![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Mitenkä tyytyväinen olet ollut noihin runvan vinsseihin? Etenkin tuo evo-malli itseä kiinnostaisi. Jaksaako kuinka hyvin vetää ja onko se nyt oikiasti mallia nopea? Sinulla jeeppi on tietysti melko kevyt ja itsellä se tulisi Lj70:sen keulille joka nyt kuitenkin painaa jotain.. onko tuossa nopeassa mallissa ja sitten tuossa evo-mallissa sitten kuin paljon eroa? Ajattelin kysyä näin enemmän harrastavalta/vinssaavalta kun nuo myyntipuheet on aina myyntipuheita.. TML:ssäkin jouduttiin kahteen eriotteeseen tekemään remonttia tuon halpis vinssin osalta joten ne on nyt nähty.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
onhan runvakin "halpis" mut heittamalla parempi vetokyvyltaan mita about loput kiinalaiset.. jeepi vaakattiin ennen kisaa ja painoo oli 2140kg tyhjana eli epailen et LJ on kevyempi. evo on silminnahden nopeempi kun Q malli. miinus molempiin tulee raskaasta vaihteistosta, eli evolla mielummin ajaa narun ulos kun vetaa.. kestavyydesta ei ou hajua, takanen on 2v vanha ja ollu kevyessa kaytossa, etunen naky kesti ainakin TML Trophyn
![]()
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
On runvakin tosiaan "halpis" mutta kun mihinkään räikkä-warniin yms ei ole varaa niin pitäisin itsekkin runvaa varteen otettavana vaihtoehtona. Ai se jeeppi on noinkin painava jotenkin minun silmään näyttää niin pieneltä/kevyeltä jopa ketterältä.
LJ painaa ilmeisesti jonkun n.1700-1800 vakiona siihen vinssit+puskurit, isompi polttoaine tankki, panssarit 38-pyörät yms niin kyllä se varmaan hyvinkin saman painaa kuin jeeppi. Mutta kiitos vastauksesta en sotke enempää. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
suap sotkee ja pittaaki kysella ja kommentoida
![]() ![]()
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Näin vinssiapinanan voin kyllä suositella tota runvaa.. joko q tai evo. Sähköllä ulos ajaessa saa appari ottaa ihan juoksuaskeleita et saa pidettyä narun tiukalla.
![]() Viimeksi muokannut Sami89 : 19.08.2015 16:17 |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Levyjarrullisissa xdynan vinsseissä ei oo tota ongelmaa, napista ko päästät irti niin rumpu pysähtyy justiinsa ja heti.
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
tuo Xdyna vois olla yks hyvä vaihtoehto, näkkyy pari mallia olevan Quickin nopeuksisia ja yks kepittää jopa evon, tosin hintakii kaksinkertanen
![]()
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Jeep Grand Cherokee -93, "Grand ZJappa" | WinChester | Maasturiprojektit | 133 | 09.09.2014 20:49 |
Myyty Jeep Grand Cherokee "Grand ZJappa" 2600€ | WinChester | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 14.07.2014 22:26 |
Myyty Jeep Grand Cherokee Limited -96 4,0L "Safarioffari" | WinChester | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 19.01.2014 12:12 |
Jeep Grand Cherokee -93, "Black ZJeep" | WinChester | Maasturiprojektit | 15 | 15.03.2013 22:26 |
Ostettu Jeep Grand Cherokee -93-99 (ZJ) jakolaatikon 5v "vaihdekaavio" | WinChester | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 04.01.2013 22:04 |