Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 19.08.2015, 09:46
Tossavainen:n Avatar
Tossavainen Tossavainen ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 28.06.09
Sijainti: Joensuu/Ilomantsi
Viestit: 307
Perusasetus

On runvakin tosiaan "halpis" mutta kun mihinkään räikkä-warniin yms ei ole varaa niin pitäisin itsekkin runvaa varteen otettavana vaihtoehtona. Ai se jeeppi on noinkin painava jotenkin minun silmään näyttää niin pieneltä/kevyeltä jopa ketterältä.

LJ painaa ilmeisesti jonkun n.1700-1800 vakiona siihen vinssit+puskurit, isompi polttoaine tankki, panssarit 38-pyörät yms niin kyllä se varmaan hyvinkin saman painaa kuin jeeppi.

Mutta kiitos vastauksesta en sotke enempää.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 19.08.2015, 11:20
PunisherFIN:n Avatar
PunisherFIN PunisherFIN ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.13
Sijainti: Savonlinna
Viestit: 1.883
Perusasetus

suap sotkee ja pittaaki kysella ja kommentoida parempi autosta tullee ko usiampi ideoimassa jeeppi on tosiaan yllattavan raskas ko lahtotilanne oli 1680kg, ni hiukan on leidi turvonnu.. ite koitin tuota runvaa ja olin tyytyvainen ni hommasin sitte toisen, kylha se warni tahi gigglepini ois makiata, vaan ku tarviaa rahhaa muuallekii.
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 19.08.2015, 16:14
Sami89:n Avatar
Sami89 Sami89 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.02.11
Sijainti: Kotka
Viestit: 3.343
Perusasetus

Näin vinssiapinanan voin kyllä suositella tota runvaa.. joko q tai evo. Sähköllä ulos ajaessa saa appari ottaa ihan juoksuaskeleita et saa pidettyä narun tiukalla. Ainoa miinus minkä keksin on se et noi pyörii viel aika kauan sen jälkee ku napista laskee irti.. Toki on kyllä jokaisen nopeen vinssin(tai ainaki mitä miä oon nähny)"ongelma".. Eihän sekää varsinaisesti ongelma ole kuhan muistaa kiskoa köyttä niin kauan ku rumpu pyörii, muuten menee naru sumppuun..

Viimeksi muokannut Sami89 : 19.08.2015 16:17
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 19.08.2015, 18:47
Paavo Paavo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 16.01.03
Sijainti: Oulu, Finland
Viestit: 4.363
Perusasetus

Levyjarrullisissa xdynan vinsseissä ei oo tota ongelmaa, napista ko päästät irti niin rumpu pysähtyy justiinsa ja heti.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 20.08.2015, 08:19
PunisherFIN:n Avatar
PunisherFIN PunisherFIN ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.13
Sijainti: Savonlinna
Viestit: 1.883
Perusasetus

tuo Xdyna vois olla yks hyvä vaihtoehto, näkkyy pari mallia olevan Quickin nopeuksisia ja yks kepittää jopa evon, tosin hintakii kaksinkertanen
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 20.08.2015, 14:20
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Tuossa kun katselin noita aikaisempia kuvia, niin kiinnitti huomiota lisäjäähdyttimen (vaihdelaatikko?) asento:

Kun eikös putkimallisen öljynjäähdyttimen pitäisi olla putket vaakatasossa ja lähtö- ja tuloliitin sivulle päin? Kun putket ja lähdöt on pystyasennossa, jäähdyttimeen jää helposti ilmaa..
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 20.08.2015, 19:12
PunisherFIN:n Avatar
PunisherFIN PunisherFIN ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.13
Sijainti: Savonlinna
Viestit: 1.883
Perusasetus

oot ihan oikeessa, tulo ylä, lähtö ala, että se kylmä öljy "painuu pohjalle" mutta automaattilaatikossa on kyllä sen verran painetta, ettei sinne jää ilmaa, tai saatto täytössä olla, mutta ekassa startissa tyhjääntyy ilmat veks ja lujaa koska jos tuolla ois ilmaa jossain mutkassa niin pitäsi lootan toimia jotakuinkin epämääräsesti ja sitä tuo ei kyllä tee, iteasiassa tähän mennessä vaihteisto on olluna ainoo mikä autossa pelaa täysin moitteitta tuo asennus oli ns tilapäinen pysyvä ja nytten uusien suunnitelmien myötä tuota keulan järjestystä tullaan mulkkaamaan viellä ainakin kertaalleen ja lauhdutin saa viereensä näillä näkymin myös moottoriöljyn lauhuttimen..
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Jeep Grand Cherokee -93, "Grand ZJappa" WinChester Maasturiprojektit 133 09.09.2014 20:49
Myyty Jeep Grand Cherokee "Grand ZJappa" 2600€ WinChester O/M/V Ajoneuvot 1 14.07.2014 22:26
Myyty Jeep Grand Cherokee Limited -96 4,0L "Safarioffari" WinChester O/M/V Ajoneuvot 0 19.01.2014 12:12
Jeep Grand Cherokee -93, "Black ZJeep" WinChester Maasturiprojektit 15 15.03.2013 22:26
Ostettu Jeep Grand Cherokee -93-99 (ZJ) jakolaatikon 5v "vaihdekaavio" WinChester O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 04.01.2013 22:04


Sivu luotu: 07:46 (GMT +2).