut täyspaska tuo on kestävyytensä suhteen. voi mennä heppaveturina ja harrasteluissa, mut oikeeseen työkäyttöön tointaa hankkia nissani tai tojota.
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
no jopa on huonoa tuuria.... Onko tiedossa, onko laajempikin ilmiö, vai omassa yksilössä oleva? Tollasissa asioissa eniten ärsyttää se, jos vikaan ei reagoida... --> liikeeen venkoilu. Vikoja on kaikilla merkeillä, mutta miten reagoidaan takuuaikana on puolet laatua.
Itsellä toi tulee lähinnä terveisten ajeluun. Eli 36km duunimatkaa ja 2,5tn trailerin vetoa, kun tarvii. |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#9
|
||||
|
||||
|
niissä on hyvin suurella todennäkösyydellä softavika kaikissa 2,2l koneisissa, koska toinen on "työn alla" ruottissa, samoilla oireilla kun meidänkin. eli motarille kun polkasee n 120kmh ja cruise päälle, niin hyvin suurella todennäkösyydellä sytyttää vaihteiston vikavalon ja puottaa tehot alas, jonka jälkeen sammuttamalla kuitaten matka jatkuu. aiemmin mitä tuossa oli vikoja, niin osia karisi irti, takavalot ja alustan pultteja jne
eli harmittomia, mutta jatkuvassa työkäytössä todella ärsyttäviä vikoja. toinen mikä meillä alko vaivaamaan 15tkm jälkeen oli tehottomuus, eli ahtopaineet putoo vedossa liian alas ja mennään ns vaparidieselillä ja sen kaikki varmasti arvaa, ettei 2,2l kone mikään tykki ole, vika tulee ja menee oman mielensä mukaan ja fordin mukaan ongelma on jotekin naimisissa tuon cruise hommelin kanssa, eli bitti menee vaan poikittain ja homma kusee. tosin, jotain hyvää siinä on, että riittävän pitkään kun aiheesta kiukkusi, niin alkovat tosiaan tutkimaan ihan euroopan konttoreita myöten ja softa päivitys on luvassa, kunhan ehtiivät testaamaan riittävästi, että toimii. eli minulle annettiin ymmärtää, että päivitys on olemassa, mutta eivät julkaise, ennen kuin se on testattu, että viat poistuu. muutenhan auto on pickupeista kirkkaasti paras ajaa, pieni miinus moottoritiemelusta, konttorissa on pitkälle kuskille elintilaa, myös apparille vaikka olisikin arjalaisen mitoilla ja muutenhan kabiini ja tilat on työkalumaiset, mutta toimivat, ei niistä mitään valittamista ole viellä löytynyt. konehan on sillon kun se toimii kunnolla ihmeen puhdikas ja jaksaa vetää asiallisesti tuollasta 3000kg traileria ja mettässä etenee pirun hyviten, kun muistaa, ettei aja uudella autolla vaan kakkonen ja HAPPEE kun EPS&TC alkaa epäilemään renkaiden luistavan fordin luistonestohan sallii tavallaan overriden, eli kun polkaset monon pohjaan, vaikka luistonesto oisi jo päällä niin saat polkastua kinnerin parin metrin mutalikon yli vaikka takavetosena jos on pakko..sehän tuossa on yllättäny maahantuojan ja kaikki tahot, koska auto on sellasessa käytössä, että sillä ajetaan siirtymät vaikka 500km kuten henkilöautolla, eli reilusti nopeusrajotuksien mukaan (ja ylikin) ja sitten yhtäkkiä vintataan mettän puolelle ja lirutellaan kannokossa pelipaikalle ja/tai kun se aamulla käynnistetään niin se on sitten kanssa käynnissä 10-12h/vrk työpäivinä, kilsoja tuohon tulee se 50-60tkm/vuosi.. eli käyttö on tosi raskasta, vaikka kaikki kuskit "säästelee" autoa ja nestepintoja/yms/yms vahditaan jokasen toimesta ja samoten auto käytetään lämpöseksi ja jälkikäytetään ajon jälkeen, eli meijän porukassa kaikki on ns automiehiä, jotka tietää ja ymmärtää miten turbodieselistä pitää huolehtia ja siitä tosiaan huolehditaan. mutta siitä huolimatta tuo käyttö on niin raakaa, että viat kyllä tulee aika nopsasti ilmi hyvähän tässä on se, ettei enää tartte jonotella puhelimessa tai kysellä ihmisten perään, vaan jos jotain asiaa merkkiliikkeeseen tai maahantuojalle on, niin aina puhelu menee ammattilaiselle ja huollon saa sillon kun auto joutaa töiden puolesta pajalle, eli ilmeisesti heitäkin kiinnostaa seurata autoa, koska aika arvokasta dataa sieltä saa tulevaisuuden malleja varten toisaalta ite oon kahen vaiheilla, jos tuo softavika saahaan autosta poijes ja vehe pelaa sen jälkeen normi huoltojen puitteissa, niin mikä jottei, hyvä autohan tuo on kaikkijaan kun toimii. mutta jos vikoja ei saada ulos niin pirullinen sellasta on pitääkin ja toista en enää hanki jos ensimmäinen on susi. tulevaisuus näyttää, mutta tunnelin päähän on luvanneet valoa
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty Ford ranger 2,5 Limited -2008 | Cosmo | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 25.09.2014 20:31 |
| EU-valotelineistä | Jhl | Chit-Chat | 23 | 17.01.2012 15:55 |
| EU-- Mitä V***a | Rotta-Racing | Chit-Chat | 4 | 06.04.2011 15:24 |
| EU-direktiivit | tuska | Society | 2 | 15.12.2005 22:06 |
| Euro & Eu | Lars | Elämää suuremmat huijaukset | 0 | 28.09.2001 18:26 |